A la comunitat butinaire

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

A la comunitat butinaire

EntradaAutor: peach » 24 des. 2007, 19:24

He pensat molt abans de posar aquest post però un dels nostres companys (joancrac) ha tingut un accident de cotxe i es troba molt greu en aquests moments i em penso q no li vindrà malament les nostres pregaries, o les nostres forces positives o el q poguem fer per ell.

En aquests dies tan especials estic segura de q pensarem en ell desijant q molt aviat pugui tornar a gaudir del Butinet.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 25 des. 2007, 12:32

Benvolgudes i benvolguts,

És ben especial aquest món d'Internet. Juguem contra uns noms rars que sembla que siguin només combinacions capricioses de lletres. Posem a les partides uns noms que serien la delícia dels egòlatres més recalcitrants (ràpids, molt ràpids, bons, molt bons, superiors ...) Fem amistats amb aquestes combinacions de lletres, les excloem de les nostres partides, no juguem amb elles o les hi tenim una mania que gairebé arriba a l'odi. Per altra banda, amb bon esperit esportiu, ens concentrem, mirem de guanyar com sigui, fotem bronca al company que sempre juga malament (no té les manilles que ens fan falta). Tot plegat rai, juguem contra combinacions de lletres ...

Massa vegades, però, no pensem que aquestes combinacions de lletres, al cap d'avall, són un garbuix de cèl·lules vives regides per un cervell; diguem-ne una persona humana. Aquest post de la peach ens en fa adonar dramàticament. Una persona en estat greu per un accident, en joancrac. Una combinació de lletres davant el nostre ordinador, i una persona humana davant del seu! Crec que hi devia jugar alguna vegada, la seva combinació de lletres em sona. I una altra persona, la peach, sabedora que darrere d'aquestes combinacions de lletres s'hi amaguen garbuixos de sentiments, ens n'informa.

Ànims, joancrac, sé que podré jugar ben aviat amb tu, sabent que, a més d'una combinació de lletres a intentar guanyar, al davant de la meva pantalla hi ha una persona recuperada d'un accident greu. Peach, a tu moltes gràcies per ser com ets, sempre amatent, sempre amable, sempre simpàtica, sempre persona!

Una abraçada a totes les combinacions de lletres que hi ha al Butinet! Ara sé una mica millor que al darrere dels vostres noms estrafolaris s´hi amaguen persones humanes. Bona diada de Nadal!

josep (rimbombante)

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 21 jul. 2009, 20:53

Salut a tothom!

Davant el fet luctuós de la mort del company _LOBO, crec que desgraciadament aquest vell post pot tornar a ser llegit amb la màxima actualitat.

Serveixin aquestes quatre paraules de sentit i sincer comiat al butinetaire _LOBO, així com d'ànim als seus companys del Berguedà que pateixen més que ningú la seva malaurada pèrdua. Descansa en pau.

Trist.
rimbo

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 22 jul. 2009, 09:59

Curiós Rimbo que hagis recuperat aquest fil. Ahir estàvem jugant junts quan vàrem rebre la fatídica notícia i a l’instant vaig recordar a joancrac, un nano maquíssim, el meu compi preferit en aquells moments.
M’agrada que hagis recuperat aquesta relíquia, així puc tornar a donar les gràcies a la Peach que es va posar en contacte amb mi i amb molta delicadesa m’anava informant, no ho oblidaré mai (gràcies Peach).
Sí que és de màxima actualitat aquest fil, la llàstima és que ni joancrac ni _LOBO el poden llegir, però segur que serveix pels amics i familiars, sabran que hi ha moltes “combinacions capricioses de lletres” que estan amb ells.
Un petó,
Trista
bifarra


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron