La meva història personal amb BUTINET

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

La meva història personal amb BUTINET

EntradaAutor: bifarra » 19 gen. 2008, 15:59

La meva història personal amb BUTINET comença un dia que em trobo el meu tio pel carrer i me’n parla. Sempre m’ha agradat escoltar, i més saber què fan les persones que aprecio (en aquest cas, estimo). Ell, el meu tio va marxar, però jo em vaig quedar amb el que m’habia dit de BUTINET.com i el molt que li agradava. En aquells moments, jo no estava per jugar a cartes, bo i que necessitava temps d’esbarjo i desconnexió… el meu pare ens acabava de deixar. Va ser dos anys després, curiosament el mateix dia que ell va marxar, que em vaig enregistrar al BUTINET.

Des de llavors que dono les gràcies al meu tio, ja que, gràcies a aquella conversa, he pogut desconnectar i conèixer gent fantàstica.

Recordo com si fos avui, en JMF, no em coneixia de res i em va ajudar amb un problema amb l’ordinador…jo tota sola ho hagués anat deixant, em feia molta mandra. Ell em va anar ajudant fins que ho vam tenir arreglat. N’estic ben orgollosa de tenir un amic així.

També conec la Bruixeta, que de bon principi vam tenir molt bon “feeling”, més endavant vam saber, les dues, que el seu compi del BUTINET era el meu tio.

La Lalis, LADOLORS, la Losangeles, la Florencia…he fet moltes partides amb elles i m’agradaria molt veure-les en persona…m’ho he passat genial. La Guita, tant divertida, ella. La Glòria2 un sol de persona.

La Belote (Bon jour!!) tant sols de pensar que està tant lluny, però a prop gràcies al BUTINET… Geganter, que m’envia un bon dia des d’Alemanya.

LAMAQUINA que encara no sé mai si em parla en sèrio o en broma. Jouli, encantador, fidel, sensible, el millor amic dels seus amics. En Seuma, que m’espera amb una empolla de Moët (si, no?). En Ktacrak, cosa maca!! Twamo, que ell no ho sap (no li he dit encara, catxis!!), però em va donar suport en el moment que més ho necessitava.

Tot això és el que m’agrada del BUTINET, i espero conèixer més gent i realment gaudir del que tinc, però la meva intenció, després d’haber explicat la meva història personal (sóc introvertida), és que tots veiem que hi ha històries molt personals darrera de cada nick (en Rimbo, si no m’equivoco, va escriure un post), que tothom pot tenir un mal dia i que si entrem al BUTINET és per desconnectar i passar-nos-ho bé.

Una abraçada, butinetaires!!

bifarra


PS. estic quasi convençuda que faré un annexe, segur que em deixo gent genial itambé, aprofitaré per afegir els que he conegut en el intèrval

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron