classificació campionats on line

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
oxigen
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

classificació campionats on line

EntradaAutor: oxigen » 22 feb. 2008, 10:36

Sento dir als campions d'ahir dijous 21 de febrer, que els nostres rivals mostrant una gran simpatía varen marxar sense cantar els resultats. Si confies en que qui crea la partida ha de donar el resultat i no ho fa, ja que moralment ens varem sentir o ens sentim guanyadors, doncs ja em direu. Només faltaria que ara tothom ho fes igual. Be una més de les coses increibles que es donen en aquest butinet.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: classificació campionats on line

EntradaAutor: DeepButi » 22 feb. 2008, 11:48

Com a organitzador de campionats et diria que encara que els creadors no hagin donat els resultats tampoc us devia costar gaire donarlos vosaltres. Està clar que no tens ni idea de la feina que comporta organitzarlos ni de què vol dir facilitar-nos la vida.
oxigen ha escrit:... moralment ens varem sentir o ens sentim guanyadors, ...

O jo no sé matemàtiques o per guanyar haurieu d'haver fet un resultat a la darrera partida de 197 a 0 ... tinguent en conta que només contabilitzem 121 punts, hauríeu quedat segons igual sigui quin sigui el resultat obtingut.

Respecte a les "coses increibles que es donen en aquest butinet" m'agradaria fer notar que tot el que passa és el que fem nosaltres, els usuaris. Ningú més que nosaltres en té la culpa o el mèrit. El "butinet" com a tal només és un espai on nosaltres interactuem.

Acabo amb una frase mítica que m'encanta ... i tú? què has fet per la victòria?.

Imatge

Tingueu manilles.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 22 feb. 2008, 14:45

de moment jo dirira que el post esta mal posat, diria en el Carles que'l mogues a CAMPIONATS.
Pero bueno..

de totes maneres miret aixo per si te serveix per entendra les coses com funcionen amb un campionat.

Ni tothom es tant dolent ni tothom es tant bo :roll:

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic ... 7&start=15

I aixi veuras que se te dona la partida com a bona , al menys es lo que jo entenc. :twisted:

Deu !!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

cron