Quin descard feriu ?????

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
kgb

EntradaAutor: kgb » 12 nov. 2002, 01:46

Jo descartaria l´oro, doncs si els contraris han sortit del seu pal bó com són els bastos, i jo tinc carta forta a l´oro, suposaré que ell ha de tenir algo bó als altres dos pals. Per tant, segons la dita, ell hauría de tenir les dues manilles que falten al joc (espasa i copa), ja que el contrari tindria la de bastos (doncs si torna a sortir el contrari el més probable es que no hagi pogut matar o estiguin buscant l´as abarrotant la manilla). De fet es molt senzill, analitzant la primera jugada saber o no saber la ubicació de l´as de bastos (si supero la jugada del contrari i no surt l´as, poden pensar que el tinc jo, cosa que és fals ja que tinc semifallo, però el que serà segur es que NO LA TE EL COMPANY, doncs NO ha pogut superar la seva jugada). Si no puc superar la seva primera jugada (doncs sóc el segon a tirar) ja sabran que l´as de bastos (i probablement el pal) ho tenen tot ells, doncs per al company també es un pal fluix. També poden sortir de manilla, si el que surt te el pal molt llarg amb l´as i cartes fortes.

rufi
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 19 set. 2002, 12:17

EntradaAutor: rufi » 12 nov. 2002, 07:39

Des de quan s´aguanta un pal amb 3 de rei, cavall? ( si no s´especifica que l´altre carta es la sota o el vuit)
Resposta a la pregunta de l´alex: ESPASA
Salut

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 23 des. 2002, 07:46

per mi es molt sencill, la buti es un joc de companys , com a tal jo em descartaria de l'oro,perque? els altres pals ajudo molt el meu company , i l' oro es un regal que no s'espere , tot aixo tenin en conte que ell a fet buti , per lo tant algo a de defenssar,i jo continuare tenint entrada al oro per apretar pals.........apretar no aguantar,he.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 17 gen. 2003, 14:07

Weno alex molt bona pregunta, hi ha solucions per tot, jo tiraria el 4 d'oros , primer la butifarra la fa el meu company per tant com a minim te dos manilles i un as (esperem que sigui així) per tant tant el pal de copes com el pal de espases l'aguanta ell, mentres que tirant l'oros potser si que enganyo al meu company pero també als rivals, i jo tinc clar en aquest cas que el meu company ha fet butifarra amb les seves cartes no amb les meves, per tant com a minin aguanta dos pals.
com soc una neòfit de la butifarra potser la cago, pero weno tot es questio de practicar
siau

Visitant

Re: Quin descard feriu ?????

EntradaAutor: Visitant » 19 març 2003, 19:34

alex_g7 ha escrit:Fa buti el company ,tu tens 3 espases de 12-11 ,5 copes de 11-10 ,3 oros de manilla 7-4 ,1 basto petit.
La partida comença en que els altres tiren bastos,es fan la manilla ,i li torna el basto,tu havent tirat el primer basto ja no t'en queden mes.
Quin es es teu descard :Copes es el teu pal,pero d'oros tens la manilla ,i d'espases l'aguantes amb 3 de 12-11 ,pero li has d'indidicar al company alguna cosa ?????que feriu ,apa valents del butinet ......

el 11 oros

PERE
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 17 gen. 2003, 15:09

EntradaAutor: PERE » 29 març 2003, 11:47

l'alex diu:Fa buti el company ,tu tens 3 espases de 12-11 ,5 copes de 11-10 ,3 oros de manilla 7-4 ,1 basto petit.
La partida comença en que els altres tiren bastos,es fan la manilla ,i li torna el basto,tu havent tirat el primer basto ja no t'en queden mes.
Quin es es teu descard :Copes es el teu pal,pero d'oros tens la manilla ,i d'espases l'aguantes amb 3 de 12-11 ,pero li has d'indidicar al company alguna cosa ?????que feriu ,apa valents del butinet ......
weno esta un miqueta dificil pero jo de la copa no marxaria pas per dos motius 1.-perque m'encanta el mam
2.-perquè es el meu pal llarg
de l'oro tampoc perque domino de manilla per tant m'anira de espases per indicarli que no tinc res mes


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 46 visitants

cron