Puc perdre les partides per tonto però no per gilipolles

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Puc perdre les partides per tonto però no per gilipolles

EntradaAutor: abril74 » 02 juny 2008, 19:11

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:04, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 juny 2008, 21:43

abril74,
és una batalla perduda. A ningú li importa (excepte a quatre arreplegats entre els que em conto).
Ho troben molt "nostrat" això de que cada persona i a cada dat pugui dir-ho diferent. Són les "normes del poble" :P i no hi ha cap interés en què la botifarra sigui un joc serios. Ja està bé que sigui un joc de poca categoria, total ... (Sí, ho sento, un joc sense normes clares és un joc de poca categoria, per molt que trobeu tant enriquidora aquesta "varietat").

Jo no he dit mai altra paraula que "delego" per delegar i, saps? en un campionat una vegada em van dir "ah, clar, els de Girona que us dieu el que teniu dient delego" :?: :?: :?:

També és cert que en un altre campionat em van dir "Per fi! ja era hora que trobés algú que diu delego ... quina ilusió!" :).

Apa, tingueu manilles.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

tu mateix fes trunfus

EntradaAutor: Muntana » 03 juny 2008, 21:55

Aquesta mateixa forma de delegar varen fer servir una parella de germans al campionat de Reus que en kiku i jo en pla de conya varem acabar anomenan-los els germans Dalton a mes a mes va pasar exactament lo mateix que a vosaltres el que delega va dir tu mateix fes trunfus i tenia un joc de nassos, fa butifarra el seu company que no tenia res i ens varen fotre una "tunda" jo com tu no vaig poderme estar de manifestar la meva "curiositat"per la forma de delegar i que el que feia buti no tinguis res i tot el joc el que havia delegat que ell si tenia per fer-la directa i la resposta va ser exactament la mateixa que a tu, a mes a mes ells anaven guanyant de uns 50 punts mes o menys
que hi farem

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 04 juny 2008, 18:15

Viam: Crec que com pasa sempre, tothom te la seva part de raó. Intentaré explicarme: La Butifarra, com tots els jocs de parelles, (al dominó pasa el mateix, al mús i a la brisca formen part del joc, al guinyot idem... etc etc) es presta a, que si es vol, es puguin fer un munt de senyes... la forma de delegar el joc nomès seria una de les moltisssimes maneres de poder estar "compinxada" la parella. Encara que sempre diguin "delego" ens la poden clavar igual.....
I si em toco les ulleres d'una determinada manera?....i si moc el cul de la cadira dos cops??... i si poso una, les dos o cap ma damunt la taula desprès de delegar?.... i si em toco l'orella esquerra?... i si o faig amb la ma dreta, o l'esquerra. Nomès cal voler fer trampes.... pero una cosa mol important: Es té de ser trampós!!! . Lo de les "normes del poble" nomès es una peculiaritat de cada indret, que crec que es bo que existeixi.
A part del capitol de les "trampes", tambe pot pasar que ens toqui jugar contra una parella que faci coses extranyes (dins la nostra manera de pensar), pero que per ells sigui normal. Moltes vegades jugues amb un company habitual, i et fot unes jugades que no les entens!!!! (oi QjQ??).... i es el teu company. El que pasa es que si es a favor nostre, diem que no en saben.... i si es en contre malpensem, o no??
Intentem jugar posant el màxim d'interès per guanyar.... pero si es perd, tampoc passa res, es felicita els contraris i avall!!!!.... i si algú ens fà trampes, prou pena te
Es el que penso... aisenyor

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 05 juny 2008, 00:38

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:05, en total s’ha editat 1 vegada.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 06 juny 2008, 20:20

La solucio es facil, fa falta un Campionat Nacional i uns Campionats "Grand Slam" o "Abierto de tal", amb unes normes i un reglament establert a nivel nacional.
A partir d'aquí la resta surt sol.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 09 juny 2008, 21:37

...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

cron