MEGA-MASCOTA del ButiNET

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

MEGA-MASCOTA del ButiNET

EntradaAutor: CiutatDeSal » 25 gen. 2003, 22:34

Hola, ola, holes, oles, huoles, i reholes (em falta alguna variant?) ... ahhh ... i holetes (eh, marta :wink: )

Direu que no tinc res + a fer que proposar aquestes coses ... i si de veritat ho penseu .... mmmm .... doncs, si ... no aneu mal encaminats. :roll:

Buenu, el cas és que penso que el ButiNET hauria de tenir una mascota :idea: . Sí, sí, ja sé que tenim la butifarreta, però ... és massa evident, no? Jo penso que, seguint amb la tònica dels mega-pubillus, mega-pubilles i mega-parelles .... mmmm ... no ens falta una MEGA-MASCOTA?????? :?:

Vull dir, un butinetaire ... i, qui millor mascota que ... (tachánnnn) ... el sr. PLUTO??????

Per tant, he pensat ... (sí, és veritat ... pensar és una qualitat prou extranya en mi, pero la birra te aquests efectes secundaris) ... pq no posar una enquesta per triar mascota?????

Jo ja tinc una mascota en ment (PLUTO: un gironí ben parit), però el "publema" que tinc és que no recordo cap altre aspirant al títol de MEGA-MASCOTA ... o sigui que he tingut la brillant idea de fer una enquesta amb una sola opció (aquestes cerveses estrangeres tenen uns efectes secundaris molt rarus :shock: ).

Ara que ... el "publema" de veritat és que no em deixa fer una enquesta amb una sola opció (em pregunto perquè :?: ... jejeje). O sigui que he demanat ajuda a alguns butinetaires i aqui hi ha un llistat de nicks candidats.

Buenu ... si algú presenta un altre candidat estaré encantat d'afegir-lo a l'enquesta.

Apa, ja m'he desfogat avui :wink:

Una abraçada a tothom
CiutatDeSal l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 feb. 2003, 15:03, en total s’ha editat 4 vegades.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 26 gen. 2003, 00:07

Tens tota la raó Ciutat. El pluto a més de ser ben parit és gironí casi res jeje. Dues bones qualitats en una sola persona. Bé bromes apart tinc el cor dividit pero el meu vot és per senglareta. Que puc dir d'ella que no saveu ja? Simpatica, divertida i molt maca. Vinga senglareta a veure si guanyes que sense tu el butinet no sería el mateix. Fins i tot he estat pensant de fer un club de fans teu....

upsss

Ciutat ets l'ostia. noi bo, no tinc parules!!!

EntradaAutor: upsss » 26 gen. 2003, 02:46

La veritat, no he sigut mai la mascota de res ni de ningu (suposo). Però em fa molt ilu ser-ho de butinet.
Peroooooo el que em fa mes iluuuuuuuu, es a Ciutat li vinguin aquestes idees, poca feina noooooo!!!!!!
Els que passa es que es molt ben parit, un noi amb iniciativa vaja! jajajaja
El noi bo........ buenooooo es ............... es.................. no se pas com explicar -ho!!!! Es tannnn macoooooooooooo taannnnnn dolççççççççççççççççççç!!!!! I a mi tambè em fa riure molt, encara que avegades penso que se'n enfot de mi ( de molt bon rotllo).Però suposo que per aixo em vol de mascota, jejejejeje

I aprofito per dir que tots els butinets sou gent molt macaaaaaaaa!!!!!!!!
I que estic enamoradeta de tots i totttttttteeesssss.
Que maco es l'amorrr ehhhhhhhhhhhh!!!!!


VISCA CATALUNYA, VISCA EL VI I LA BUTINET!!!!!!!!!!


una fort peetoooo a totttttts. SENGLARETA

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 26 gen. 2003, 13:06

Ostres ciutat company, quin dilema , no em pots fotre amb aquest embolics que faig jo ara, tinc un dilema

es que en pluto es el company ideal , un tio amable, divertit i molt enrollat, es allò que diuen el millor amic de l'home

pero la senglareta em torna boig, es la simpatia feta realitat, es una meravella de persona (i els que la coneixen diuen que està per sucari pa).

d'en dino idefix, esquirol i osset no he tingut el gust de coneixe'ls encara espero no tardar , pero siguen jugadors del butinet crec que són grans persones tambe

per tant ciutat company podries posar-me un altre apartat en el quel pogues votat a tots plegats . o un apartat en el quan poden votar els indecisos,
moltes gracies, per mi son tots les mascotes de butinet
un petonarro
psc

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 26 gen. 2003, 13:08

Anonymous ha escrit:Ostres ciutat company, quin dilema , no em pots fotre amb aquest embolics que faig jo ara, tinc un dilema

es que en pluto es el company ideal , un tio amable, divertit i molt enrollat, es allò que diuen el millor amic de l'home

pero la senglareta em torna boig, es la simpatia feta realitat, es una meravella de persona (i els que la coneixen diuen que està per sucari pa).

d'en dino idefix, esquirol i osset no he tingut el gust de coneixe'ls encara espero no tardar , pero siguen jugadors del butinet crec que són grans persones tambe

per tant ciutat company podries posar-me un altre apartat en el quel pogues votat a tots plegats . o un apartat en el quan poden votar els indecisos,
moltes gracies, per mi son tots les mascotes de butinet
un petonarro
psc


torno a esser el despitat de les muntanyes que per el cami m'he deixat el login ho sento espero que algú dia ho fagi be, apa arreveure

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 26 gen. 2003, 14:55

Com que (segons upsss/senglareta) sóc un noi ben parit i amb iniciativa (en altres paraules ... no tinc res més a fer i sí molta birra a la nevera), he actualitzat les opcions de l'enquesta a petició del passarell de les muntanyes :wink:, per tal que els indecisos (alies cagadubtes) també hi tingueu el vostre raconet (.... eps ... ho dic amb tot el meu amor pels cagadubtes del món, que jo també en sóc un ... AMUNT ELS CAGADUBTES!! ... no us amagueu als vostres caus ... deixeu-vos veure i feu palesa la vostra condició .... oooo .... potser no???? ... ai, ara no sé que és millor ... caxis).

Buenu ara tinc feina ... he d'anar a veure si el sr. Nevera té algo per mi. Ausiau.
CiutatDeSal l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 gen. 2003, 19:24, en total s’ha editat 1 vegada.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 26 gen. 2003, 18:06

El meu vot es per Senglareta, es simpàtica, eixerida i a més si no la voto es capaç de posar-me verí quan vagi a esmorzar a casa seva :wink:

No tinc el plaer de haver conegut a Pluto, Esquirol, Osset, Idefix i Dino, segur que tenen bones condicions per merèixer ser també la mascota. Espero conèixer-vos en un temps no llunyà.



Amunt els FORADUBTES!!!, Ciutat amb nosaltres també tindras cervesa :)

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 27 gen. 2003, 15:37

Epsssssss... Ciutat, molt original akest ButiForo... i gràcies per incloure la meva ButiSalutació preferida... smuacsssss...

Pel que fa a la ButiMascota.... pluto... miau, miau, miauuuuUUUUUuuuu....

Ell sempre entre nosaltres, fent gresca i amb ganes de jugar, sempre donant'he el crit amb un: guau, guau.... Què més demanar-li a la nostra Buti-Farra-Mega-Super-Mascota preferida? :wink:
Senglareta i altres candidats, em sap greu no tindre el gust de coneixeu's, però no patiu.... us buscaré pel general, ara ja tinc excusa per presentar-me!!!!!!! :wink: :wink:

Als cagadubtes.... aixxxxx... ara no sé si dir-los alguna coseta, o no? què faig? els ho dic? o no els ho dic? :oops: :oops: jejejejeeeeee....

Un petonas,
martawei

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 gen. 2003, 15:08

Hola ciutat aquí el cagadubtes de la cerdanya , tinc una proposta mes a fer-te, en podries afegir una mascota mes
Per la seva simpatia i per el seu caracter (una xiqueta així necesites ciutat que et posaria a ratlla en quatre dies)

La meva prosposta (si es posible) seria si em pots afegir a la



MISHA

Moltes gracies anticipades i si no pot esser seguirè sent un cagadubtes,
una abraçada
siau a tothom
PSC

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 31 gen. 2003, 12:05

Hola soci cagadubtes número 2 (el número 1 sóc jo, eh!), abans de respondre aclarir-te que:

1 :idea: . El cagadubtes no es fa ... neix (suposo ... pero no n'estic segur :?: ).

2 :idea: . El cagadubtes és com l'energia ... ni es crea ni es destrueix ... potser es pot transformar i cagar els dubtes de forma diferent, però ho continuarà fent in secula seculorum (en principi, ara que ... no se sap mai :?: ... sempre es pot donar algun cas en que no ... imagino).

Una vegada "aclarits" aquests punts ... i és clar que la puc afegir ... faltaría més ... si no ens ajudem entre cagadubtes ... qui ho farà???? :?: ... (bona pregunta ... pensem-hi)

Però ... si ha de tardar quatre dies a preparar-me les ratlles (sniffff, sniffff), nem malament (ai, potser no volies dir això????? ... no se no se :?: ). Tot i que llavors segur que fariem bona parella, perquè tardar tant voldria dir que és una cagadubtes com Déu mana. :)

Ara que la primera pregunta és ... necessito una xiqueta????? :?: ... i si la resposta és que si (dubto, dubto :?: ) ... és aquest el tipus de xiqueta que necessito???? :?: ... no se no se

... la vida està plena de indecisions ... o potser no????? :?:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 31 gen. 2003, 15:59

molt agrait rei del cagadubtes d'acceptar la meva proposta, estic en deute amb tu, ja et pagarè unes quantes cerveses el primer dia que ens veiem
una abraçada
siau
psc

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 01 feb. 2003, 16:54

holes¡¡¡¡
el exiliat ciutat ens a engegat una bona i "diver" proposta, a la cual magradaria contribuir ,presentant un nou candidat, es una persona que a treballat molt,ens a ajudat ,i ,a mes,te com a sucedani de nik , la coneixeu???? gatita no t'amaguis ,no.
cregueu que la bona amiga "jiji" no te de ser-hi?
miauuuuitosssssssssssss


assies ciutat per ser tant a prop.


P.D.joujojuojuoju. voteu i animeu el butinet, i guanyarem tots.
( per cert jo encara no ho he fet,,juouojou)

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 02 feb. 2003, 15:02

mmmm ... holes larvi. Mira, pertanyis o no pertanyis al club dels cagadubtes ... sempre al teu servei ... gatita inclosa :wink:

MAX
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 30 gen. 2003, 17:44

EntradaAutor: MAX » 06 feb. 2003, 16:40

Ciutat amic cagadubtes jo creec que manca una mascota molt imortant es
Cubataman
es la mascota perfecta per aquesta secció

apa moltes gràcies
siau
Max, l'home de les motos

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 06 feb. 2003, 17:04

Homeeee, MAX ... ja veus que sempre estic disposat a satisfer a tothom i tots els suggeriments son benvinguts, pero la idea de la MASCOTA és seleccionar un nick que faci referència a animal, com pots veure en la resta de casos ...

I, que consti que no és cap qüestió personal i sense ànims de ofendre a ningú, cubataman no em sona gaire a cap animal que jo conegui, ara que si tu dius que és un tros d'animal i ell ho confirma ... no se, no se.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants

cron