ranking?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jamicalo
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 05 maig 2006, 18:04

s'ha creat un debat ben interessant

EntradaAutor: jamicalo » 28 jul. 2008, 17:02

hola,

la veritat que sobint m'agradaria sortir en un ranking del butinet, soc bo. Serà pels anys que fa que hi jugo en lo real i en lo cibernètic al butinet. Sempre és un alicient veure que ets bo i que de tant en tant guanyes. La competitivitat ben portada no te perqué ser negativa, s'ha de saber guanyar i s'ha de saber perdre, com ho diria amb respecte... sense passar-te de rosca. Carai així és el joc i millor aquest que surt gratis, que enganxar-te a la lodopatia. Crec que es molt dificil acabar lodopata al butinet, jajajajaj! em fa gracia només pensar-ho...

Per mi tot son époques. El botinet a mi m'ha anat per époques. M'estic una temporada viciat i llavors m'aborreixo i plego un temps...

Lo del ranking tampoc és tan important però seria divertit (poc més) veure't en una llista i poder comprovar el que en saps o no. És una simple satisfacció.

El joc és el lloc d'aprenentatge social on cadascú tendeix a mostrar-se tal com és...

salutacions a totes i tots,
Jordi

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

Re: s'ha creat un debat ben interessant

EntradaAutor: primavera » 28 jul. 2008, 22:57

"El joc és el lloc d'aprenentatge social on cadascú tendeix a mostrar-se tal com és".


Vés per on ..... ahí et dono la raó.

primavera

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

Re: s'ha creat un debat ben interessant

EntradaAutor: emfalta1bull » 28 jul. 2008, 23:56

jamicalo ha escrit:
Lo del ranking tampoc és tan important però seria divertit (poc més)......


Exacte, es el que jo crec, nomes un al•licient mes, per els que no juguem sempre amb els mateixos, i que tampoc tenim oportunitat de conèixer personalment gent del butinet, o no ens va be participar en campionats(això no es ser competitiu?).

En fi no em sembla gents malament, tampoc vol dir res tenir un nº o un altre, o es que algú deixaria de jugar amb un company, perquè te un nº baix en el ranking?.

• No es dolent
• no crea ludòpates.
• si no el vols , no el tens.
• Pot resultar divertit.
• Algú es creurà el rei amb el nº 1.(perquè ni tan sols sap que això es cosa de dos minim).
• Per collons algú serà l’últim, (i que...?).
• Algunes partides resultaran encara mes interessants .
• Segur que algú t’insultarà per fer una mala jugada, i tenir un nº inferior, però algú també callarà per el contrari.
• No et deixaran entrar en algunes partides, (que no passa ara..?)
• ....i segur que mes coses que ara no recordo :lol:

Ala pues ja esta :roll:

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

ranking

EntradaAutor: Sense_nick » 30 jul. 2008, 10:28

Sobre el tema del ranking, nomès vull observar que aquest joc, com ja s'ha dit, depen massa de la sort; mira, jo he guanyat campionat a nivell local i en altres ocasions he perdut a la primera de canvi, però una cosa es ven certa si em veus pel butinet i vols guanyar no juguis amb mi, perque sempre perdo (sempre vol dir casi sempre), però unes vegades perque no l'encerto amb el company (i que consti que no m'enfado mai, ho poden corroborar els que em coneixen) i casi sempre perque em vec uns jardins de por (sempre!), això em fa més dolent que els altres...?

quant es vulgui fer un ranquing, partides a cartes iguals i a veure qui les mou més bé, només fent-ho ocasionalment no tardariem gaire a veure qui en sap i qui no.


PD. Mireu jo tinc posat ajuda Màxima, no es per res, es per comoditat o ganduleria potser, i per aquet fet m'han fet molts cops fora de les partides abans de començar, tampoc no caldria. Si per dur ajuda Màxima al meu nivell voluntariament em fan fora que passarà amb els que tenen una mala classificació al ranking?? Si no troben ningú amb qui jugar que contactin amb mi per fer unes partides, ho faré encantat (i aixi potser guanyo, juas)

Salut als mal classificats, els Mestres ja en deuen tindre...

Salut

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 30 jul. 2008, 12:16

Hola sense-nick: Com hauràs vist mes amunt (si as llegit tot) estic totalment d'acord amb el teu escrit. Una vegada dit aixó, crec que el millor per intentar fer content a tothom seria que el ranking fos opcional, es adir, que es pogués triar si un vol jugar partides competitives (amb ranking) o sense competir. D'aquesta manera fariam contents als que tenen l'esperit competitiu i als que juguem només per pasar una estona, (no per aixó hi posarem menys interès).....

o no?


Pd.: ahhh jo també jugo amb ajuda màxima... i no m'agrada jugar amb els que portem la nul.la; si fós a la meva mà..... la treuria

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 jul. 2008, 12:49

El ranking serà opcional :-)

Adéu !

jamicalo
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 05 maig 2006, 18:04

a mi el que em posa de mala llet és...

EntradaAutor: jamicalo » 30 jul. 2008, 16:35

que hi hagi gent que s'agafi el joc de manera tan seria. Aquest i qualsevol joc. Ai, em fa ilu veure quin número de ranquing estic. No és tan important tampoc i burro aquell que esculli la gent per si en sap o no en sap. Mira que et dic a mi m'agrada més jugar amb algú que en sap poc que algú que va de super... aquests em treuen de polleguera, és que s'obliden de l'humor, es parapeten en el ciber anonimat i es tornen uns arrogants egocentrics i sobretot burros. Podriem fer dos rankings, un puntuant el que ens ha agradat jugar amb aquell o l'altre i el segon puntuant el que hem guanyat, cosa que no vol dir que siguem bons o molt bons, dolents o molt dolents. Estic dacord amb en sense_nik amb algunes coses que ha dit pero jugar amb ajuda màxima a mi m'aburreix molt i molt, jugar amb la nul·la ja és dels que parlava abans de burros egocentrics... a vegades tiro una carta que no volia i sort que el programa t'avisa sinó la partida perd tota la gracia... bueno i d'això es tracta de la gracia, de passar un rato divertit i més o menys emocionat i poder acabar la partida amb un gracies i un plaer... poc més...

un plaer...
Jordi :lol:


Em sembla perfecte que el ranking sigui opcional,


Adéu :roll: :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants

cron