ABANDONAMENTS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 24 jul. 2008, 15:00

Penso q la persona q entra al butinet a jugar i abandona quan pensa q no guanyarà o perq no li agrada com juga el seu company, ho farà sempre i lo més probable és q quan sigui de pagament no registrarà el nick i seguirà fent-ho com invitat.

Sigui pel q sigui, lo cert és q amb la nova versió (a més de la reducció d cms2 de muackss al xat) s'han reduit molt les discusions fora de tó al xat, i sembla q els abandonaments. Per més normes q es posin és imposible canviar l'actitud de certes persones q no entenen de la mateixa manera q la majoria la convivencia a un joc virtual, sigui o no sigui de pagament. I siguin les q siguin les mesures q s'adopten per controlar els abandonaments no seran al gust de tots. (però si encara estem discutint sobre reglament, lliure o obligada...!)

Per a mi el control d'abandonaments (amb menys màrgen del q hi ha ara) em sembla perfecte, però això només garanteix qui acaba les partides. M'agradaria moltissim marcar amb el botó dret als usuaris q no vull q em conviden, ni q entren a les meves partides, ni q m'obrin privis (un ignore total). Es a dir, un control individual d'usuaris amb qui vull o no vull jugar, siguin verds, grocs o vermells, (i q les notificacions siguin transparents per a mi)

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

i si poséssim un PUNT BLAU?

EntradaAutor: Milena » 24 jul. 2008, 17:49

Bé.. estic completament d’acord amb l’amic rimbombante que l’actitud obsessiva de vigilància de les partides, s’assembla clarament a un estat sacramental. Aquest fet, en jugadors que pagaran quan comenci a caure la fulla, i que per tant tenen dret o no a decidir si volen acabar les partides, i que també tenen l’opció de convidar a aquelles persones amb les quals volen jugar (i no aventurar-se a tenir experiències tan terrorífiques com ser abandonats enmig d’una partida de botifarra).., tot plegat em sembla un abús de poder amb els futurs paganinis del xat.
Jo mateixa em vaig trobar que els primers dies, per desconeixement, abandonava les partides abans de replegar bassa i vaig tenir el punt groc per aquest fet. Jugadors estrictes i una mica massa repelosos, em van fer fora d’alguna partida per aquest fet com si fos una empestada o una heretge. Des d’aquell moment, (que ja se sap que feta la llei, feta la trampa) no vaig poder estar d’adonar-me’n de com proliferaven les partides a 51 punts, manera ràpida d’obtenir el punt verd desitjat, que fa que els jugadors d’una sacralitat estricta, et mirin bé i et deixin accedir a l’harem de les seves partides. Mai s’havien vist tantes partides a 51 al butinet... ¿hi heu pensat?
Jo, en vista de com s’està posant l’estat de la qüestió en el nou butinet, demanaria una sala per a EL MÉS PURS i a més el donaria un color adient a la seva puresa, per exemple el Blau cel que és un color angelical, per tal que es poguessin reconèixer entre ells com els sense màcula. Així aquests àngels de l’estament butinaire, els que seuen a la dreta del Pare, podrien jugar entre ells. I fer-ho així tot sense contaminar-se amb els pecaminosos( fossin dels venials o d’aquells que ho fan a posta).
En fi.. .,i amb tot el meu respecte per tothom, els extrems no són bons, ni al cel, ni a la terra.. molt menys en un espai virtual que es regeix per altres normes que la realitat o les partides que se solen fer als bars.
:D :D :D :D

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 jul. 2008, 18:15

La veritat es que no us entenc, de fet, no veig el estat policial per enlloc.

Es un simple punt de color .... res mes. No hi ha presó per qui abandoni, ni hi han detencions, de fet, no hi han ni kicks pels que abandonen.
Es mes, encara no s'ha queixat cap "punt vermell" per tenir-lo, ni per que no pot jugar.

I tingueu clar, els jugadors tenen sempre el dret de decidir si acaben les partides, faltaria mes. En cap moment s'ha dit el contrari. Això si, els altres jugadors també tenen el dret de saber si tu abandones o no.

Repeteixo per enèsima vegada, el control d'abandoanment s'ha fet per intentar frenar la mala educació de molta gent al ButiNET que a la míniam marxava de les partides i n'entrava a un altre. Hi havien (de fet encara ni han) que es dedicaven a abandonar sistemàticament. Els usuaris normals, simplement jugueu, i no cal que us preocupeu pel tema.


I el fet que sigui de pagament, no te res a veure en això. Les regles seran les mateixes, paguis o no paguis.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 24 jul. 2008, 20:33

Si comparem la posible quota al ButiNET amb el lloguer d'un pis...... :roll: :roll: alguna cosa no funciona!!!!!!! :oops: :oops: :oops:
aisenyor!!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 jul. 2008, 21:00

Milena,
no sé si has fet moltes partides al ButiNET ni amb quins companys de joc t'has trobat. Jo només puc parlar per la meva experiència.

Jo faig sempre, sistemàticament, les partides públiques. I en els sis anys que porto al ButiNET n'he jugat moltes, t'ho puc garantir :roll:. Doncs bé, en l'anterior ButiNET al menys una de cada tres no s'acabava. Insults, abandonaments, ... de tot.
Naturalment, podria haver-les fet privades, però mira, m'agrada conèixer gent nova i jugar contra jugadors diferents.
Puc aportar més dades: com alguns saben, de tant en tant deixava "suelto" pel xat un robot camuflat. Més de 3,000 partides controlades i més d'un 35% d'abandonaments. No m'ho invento, ho tinc documentat.

Desde el nou ButiNET, les he acabat TOTES. Ni un sol insult, ni un sol abandonament.
Casualitat? No.

Jo vull control d'abandonaments. Amb semàfor, percentatge, fildurcio lateral o esferulador superior. M'és igual com, però el vull. És l'única manera d'acabar (o de disminuïr sensiblement) la mala educació i l'abandonament, autèntica xacra del ButiNET.

No coneixo ningú, absolutament ningú que s'aixequi a mitja partida insultant als demés en una taula "real". I no crec que l'abandonament sigui un dels "avantatges" d'un mitjà virtual.

Fins ara la mala educació no tenia conseqüències ... per això hi ha 37,000 nicks!!! Però si ser maleducat et "marca" potser dignificarem una mica aquest lloc. Qui no vulgui ser marcat que no abandoni, així de simple. I no estem parlant d'una caiguda puntual, d'un imprevist. Estem parlant del 50% de les partides!!! Una brutalitat.

Que pot haver-hi algún malentès inicial? Segur. Però a mig termini un % d'abandonaments alt indica sense dubtes que qui el fa ho fa voluntàriament. I jo vull saber qui plega "habitualment" per no jugar-hi. Per no haver de suportar insults que mai, mai, ningú s'atreviria a dir a la cara.

Ni estat policial ni persecució ni empestats. Qui vulgui ser maleducat que ho sigui ... i benvingudes les iniciatives que ens permetin identificarlo. Qui no ho sigui no tindrà cap problema.
No estem parlant de respectar diferències, de ser tolerants, d'acollir als nouvinguts ... estem parlant de pura i simple mala educació.
Si voleu us puc copiar algún dels xats dels robots d'incògnit ... n'hi ha per esgarrifar-se!

Apa, tingueu manilles o no, feu buti o trumfo directe, però si us plau ... no abandoneu ni insulteu.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 24 jul. 2008, 21:06

plana ha escrit:Si comparem la posible quota al ButiNET amb el lloguer d'un pis...... :roll: :roll: alguna cosa no funciona!!!!!!! :oops: :oops: :oops:
aisenyor!!!!


No se quina relació pot tenir la quota del Butinet amb el lloguer de un pis ( El preu de lloguer de un pis pot variar entre 60 € i 3,000 € segons el metres quadrats i el lloc on vulguis llogar)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 24 jul. 2008, 22:01

Viam Batet, de fet opino com tú, pero crec que no as lleixit aquest post:

corpetit escrigué:
Imaginem que per preinscriure’s al butinet i tindre dret a 2 nicks ens costi posem que 10 euros. Així com quan entrem de lloguer en un pis, per fer-ne ús ens demanen uns quants mesos per avançat i en concepte de dipòsit, per què no es pot fer el mateix aquí? Es va dir que anualment costaria 50 euros, doncs bé, per què no demanar aquests 60 euros d’entrada? Si en un període posem que de dos mesos, el jugador demostra ser esportiu, se l’inscriu definitivament i se li concedeix un abonament per un any.


D'aqui ve el meu escrit que tú comentes, fallo meu per no transcriu-rel abans, sorry.....
aisenyor!

Ostres ostres.... comparteixo al 10000% el d'arrer post d'en deep-buti :!: :!: :!: .... ara em poso el termómetre :shock:

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

NO ENTENC RES

EntradaAutor: corpetit » 24 jul. 2008, 23:21

Bóra-lí. Carles, si et seveix de consol, jo tampoc entenc res de res.

Bé, amb la línia de na Milena, us comentaré dos casos més o menys recents:
Fa dues setmanes em paren els mossos i em denuncien per excés de velocitat. Resulta que anava a 120 en una carretera que només es podia anar a 100. Jo desconeixia que només es podia circular a aquesta velocitat i els ho vaig dir, però noi, la denúncia no me la va treure ningú. No me’n vaig estar d’exterioritzar el meu enuig: jo, que sóc un conductor modèlic i em denuncien, amb la quantitat d’eixelebrats que corren per aquests mons de Déu! No anem bé, això sembla un Estat Policial, de setge, d’excepció! No hi estic d’acord, no m’agrada gens ni mica, no hi ha dret! A aquest ritme, aviat em quedaré sense punts!
Davant les meves airades queixes, un dels agents se m’acosta i em pregunta:
- L’endemà, el passat i l’altre tornarà a passar a 120? No cal que contesti, em penso que no i, si ho fa, llavors potser sí que estarà ben posat aquest radar i les denúncies, no creu?. Llavors potser no serà tan bon conductor com es pensa, no?. I encara més ben posat pels que cada dia passen a 140, no?. O potser traiem el radar i que tothom passi a la velocitat que vulgui?
- Algú l’obliga a prémer l’accelerador o algú el prem per vostè? Tampoc cal que em respongui i si no es pot controlar, potser és que tampoc és tan bon conductor com creu?
- Senyor conductor, vostè té tot el dret a circular per sobre dels 100 km/h establerts per la llei, res ni ningú li priva, exactament el mateix dret que tenim nosaltres a sancionar-lo per fer-ho.
- Quants anys fa que té carnet i quantes multes li han posat? Si és tan bon conductor com diu, només cal que passi comptes i sabrà les probabilitats reals que té de què li retirin el carnet.
L’endemà mateix, acollonit, em vaig comprar un limitador de velocitat guiat per GPS que no em deixa circular a més velocitat de la permesa. Casualitats de la vida que pocs dies després em vaig trobar una altra vegada el mateix mosso i li vaig comentar. I és que feta la llei, feta la trampa. El mosso, impressionat per l’invent em felicità, ara segur que mai més no em sancionarien, mai més no infringiria la llei, que en definitiva és del que es tracta.
El control d’abandonaments, penso que no està pensat per castigar al que un dia es salta la norma, per la raó que sigui (desconeixement, errada personal, errada tècnica, força major, fins i tot voluntàriament), sinó que està pensat per aquells que ho fan sistemàticament. Jo ho veig així, ara que, ja ho deia la meva estimada àvia: “nada és verdad ni mentira, todo es según el color del cristal con que se mira”, o alguna cosa semblant. Que em perdoni per citar-la de mala manera, a ella i a l’autor de la frase.

Abans d’ahir vaig anar al metge perquè em va picar un animaló en un dit i em feia molt de mal, tant, que no podia fer res amb aquella mà. S’ho van mirar dos metges i em proposaren dues solucions: la primera portava aparellada una curació més llarga, costosa i dolorosa, a la vegada que podia presentar més complicacions; la segona era més dràstica, radical i fàcil: s’havia de tallar la mà. Un dels metges estava indecís i l’altre només feia que repetir incessantment: la mà, la mà, se li ha de tallar la mà, així ens curarem en salut. Jo, el pacient estava perplex i pensava: que no tinc ni veu ni vot?, que és la meva mà coi!, alguna cosa hi tinc a dir, no?. Em feia creus del que sentia, però un metge no parava d’aconsellar a un altre: “la mà, la mà...”
A veure, si us plau, no perdem el món de vista, si encara hi ha i sorgeixen problemes que ens compten com abandonament, doncs mirem de solucionar-los. És molt fàcil tirar pel dret: “muerto el perro, muerta la rabia”. És molt fàcil tallar la mà però després no ens queixem perquè no podem gratar-nos.

Adéu.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 25 jul. 2008, 00:55

Bóra-lí, un altre cop.

Mira, ves per on, ja ha aparegut el primer crit al cel. I això que ho he advertit per endavant. Si us plau Plana, t’agrairia que no citessis parcialment, especialment que no et deixis l’anterior paràgraf:
"Carles, no estic d’acord en què no es pot castigar l’abandonador. Podem trobar innombrables fórmules o sistemes per fer-ho. Aquí en comentaré algun i, evidentment, només és una idea, per cert molt embrionària. Així doncs, que ningú posi el crit al cel, les xifres aportades són en abstracte, per concretar una mica i res més. "
Això sí, comparar una cosa tan sèria i delicada com la persecució del jueus davant dels nazis amb la dels abandonadors al butinet sembla que només em sobti a mi, ara, suggerir i comparar un dipòsit d’un pis amb un possible mini-dipòsit a satisfer per poder gaudir del butinet, això sí que és un sacrilegi, quina barbaritat, ens hem de posar les mans al cap.
Ai senyor!

Totalment d’acord amb l’esperit o les conclusions den DeepButi, hi coincideixo plenament. En canvi, no puc dir el mateix de les dades aportades. No perquè no hi estigui d’acord, sinó perquè no les tinc, i les poques que puc tindre no són, ni molt menys, tan fiables i rigoroses.

Adéu.

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 25 jul. 2008, 08:47

corpetit, me crec que aquí qui posa el crit al cel i demana de tallar la mà.. de bon rotllo eh?... ets tu... :D Jo, quan llegeixo els teus posts, penso.. coi coi... quina radicalitat tan extrema la del corpetit!!... Perxò, em crec, que escrits com el meu, usen una certa ironia sanota... que potser no has sabut o volgut ben captar... Bé.. de totes maneres en les diferents opinions radica la llibertat d'expressar-se i sentir-s'hi indiferent, a favor o en contra... Salutacions

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

AL·LUSIONS

EntradaAutor: corpetit » 25 jul. 2008, 14:53

Bóra-narda.

Jo em pregunto: qui és més radical?, qui fa ús d’un extremisme més accentuat?, qui titlla i veu els comentaris d’algú altri com a radicals i els seus amb “ironia sanota” o qui simplement fa un comentari, un suggeriment, bo o dolent, encertat o no, de com intentar trobar una possible millora?
Altra cosa serà que realment sigui, o no, una millora, precisament per això ho comento aquí, almenys aquesta n’és la meva intenció. No em considero, de cap de les maneres, que tingui cap mena de presumpció de veracitat amb res del que aquí pugui dir i exposar. No cal dir que tu i tothom té el dret a dir la seva, a pensar i expressar el que més li vingui en gana. Precisament és el que faig, s’hi pot estar d’acord o dissentir, ara, si algú que no està d’acord amb mi en un tema determinat és un radical i, en canvi, “escrits com el meu, usen una certa ironia sanota... que potser no has sabut o volgut ben captar”... vaja, em sembla que sobren els comentaris, crec que cau de madur.
De tota manera, disculpa’m si no he volgut o sabut captar la teva fina i subtil ironia. No arribo a més, ja ho diuen ja, alguna cosa així com: “no se pueden pedir peras al olmo”. Això sí, ja veig com tu sí que has volgut i has sabut interpretar el meu bast, esperpèntic i greixós sarcasme en l’anterior post.
Tot de bon rotllo, eh? Que ningú es pugui sentir dolgut per les paraules d’un pobre ignorant radical, amb ironia de pega.
Bé, Milena, per tal de que no m’agafis més mania de la que ara mateix et deu rondar i per tal d’apaivagar una miqueta els ànims que “puguin” reflectir i emanar de les meves paraules, encara que de ben segur que et serà igual, et diré que m’ha agradat el teu escrit (el penúltim) en quant a forma, no en quant a fons, i jo diria que no he estat l’únic, però bé, que cadascú parli per ell, que ja som prou grandets, o això em penso.
Per acabar, demanaria que parléssim o discutíssim sobre coses relacionades amb el butinet i, més concretament, amb el tema que ens ocupa. Penso que a ningú més pot interessar el que un pensa o deixa de pensar de l’altre o de l’estil del seu escrit. Així doncs, em perdonareu si faig cas omís a coses o conceptes no relacionats amb els que aquí s’intenten, només s’intenten, exposar i parlar. Em sembla que més d’un ho agrairà. Gràcies.

Adéu.

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 25 jul. 2008, 16:48

Osti corpetit... de mania no te'n tinc cap.. només comento esl teus posts.. però ja veig que desafortunadament.. Ho sento. Adéu Salut i Alegria!!! :D

Milor
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 14 ago. 2004, 17:08

EntradaAutor: Milor » 26 jul. 2008, 11:58

Primer de tot sento no haver llegit tot. ( ja ho fare )

Jo donare la meva opinio ( respetat la dels altres )

Jo crec que el tema dels tants per cent hauri de anar per partides jugades ( Espero explicarme amb l'exemple )

De 0 a 10 = ? ( Perfectisim )
De 11 a 50 ( Actuals )
De 50 a Infinit ( 5% Verd, 10% Groc, 15% Taronga, 20% Vermell )
Estaria ver que al costat del nick el creador poges veure el tant per cent de abandonaments.

Jo he caigut 2 cops ( de moltes partides que portu , i algunes no acabades ) i mai he estat esperat, contatme com ha abandonament.

Demano a la comunitat un mica de compresio i espera de 5 minuts.

El mes interesant seria una llista de persones nongrates, i que t'avises.

NOTA: A mi amb molesta més que amb faltin el respecte.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ABANDONAMENTS PER ERRADA, INVOLUNTARIS.

EntradaAutor: corpetit » 26 jul. 2008, 13:20

Bong-matirl.

Aparteu-vos, que cauen pedres... i de les grosses! Que ningú em digui que no he avisat. Possible millora:

Aclariments: Espero que ningú estigui absolutament en contra d’aquesta proposta i si algú hi veu algun inconvenient, que segur que n’hi ha, sigui del tipus que sigui, si us plau, feu-ho notar. Tal i com va dir en DeepButi, em permetré el luxe de reproduir la seva idea, una mica modificada. Si us plau, ja dic per endavant i perquè ningú m’etiqueti (més encara) a mi o a aquesta proposta (que tampoc és meva), que només és una idea, un suggeriment, que no és ni pretén ser, de cap de les maneres, inamovible, taxativa; ans al contrari, pretén que com més gent millor, hi digui la seva, per tal donar-hi cos, de polir-la. Em sembla que ho he deixat prou clar, però noi, es veu que per no ferir sensibilitats, s’ha d’anar amb peus de plom i etzibar aquest rotllo. I tot i així... ja ho veurem.

Objectiu: s’intentarà evitar, dintre del que sigui possible, que la gent marxi per equivocació d’una partida finalitzada.

Això succeeix i podríem distingir 2 moments:
1.- Per no recollir l’última basa.
2.- Tot i recollir l’última basa nosaltres, resulta que hi ha algú que encara no ho ha fet i marxem de la partida pensant que ja podem fer-ho.

Proposta d’en DeepButi, modificada:
1. La puntuació del dat i de la partida no apareixerà fins que tothom hagi recollit la basa.
2. El fet de recollir la basa dóna conformitat al dat i per tant s'acaba el dret de qui la recull a cantar renunci.
3. Es considerà abandonament el simple fet de marxar de la partida sense veure el marcador final, el marcador actualitzat que ens mostri que la partida ha arribat a la seva fi (ja sigui, en el seu cas, a més de 50, 100 o 150), independentment de que aquesta partida realment s’hagi, o no, acabat.

Altres petites modificacions:
- Si la partida s’ha acabat, nosaltres, en recollir la basa ho sabrem ja que s’actualitzarà el nostre marcador. Doncs bé, en aquest cas, que el programa no et deixi sortir fins que tothom hagi recollit la basa. Estaríem en el segon moment exposat anteriorment. Per molt que premem el botó de sortir de la partida, simplement que estigui apagat, no activat, que no ens deixi fer-ho. Tampoc estaria de més que el programa ens digués qui manca per recollir la basa. Una manera podria ser, per exemple, que els jugadors anessin canviant de color, més mat o alguna cosa semblant a mesura que van recollint la basa; o simplement que ens ho posi per escrit.
- Si resulta que la partida està acabada (recordeu que nosaltres sabrem que estarà acabada perquè, en haver recollit la basa, veurem el marcador actualitzat), que entrin en joc els 30 segons de marge perquè tothom mogui fitxa. Aquí podríem introduir la modificació de què si en aquests 30 segons encara hi ha algú que no es belluga, llavors que automàticament el programa doni la partida per acabada, sense comptabilitzar abandonament a ningú.
- Fins i tot es podria establir que si durant aquests 30 segons, si en els posem 10 primers segons ningú fa ús de la pestanya dels renúncios, doncs llavors sigui quan es tanqui automàticament la partida i saltem directament a la pantalla de “preparats” per tornar a jugar. Inclús et podria informar o fer notar que algun jugador ha obert la pestanya dels renúncios, per tal de no esvalotar el galliner. Potser és massa feina pel programador, però penso que la gent menys habituada aniria una mica més guiada i no en sortiria tan perjudicada.
- Mentre hi hagi un jugador que no ha recollit la basa, el programa no et deixarà marxar, però quan tots els jugadors ho hagin fet (recollir la basa), llavors no caldria haver d’anar un altre cop al botó de sortir. Crec que el programa hauria de saltar automàticament a la pantalla d’inici de la partida, a la pantalla de “preparat”. Ens estalviaríem l’haver de fer aquest segon click (reduiríem els dos moments inicialment esmentats en un de sol), ja que si nosaltres hem recollit la basa, s’entén que donem per bona la partida, i per acabada, igual que la resta de jugadors. Crec que ens ho posaria encara més fàcil. Un cop allí, podríem decidir si recomençar la partida o sortir definitivament.
No cal dir que si la partida no s’hagués acabat, ara ja gaudim de la regla dels 30 segons, no cal modificar res.

Comentaris:
Crec que d’aquesta manera és quasi impossible que algú surti de la partida sense voler i que, per tant, li compti com abandonament.
Penso que s’ajusta millor a la realitat el fet de no veure el marcador actualitzat ni el resultat del dat fins que no es reculli la basa. Només hauríem de veure l’anterior, el d’abans d’iniciar-se aquell dat. Això és així, perquè en una partida física, no comptarem mai primer els punts obtinguts a la partida, els sumarem al marcador que ja tenim i després denunciarem un renúncio. El procediment, almenys tal i com juga un servidor, serà a la inversa. És a dir, primer cantarem el renuncio, i si aquest no reïx, llavors començarem a comptar, però mai a l’inrevés, tal i com succeeix ara i aquí al butinet.
Penso que marxar de la partida sense saber-ne oficialment el resultat, en principi (sempre hi poden haver excepcions), és sinònim d’abandonament. Encara que potser no tothom pensi igual, és clar.
Si algú es posa nerviós i no sap com marxar de la partida, a part que el programa l’informarà que manca algú per recollir basa i, per tant, que s’haurà d’esperar, marxarà automàticament als 10 segons si ningú ha intentat cantar un renúncio (la immensa majoria de vegades); i als 30 si és el cas contrari i aquest no fructifica. No cal dir que no hi haurà abandonament per enlloc.

No és perfecte, ja ho sé, tampoc en té vocació, però crec que reduiria bastant aquest tipus “d’abandonaments” que en realitat, la gran majoria, no ho són de cap de les maneres. Benvingut sigui qualsevol suggeriment, crítica constructiva o destructiva, forma o sistema que ho faci encara més fàcil.

Encertada o desencertadamet, almenys s’ha intentat. Adéu.

kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

ja tardabem

EntradaAutor: kimiric » 27 jul. 2008, 19:25

Hoa tothom que lleigeiex.
Voldri permetrem abans de tot una petiçiò general per poder seguir el fil del tema, i es que sisplau miresim de fer comentarir mes curts.Gracies.

Dit aixo, a mi no m'estranya gens ni el neguit del usuaris, molt menys les petites trampes que poguem trobar per posarnos el color verd, ni res d'aixo.
Al igual que el Deep a mi tb m'agrada jugar amb gent diversa en pertides obertes i es clar que hi habia dies que no hi habia manera d'acabarna una.

De totes maneres, el control d'abandonaments no sera per mi cap problema, ja que sovint tinc temps de sobres per ferles trankilament, pero si recordo els temps dels bonics modems intern i conexsion de 28k, que quan algu et volia trucar caien. No crec que tothom disposi ni dels ordinadors ni les conexions que garanteixin que no caura mai. O que no caura la criautura i hauras d'anar corrent aveure que ha pasat, o d'altres circunstancies similars.

Pero sisplau cCarles no facis MAI un ranking per punts.

Gracies i perdo per l'ortografia.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron