Aviu jugava contra un tal Mister que sense més ni més s'ha posat a insultar. Us ho estalvio, però ja us ho podeu imaginar, que si zorra, que si hijodeputa ,...
He seleccionat el xat i l'he reportat. Ja sé que aquesta opció encara no funciona bé del tot i per tant no sé si l'ha rebut algún administrador.
També tinc clar que és utòpic esperar que hi hagi un administrador un dissabte a la tarda. Ni tan sols quan el ButiNET sigui de pagament, perquè amb les quotes anunciades no es paga ni un sou de misèria de 40h ... per tant difícilment es podrà pretendre que hi hagi algú un dissabte.
Bé, suposem però que algú ha llegit el meu text reportat. I ara què?
Vull dir que jo esperaria (però jo sóc un radical, ja ho sap tothom), que a aquest Mister en qüestió se'l fes fora instantàniament del xat i el seu nick quedés com a mínim bloquejat una estona. O que el dilluns quan algú ho vegi se li bloquegi el nick.
Alguna idea de què se suposa que passarà? Perquè si no passa alguna cosa el resultat net és el de l'abandonament d'un innocent.
Podrieu explicar-ho?
Apa, tingueu manilles.