Sobre Butinet 3.0

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

Sobre Butinet 3.0

EntradaAutor: Osti_tu » 25 ago. 2008, 21:32

Bones,

Perdó pel post anterior, teniu raó sobre el meu to. Només que em fa molta ràbia la direcció per on va el Butinet, cada versió empitjora l'anterior i la majoria de canvis van dirigits al control i repressió dels usuaris enlloc de cap a la seva llibertat, cosa que no m'agrada gens. D'aquí el meu to que no hauria d'haver sortit.

Ara reescric el post:

M'indigna que les primeres "millores" del butinet siguin dirigides al cástig i a afavorir els xivatos. Parlo evidentment del ránquing d'abandonaments i del copy&paste de converses per reportar els malparlats.
Enlloc de primar als bons jugadors i de fomentar la competició sana amb un rànquing de partides guanyades, s'ha prioritzat el cástig als jugadors que abandonen. El resultat és que ara enlloc d'abandonar la gent contra i renuncia enlloc d'abandonar la partida i la destrossa, cosa que és pitjor.
Si ja haguéssis fet el ránquing de bons jugadors enlloc del dels dolents haguéssis aconseguit molt millor efecte.

Una altre punt: no es pot posar nom a les partides! totes es diuen iguals i no saps quina es quina. Això ja hi era abans, no ho treguis!

Més: què és això d'anar passant el creador de la partida d'un participant a un altre? Què és això de tornar a crear la partida un cop acabada? és un caos i un lio sobretot pels novells. No es bon sistema.

Què has fet amb el tamany de les cartes? a cada partida nova les cartes són més grans de lo normal i es veuen malament, a cada partida nova he de clicar el botó del 100% per tenir les cartes normals. Vaya...

Per què quan crees una partida nova i canvies a obligada i a 51 punts, a la pròxima que crees està a obligada... i a 101 punts! O es guarda tot o no es guarda res, però guardar unes propietats si i unes altres no és una cagada.

A més, per què es necessita privilegis d'administrador per poder jugar-hi amb el Vista? No hi ha cap motiu, només és un joc que no ha de tocar res important del sistema, què toques? Usant l'administrador per qualsevol programet no conseguirem tenir els ordenadors segurs.
Això sense comptar amb les actualitzacions obligades i sense possibilitat de decidir que ja fa temps que uses. Uneixa-ho amb la conta d'administrador i és un cóctel explosiu, a part que ja hi ha hagut algún virús pupulant pel xat. No tens cap dret a instalar programari nou als ordenadores dels altres sense ni tan sols demanar permís.

Ale

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 25 ago. 2008, 22:13

m'alegro q t'ho hagis repensat.



DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: Sobre Butinet 3.0

EntradaAutor: DeepButi » 25 ago. 2008, 22:38

Osti_tu ha escrit:M'indigna que les primeres "millores" del butinet siguin dirigides al cástig i a afavorir els xivatos. Parlo evidentment del ránquing d'abandonaments i del copy&paste de converses per reportar els malparlats.
Enlloc de primar als bons jugadors i de fomentar la competició sana amb un rànquing de partides guanyades, s'ha prioritzat el cástig als jugadors que abandonen. El resultat és que ara enlloc d'abandonar la gent contra i renuncia enlloc d'abandonar la partida i la destrossa, cosa que és pitjor.
Si ja haguéssis fet el ránquing de bons jugadors enlloc del dels dolents haguéssis aconseguit molt millor efecte.

És una opinió que no comparteixo. Ja ho he dit en algún altre lloc, les faig quasi sempre públiques, abans de cada tres una no s'acabava. Desde el nou ButiNET, en 74 partides només han plegat a una ... Gairebé un 99% d'èxit! Només això a mi ja em compensa.
No m'he trobat (encara) cap cas de gent que contra etc per acabar, segur que passa, però mira, de moment jo encantat.
El rànquing de bons jugadors no el vull per res. Per mi és molt pitjor algú que abandona que algú que juga malament. Tots n'hem hagut d'aprendre i no em fa res jugar amb gent que no jugui gaire bé. Ja n'aprendran.
Per tant, aplaudeixo i molt! el rànquing d'abandonadors.
No hi crec en "mestres", "cracks", "bons jugadors" ... només crec en gent ben educada i gent mal educada.

Osti_tu ha escrit:Una altre punt: no es pot posar nom a les partides! totes es diuen iguals i no saps quina es quina. Això ja hi era abans, no ho treguis!

Ja t'ho han explicat: està previst tornar-ho a posar. A canvi tothom pot crear partides. A mi tant em fa perquè jo ja podia, però a moltíssima gent aquesta millora li sembla glòria.
Sí, jo tambe vull que tornin a posar noms a les partides.

Osti_tu ha escrit:Més: què és això d'anar passant el creador de la partida d'un participant a un altre? Què és això de tornar a crear la partida un cop acabada? és un caos i un lio sobretot pels novells. No es bon sistema.

No hi veig cap problema. Com tot canvi, una vegada saps com va ho fas servir i llestos.

Osti_tu ha escrit:Què has fet amb el tamany de les cartes? a cada partida nova les cartes són més grans de lo normal i es veuen malament, a cada partida nova he de clicar el botó del 100% per tenir les cartes normals. Vaya...

Doncs sí, jo també tinc el problema i agreujat perquè faig servir unes cartes especials dibuixades ja fa anys per la meva companya. Apreto el 100% i llestos, és un clic i no em treu la son.
També t'han contestat que ja està reportat i algún dia s'arreglarà. Has pensat en la quantitat de gent gran per a qui poder fer grans les cartes és una ENORME avantatge? Doncs, pensa-hi! No totes les millores les han fet per tú.

Osti_tu ha escrit:Per què quan crees una partida nova i canvies a obligada i a 51 punts, a la pròxima que crees està a obligada... i a 101 punts! O es guarda tot o no es guarda res, però guardar unes propietats si i unes altres no és una cagada.

Deixem-ho en ... "petit error millorable"?
Cert ... i?

Osti_tu ha escrit:A més, per què es necessita privilegis d'administrador per poder jugar-hi amb el Vista? No hi ha cap motiu, només és un joc que no ha de tocar res important del sistema, què toques? Usant l'administrador per qualsevol programet no conseguirem tenir els ordenadors segurs.

Això no crec que tingui res a veure amb el ButiNET sinò amb la paranoia del W/Vista. Si t'explico les animalades que em fa a mi amb els robots no t'ho creuries. Tinc una carpeta que segons quin nom li poso els robots funcionen i segons quin, no!
I no és cert que necessitis privilegis d'administrador per JUGAR al ButiNET. Els necessites només (com centenars d'altres programes absolutament normals) per instal·lar-lo. I encara.

Osti_tu ha escrit:Això sense comptar amb les actualitzacions obligades i sense possibilitat de decidir que ja fa temps que uses. Uneixa-ho amb la conta d'administrador i és un cóctel explosiu, a part que ja hi ha hagut algún virús pupulant pel xat. No tens cap dret a instalar programari nou als ordenadores dels altres sense ni tan sols demanar permís.

Mira, podriem fins i tot estar d'acord.
Que quan apareixi una nova versió et pregunti si la vols instal·lar. Si dius que "no" et quedes sense poder jugar, clar.
No sé si el Carles voldrà fer-ho (més feina ... i de moment força mal pagada, no creus?), però és una idea.

Apa, ja he contestat el millor que he sapigut.

I afegeixo ... jo podria protestar perquè no es poden fer partides mixtes amb robots, però no ho faig. Saps perquè? Doncs perquè sé els milers d'hores que hi ha darrera d'un projecte com aquest i si alguna cosa no m'acaba d'agradar m'aguanto i m'espero que tinguin temps d'arreglar-ho.

Tingueu manilles.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 26 ago. 2008, 12:03

Com que pot ser d’interès per tothom et donaré la versió 50% oficial a cada una de les teves crítiques, dic 50% oficial, per que et donaré la meva d’opinió no la del Carles.

La primera millora del Butinet que es va fer, no va ser en absolut la del control d’abandonaments, ni tant sols el poder reportar els insults, va ser el que tothom podes crear. Tal i com et diu en Deepbuti els abandonaments de partida, mal endèmic a Butinet, s’han reduït en termes absoluts, total de partides abandonades sobre total de partides creades, d’un 20% a menys del 3%. I això només en un mes.

Control d’abandonaments i Copy&paste:
En la fase anterior a Butinet 3.0 els arroves no podien tenir control sobre el que es deia a dins d’una partida. Per tant hi havia autèntics llops amb pell de corder que en el xat general es comportaven correctament però quant entraven a una partida insultaven a tort i a dret.
Amb el nou sistema en el que els administradors son ocults per els usuaris, feia falta un mètode mes eficient per a controlar-los i per això es va crear el “report” de converses. Et diré que tot i que pugui fer un cert “repelus”, aquesta manera d’actuar es molt mes eficient que la dispersió de criteris existent anteriorment, hi ha una única persona que valora la persistència de determinats nicks en el insult i la manca d’educació i per tant, tenint en compte el futur immediat de pagament de Butinet, es poden prendre decisions molt mes acurades i amb coneixement de causa. Les conseqüències d’un comportament inadequat impliquen en primer lloc el Kickeig i després el baneig
http://es.wikipedia.org/wiki/Ban

Ranking:
El tema ranking es un tema molt controvertit. Jo en soc un absolut contrari i en Carles es un absolut convençut, per tant costarà, costarà de tirar-ho endavant.
El meu concepte del que hauria de ser un ranking es aquell fet només per els participants a Campionats, es a dir una mica com el golf, si tu vols tenir ranking participa a Campionats i que et doni el ranking nomes dels Campionats. Fins i tot això seria útil per implementar modalitats mes sofisticades del sistema suïs. El ranking implementat en la sala general, es la meva opinió, provocaria greus problemes de funcionament entre els diferents “nivells” d’usuaris.
Mentrestant, i properament, es donarà a tots els usuaris les seves pròpies estadístiques, amb una infinitat de dades que ja es descriuen en altres post, per exemple: Partides guanyades, perdudes, nombre de manilles, nombre de dats, punts a favor, punts en contra, nombre de contros, recontros, Sant Vicenç i un llarg etc............ En aquest cas es molt probable que deixem, a decisió de cada usuari el fer-ho públic o no. Si ho fas públic apareixeràs en comparació els altres usuaris que també o hagin fet públic si no apareixeràs en comparació al total de Butinet.
El tema ranking es un tema que necessita d’una llarga maduració, la botifarra no es un joc individual, es un joc de parella i a mes a pesar que el saber-ne ajuda, la sort te una gran influencia, no discutirem pas ara quina.

Posar nom a les partides:
La meva opinió es que no serveix per res, alguns creuen que posar noms del tipus “Sols Bons”, “Experts”, “Bons i ràpids”, “No Novatos”; fa que es compleixin les condicions demanades i si no es compleixen en els seus termes, poder fer fora a qui segons la seva opinió no les complia.
Estic amb en Deep, tampoc crec en “mestres”, “cracks”, etc. etc.
En canvi si que preveiem substituir el nom reiteratiu de les partides com a “BUTINET” per el del creador i la sala on s’ha creat la partida, això, creiem, ja diu moltes mes coses que el nom actual.
Per els que es creuen “experts”,”cracks”, etc. Ja es va fer la sala corresponen, que vagin allà i es creïn les partides entre ells. Tots seran del mateix nivell...................

Mantenir la partida oberta:
Es possible que no s’hagi fet de la millor manera possible. Però habitualment es donaven tres casos que volíem resoldre: Un: poder fer una roda, dos: poder fer revenges, tres: que fos el propi creador el que es penges. Es cert que fa un temps quant en una partida, fos publica o privada, algú abandonava, la partida quedava com a publica i tothom i podia entrar, ara ja no es així. Indiferentment de que sigui d’un o altre tipus si algú abandona la partida queda com a privada i pots escollir si tornar a fer-la publica i que pugui entrar tothom o convidar amb un altre jugador. Avantatges de que sigui el servidor qui crea.

Tamany cartes:
S’està treballant en pixelar de nou totes les cartes, es un treball lent per que s’està fent pixel a pixel i carta a carta. En poc temps les tindreu amb bona resolució per a posar la mida que vulgueu. En tot cas estarà fet abans del 15/09.
Conservar les característiques particulars de l’ultima partida:
Pos si, ens ho varem deixar, però penso que no es un error greu, en tot cas es quelcom a millorar com tantes altres coses..............................

Vista:
http://www.elguille.info/sistema/Vista/ ... _vista.htm
T‘adjunto aquest link força simple en la seva explicació però potser ajudarà a fer entendre el perquè dels permisos a Vista.

Actualitzacions:
Aquí la resposta es simple, el Butinet es una xarxa on tots els membres han de jugar amb la mateixa versió o no fer-ho, així de simple. Possiblement seria mes correcta, i així ho replantejarem, demanar permís abans d’instal•lar una actualització, ara be , les conclusions seran fàcils. La insta-les jugues no la insta-les no jugues.

Robots:
“Deepie estamos en ello”. Som uns convençuts de la gran labor que poden fer els robots, tant per a complementar una partida com d’entrenament per a principiants. I també, que caram, per a provar de lluitar contra una maquina, per que no?.
Deep tu saps mes que ningú que això porta feina i que hem escollit altres prioritats, però que els teus robots formen part de la família del Butinet i tant aviat com podem, recursos escassos , tornaran a estar entre nosaltres.

Osti_tu:
Haguéssim estalviat temps tots si la manera en la que vas obrir el teu post hagués estat la correcta. No es pot insultar al creador de Butinet com tu ho vas fer i esperar que les coses canviïn.

Butinet no vol ser, ni ho pot ser, cap escola de res, no som ningú per dir-li a ningú com te que comportar-se, però a la vegada si has de tenir en compte que Butinet es: “Casa vostre si es que hi ha cases de algú”. I a casa teva no et dirigiries als teus parents com ho has fet.

El nou Butinet serà de pagament, precisament per fer-lo sostenible en el temps i que qui el va crear pugui obtenir una compensació al seu treball i a la vegada permeti introduir moltes mes millores de les que s’han fet fins ara.

Però el esperit del Butinet, que hem anat fent entre tanta i tanta gent no s’ha de perdre. No obliguem a ningú a entrar com de la mateixa manera agrairem que qui no estigui d’acord amb les propostes de conducta i comportament que demanem se’n abstingui de fer-ho................

Entenem que possiblement no sigui l’habitual a internet, però la nostra interpretació de llibertat no te res a veure amb insultar o faltar al respecte a ningú.

Serem extremadament rigorosos amb la “llei de protecció de dades”. Per això estem fent modificacions amb els sistemes de control i seguiment del propi xat.

Estem convençuts que Butinet millorarà en funció de les opinions, suggeriments, critiques, bones i dolentes, que ens feu arribar. Per tant us animem a utilitzar els forums per a fer-nos les vostres propostes i nosaltres ens comprometem a que cap d’elles quedarà sense resposta.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 26 ago. 2008, 12:38

Bones, dues coses:

a) Sobre la mida de les cartes.

Cliqueu a Opcions - Altres
Desmarqueu l'opció Mida de les cartes automàtica
Cliqueu al OK

Ja no haureu d'anar canviant al 100%

b) Sobre educació/comportament en el xat/foros

Aquí teniu uns links que expliquen els estandars del món d'Internet

http://www.eduteka.org/Netiqueta.php3

http://es.wikipedia.org/wiki/Netiquette

Salutacions,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 ago. 2008, 13:45

Weno, ja t'han contestat a casi tot .... així que només afegiré dues coses:

Tema control d'abandonaments: si es fa un ranking/classificació sense control d'abandonaments, el numero de partides abandonades hauria AUGMENTAT, ja que la gent abandonaria les partides per no perdre.
Així que el control de partides acabades era un pas necessari per tenir el ranking que tant demanes.

Sobre les cartes ..... passat per aquí:
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1735

Com pots veure, ja s'hi estava treballant a principis d'agost. Ara mateix, ja estan TOTES les cartes fetes, només falten alguns detalls. Així que tant aviat com puguem, es publicaran.

Tena vista: el windows vista es una cagada (ho han reconegut i han demanat disculpes ells mateixos). No vull perdre dies i hores de programació (sense saber si es solucionara i que passarà en pròximes versions del windows vista) per arreglar una cosa que es soluciona "ejecutando siempre como administrador".

I lo del virus ..... doncs el virus NO afectava al ButiNET, sinó als usuaris del ButiNET, que es MOLT diferent. En resum, el virus escrivia al xat, i si un usuari apretava, s'obria el "internet explorer", i allí si li donaves a ejecutar es quan t'infectava (si li donaves permisos). No te res a veure amb el butinet i permisos d'administrador.


Per acabar .... ben poques coses s'esborren aquí als fòrums, no se d'on has tret que el teu missatge seria esborrat. Això si ..... no son formes.

Adéu !

victor38
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 oct. 2005, 17:21

Re: Sobre Butinet 3.0

EntradaAutor: victor38 » 30 ago. 2008, 00:35

:oops: asi deberiamos sentirnos despues de ciertas salidas pero....

En cuanto al pay por use para cuando esta pensado llevarlo a cabo y de que cantidades se están barajando?.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 ago. 2008, 03:05

Pel 15 de setembre, i estem parlant de 50 euros/any, que son uns 4 euros al mes.

Adéu !

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 30 ago. 2008, 17:25

i no es podria desemborsar 4 euros cada mes?Gràcies!!

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 31 ago. 2008, 14:29

De veritat és _absolutament_ indispensable actualitzar el Butinet quan hi ha una nova actualització per poder jugar? Si no t'actualitzes entenc jo que no tindràs corregits el bugs que s'hagin arreglat, o no tindràs disponibles les noves característiques, però això impedeix connectar-se i jugar?
Hi ha el que s'en diu compatibilitat cap enrera, que s'hauria de complir sempre que sigui possible. A menys que es canviîn els missatges que s'envia al servidor i durant les partides no crec que les actualitzacions impedeixin jugar amb versions antigues. En alguns casos, com passar de la versió 2 a la 3, potser si que és indispensable, però en la immensa majoria d'actualitzacions espero que no ho sigui, sinó seria un símptoma de molt mala programació.
Es poden fer les coses bé o malament, i forçar l'actualització per poder jugar es fer les coses malament. Si tots els programes funcionéssin així la informàtica no seria pràctica.

Sobre el rànquing es tracta un altre cop de fer les coses bé o fer-les malament. Si no considereu que abandonar una partida és no saber jugar, i per tant el rànquing baixaria, llavors està clar que molts abandonarien al perdre.
Fent les coses bé i baixant el rànquing per abandonaments, llavors no hi ha problema. El rànquing no és només partides guanyades/partides perdudes.
A més, la sort i el company no influeix per a res, sempre que s'hagin fet un mínim de partides, ja que llavors la "mitjana de sort" serà la mateixa per tots.


Sobre la resta de petits errors, recordeu que tots aquests no existien a les primeres versions del Butinet. Això vol dir que enlloc de millorar el Butinet l'esteu empitjorant per les ànsies d'afegir-hi més funcionalitats. Les actualitzacions no han de desfer el treball previ, cosa que actualment si fan.
Com ja he dit, només es tracta de fer les coses bé o malament.

Sobre el Butinet de pagament, buscar espónsors per posar propaganda a la web i/o al mateix joc no és viable? Google Ad-Sense és una solució immediata, i si troben espónsors sense passar per Google encara millor per vosaltres.
Podeu imaginar que a ningú li fa gràcia aquest tema, i menys sent pagaments periòdics de per vida.
Prepareu-vos per perdre una bona quantitat d'usuaris.

I canviant de tema, o no, es pot saber per què m'heu kickejat avui del Butinet? Només he dit "JAJAJAJA!", si, en majúscules que estàn prohibides, però és que estava rient fort!! A qualsevol altre usuari no el kickejeu per riure, segur. Això és un abús!
Ja veig que no es poden tenir opinions diferents a la dels jefes, molt impropi d'una societat moderna.
També és notable la inutilitat de penedir-se dels comentaris poc apropiats que un pot fer. No serveix de res rectificar i demanar perdó. També molt impropi d'una societat tolerant.
Puc dir que teniu els fums molt alts? No podeu imposar la vostra visió i castigar els que us porten la contrària tal com ho feu. Això ho fan els règims totalitaristes i espero que aquest no sigui el cas de l'espai Butinet.

Reflexioneu-hi senyors, reflexioneu-hi,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2008, 17:22

Si el ButiNET fos un regim totalitari, els teus missatges serien esborrats, el teu compte anul·lat, i la teva IP banejada.

Però com que NO és un regim totalitari, pots seguir dient la teva.

I si realment vols respostes a les preguntes que fas (sobre programació, actualitzacions, etc), fes-les amb educació, i les contestaré encantat.

Adéu !

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 31 ago. 2008, 17:44

Ja he demanat perdó pel meu primer missatge i l'he rectificat obrint aquest nou tema de discussió, puc/he de fer res mes?
Jo no veig cap pregunta feta amb mala educació en aquest nou tema.

Potser no t'agrada que et diguin que tens els fums pujats, però és la veritat, abuses del teu control i cada cop vols controlar més i més, suprimint les llibertats dels usuaris als que et deus i reprimint als que no estan d'acord amb tu.
Tu mismo, tolerant està clar que no ho ets (repeteixo, he rectificat!). Perdona i seràs perdonat, recorda que ningú està lliure de culpa.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2008, 18:03

Osti_tu ha escrit:Ja he demanat perdó pel meu primer missatge i l'he rectificat obrint aquest nou tema de discussió, puc/he de fer res mes?
Jo no veig cap pregunta feta amb mala educació en aquest nou tema.


Al altre post, fixat, que ni l'he contestat ni esmentat. Jo em refereixo en tot moment a aquest post.

Es pot preguntar el mateix amb educació i sense faltar al respecte.

Un exemple del teu text:
Es poden fer les coses bé o malament, i forçar l'actualització per poder jugar es fer les coses malament.


Ja dones per fet que les coses s'han fet malament.

Seria molt mes correcte, primer preguntar per que s'ha fet així, i després si creus que esta mal fet, suggerir noves formes de fer-ho.

Osti_tu ha escrit:Potser no t'agrada que et diguin que tens els fums pujats, però és la veritat, abuses del teu control i cada cop vols controlar més i més, suprimint les llibertats dels usuaris als que et deus i reprimint als que no estan d'acord amb tu.
Tu mismo, tolerant està clar que no ho ets (repeteixo, he rectificat!). Perdona i seràs perdonat, recorda que ningú està lliure de culpa.


Perdona, però segueixo sense veure quines llibertats s'han suprimit en la nova versió.

En comptes de parlar tant, pots donar exemples mes clars ??

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 31 ago. 2008, 18:33

Osti_tu ha escrit:De veritat és _absolutament_ indispensable actualitzar el Butinet quan hi ha una nova actualització per poder jugar? Si no t'actualitzes entenc jo que no tindràs corregits el bugs que s'hagin arreglat, o no tindràs disponibles les noves característiques, però això impedeix connectar-se i jugar?
Hi ha el que s'en diu compatibilitat cap enrera, que s'hauria de complir sempre que sigui possible. A menys que es canviîn els missatges que s'envia al servidor i durant les partides no crec que les actualitzacions impedeixin jugar amb versions antigues. En alguns casos, com passar de la versió 2 a la 3, potser si que és indispensable, però en la immensa majoria d'actualitzacions espero que no ho sigui, sinó seria un símptoma de molt mala programació.
Es poden fer les coses bé o malament, i forçar l'actualització per poder jugar es fer les coses malament. Si tots els programes funcionéssin així la informàtica no seria pràctica.


Dons mira noi/a, el que tu dius "forçar l'actualització".. també li podríem dir "un joc igual per tothom". No creus que seria un caos que cadascú jugues amb una versió diferent el mateix joc?. No creus que mes que fer les coses be o malament, es tracta de d'acceptar o no les regles del joc?. Es molt fàcil, si un desconfia... des-instal.la el programa i cap problema!!. On es dons la dictadura?

Osti_tu ha escrit:Sobre el rànquing es tracta un altre cop de fer les coses bé o fer-les malament. Si no considereu que abandonar una partida és no saber jugar, i per tant el rànquing baixaria, llavors està clar que molts abandonarien al perdre.
Fent les coses bé i baixant el rànquing per abandonaments, llavors no hi ha problema. El rànquing no és només partides guanyades/partides perdudes.
A més, la sort i el company no influeix per a res, sempre que s'hagin fet un mínim de partides, ja que llavors la "mitjana de sort" serà la mateixa per tots.


De entrada et diré que no crec amb els rànquings, però entenc que molta gent el vulgui. Si considerem l'abandonament com "no saber jugar", quina culpa tindrà el pobre jugador, amb una conexió inestable, que a mes a mes de pagar i augmentar el nombre d'abandonaments, li tregui els mèrits com a jugador.... seria just?. Fora com si un jugador de futbol, li contessin una targeta groga per cada partit que estigui lesionat!!!... no creus?. En quant a la teva opinió de que la sort i el company no son importants.... ni la comento!!!

Osti_tu ha escrit:Sobre el Butinet de pagament, buscar espónsors per posar propaganda a la web i/o al mateix joc no és viable? Google Ad-Sense és una solució immediata, i si troben espónsors sense passar per Google encara millor per vosaltres.
Podeu imaginar que a ningú li fa gràcia aquest tema, i menys sent pagaments periòdics de per vida.
Prepareu-vos per perdre una bona quantitat d'usuaris.


Es clar que si, i si a mes de ser gratuït, ens regalessin una caixa de xupa-xups cada mes..... millor que millor!. La meva opinió, (ja expressada als foros fa anys), es que es absolutament injust que el ButiNET sigui gratuït. Una de les millores mes grans de la nova versió es que tothom pugui crear partides sense tenir d'obrir ports, però això no es fa sol. Jo estaré feliç i em sentiré millor, si el ButiNET es de pagament. I res de per vida, el dia que no m'agradi, em donaré de baixa..... i tan amics!!!!!. I sempre que vegi alguna cosa que no em sembli correcte, la comunicaré al responsable. Peró sense tirar.li la Cavalleria per sobre!!!!... en plan positiu i amb educació, això si que es democràtic!!!!!... no creus???

aisenyor...
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 ago. 2008, 18:46, en total s’ha editat 1 vegada.

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 31 ago. 2008, 18:44

Carles ha escrit:Es pot preguntar el mateix amb educació i sense faltar al respecte.

Un exemple del teu text:
Osti_tu ha escrit:Es poden fer les coses bé o malament, i forçar l'actualització per poder jugar es fer les coses malament.


Ja dones per fet que les coses s'han fet malament.

Seria molt mes correcte, primer preguntar per que s'ha fet així, i després si creus que esta mal fet, suggerir noves formes de fer-ho.


Carles ha escrit:el Butinet es una xarxa on tots els membres han de jugar amb la mateixa versió o no fer-ho, així de simple.


Dono per fet que les coses s'han fet malament per què s'han fet malament, principalment per què no és necessari actualitzar el Butinet per poder seguir jugant, les actualitzacions automàtiques no són bona pràctica. I si totes fóssin estrictament necessàres per poder jugar també s'estarien fent les coses malament.
Ja he dit que una bona pràctica és permetre la compatibilitat cap enrera sempre que sigui possible, i trencar-la només en casos extrems.

Tot i així, tampoc hi ha res de maleducat tal com ho he dit, tingui o no tingui raó.

Carles ha escrit:Perdona, però segueixo sense veure quines llibertats s'han suprimit en la nova versió.

En comptes de parlar tant, pots donar exemples mes clars ??


Hmm... ja ho he dit, només cal que rellegeixis el primer missatge, el primer paragraf després de la disculpa. És com ho veig i la meva opinió, res més.

Carles ha escrit:Conservar les característiques particulars de l’ultima partida:
Pos si, ens ho varem deixar, però penso que no es un error greu, en tot cas es quelcom a millorar com tantes altres coses.


No he demanat que es guardin les característiques de la última partida, he dit que es guarda el tipus de partida però en canvi no es guarda el número de punts. O es guarda tot o no es guarda res, digo yo.

Apa, siau.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

cron