Sobre Butinet 3.0

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 ago. 2008, 18:49

Parles com els polítics del PP, ells tenen l'única veritat, i la resta ho fan malament.

Doncs segueix així, però jo deixo el post.

Adéu!

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 31 ago. 2008, 19:27

plana ha escrit:No creus que seria un caos que cadascú jugues amb una versió diferent el mateix joc?. No creus que mes que fer les coses be o malament, es tracta de d'acceptar o no les regles del joc?. Es molt fàcil, si un desconfia... des-instal.la el programa i cap problema!!. On es dons la dictadura?


No, no seria cap caos, per què hauria de ser-ho?
Tothom navega amb la mateixa versió del mateix navegador? Tothom treballa amb la mateixa versió del mateix programa d'ofimàtica?

plana ha escrit:Si considerem l'abandonament com "no saber jugar", quina culpa tindrà el pobre jugador, amb una conexió inestable, que a mes a mes de pagar i augmentar el nombre d'abandonaments, li tregui els mèrits com a jugador.... seria just?.


Igual de just que ara aquest jugador estigui vermell.

plana ha escrit:En quant a la teva opinió de que la sort i el company no son importants.... ni la comento!!!


Si creus que no tinc raó serà per què no saps estadística (ey, cada un sap del que sap, no és crítica).
He dit que un cop jugades suficients partides la sort es reparteix equitativament, estadísticament tots estaran en iguals condicions, per tant el ràquing és legítim.

plana ha escrit:I res de per vida, el dia que no m'agradi, em donaré de baixa..... i tan amics!!!!!.


Val, si, tens raó. De per vida no, mentres vulguis jugar. I evidentment tenen tot el dret a fer pagar, això no ho nego pas. Proposava alternatives, ingenu de mi que creia que no les havien considerat ja.

plana ha escrit:I sempre que vegi alguna cosa que no em sembli correcte, la comunicaré al responsable. Peró sense tirar.li la Cavalleria per sobre!!!!... en plan positiu i amb educació, això si que es democràtic!!!!!... no creus???


Si, ho crec. Ja he rectificat, no?

carles ha escrit:Parles com els polítics del PP, ells tenen l'única veritat, i la resta ho fan malament.


:-|
Si ens posem així, tu estas fent el mateix, no reconèixer els errors o no explicar per què no ho són.
Això és un foro i cada un te la seva opinió, no?

Apa siau,

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 31 ago. 2008, 20:26

Carles ha escrit:Sobre les cartes ..... passat per aquí:
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1735

Com pots veure, ja s'hi estava treballant a principis d'agost. Ara mateix, ja estan TOTES les cartes fetes, només falten alguns detalls. Així que tant aviat com puguem, es publicaran.


Però per què per defecte i sempre surten més grans del que són? Si sortíssin de bones a primeres al 100% fora el problema, això és el que dic.
Els que volen/necessiten les cartes més grans encara tindran un (altre) problema, i és aquest el que necessita les cartes grans i el que m'estàs responent (però no és el que deia jo).

Salut,

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 31 ago. 2008, 21:36

Bones.

Pots llegir, uns quants posts abans, la resposta que vaig donar sobre com fer perque les cartes tinguin sempre la mida que tú vols i no ho hagis de canviar.

En el mateix post hi ha un parell de links relatius al comportament en Internet (també t'aconsello que els llegeixis, son uns estandars acceptats majoritariament-cosa fàcil de comprovar entrant a foros pùblics-).

I sobre lo de "xivar-se" molt senzill, si estiguessim asseguts al voltant d'una taula, alguns usuaris no dirien el que, sí fan ... amb la "valentía" de sentir-se amagats darrera un nick, habitualment anònim.

Finalment recorda que, al entrar al Butinet, acceptes la seva normativa, de la que, per si de càs, inclueixo el link
http://www.butinet.cat/index.php?pagina=normes
i que, enriurete'n de la normativa es una falta de respecte.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 set. 2008, 00:17

Osti_tu ha escrit: No, no seria cap caos, per què hauria de ser-ho?
Tothom navega amb la mateixa versió del mateix navegador? Tothom treballa amb la mateixa versió del mateix programa d'ofimàtica?

Tens raó, efectivament em declaro un analfabet informàtic, i no tinc ni "pajotera" idea d'ofimàtica. Peró jo ja fa 6 anys que poso la meva confiança en el ButiNET i el que representa, i fins avui no m'ha defraudat en cap moment. Si no la tingués..... ja seria fora!!!

Osti_tu ha escrit: Igual de just que ara aquest jugador estigui vermell.

Mira tothom al ButiNET sap que la meva connexió a Internet, per culpa de la inestabilitat de la meva línia telefònica, el bastant dolenta... per no dir fatal. Dons be, aquí et passo la meva estadística d'abandonaments: [22:36:57] Informació partides: Acabades 192 - No acabades 3..... Els semàfors grocs o vermells no son per causes involuntàries, a poc que es tingui una mica de cura, es impossible caure en una quantitat d'abandonaments com per tenir un semàfor groc.... Altre cosa es que un abandoni quant veu que s'ha equivocat, o li arriba el "jefe" de sobte, o no te la paciència per esperar que tothom reculli la darrera ma o simplement perquè no te sort en aquella partida. Ahhhhhhh, les tres partides no acabades son degudes a talls de línia, sense poder tornar a connectar-me, o be que al caure, els altres tres jugadors han tancat la partida sense esperar la meva tornada. Si, definitivament em sembla just el nou sistema, es mes, no jugaré cap partida amb un jugador amb semàfor vermell

Osti_tu ha escrit: Si creus que no tinc raó serà per què no saps estadística (ey, cada un sap del que sap, no és crítica).
He dit que un cop jugades suficients partides la sort es reparteix equitativament, estadísticament tots estaran en iguals condicions, per tant el ràquing és legítim.

Segurament tampoc tinc massa idea d'estadístiques, però mai serà el mateix una parella que sempre juga junta, que un jugador que faci moltes partides públiques i jugui amb el jugador primer que entri, encara que sigui un bon jugador. Segons la teva teoria: com es que a un amic meu li a tocat la loteria tres vegades, i jo fa un munt d'anys que jugo totes les setmanes i mai m'ha tocat res??? :roll:... Dit això, es clar que es legítim fer un rànquing!!!... sempre que sigui optatiu, es clar. El que no trobo tant legitim es que per poder fer les critiques (al meu parer injustes) t'amaguis darrera un nick que no es el teu habitual.... perquè tu no ets nou aquí :shock: ... Per dir segons que, el primer que es te de fer, es posar nom i cognoms a les paraules, no tirar la pedra i amagar la ma!!!!!!.

Aisenyor......

Pd. Des de el primer dia soc en plana/alfons jorro... DNI 36938672.... i aviat farà sis anys :roll:
adeu

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 01 set. 2008, 11:55

Osti_tu ha escrit:
plana ha escrit:No creus que seria un caos que cadascú jugues amb una versió diferent el mateix joc?. No creus que mes que fer les coses be o malament, es tracta de d'acceptar o no les regles del joc?. Es molt fàcil, si un desconfia... des-instal.la el programa i cap problema!!. On es dons la dictadura?


No, no seria cap caos, per què hauria de ser-ho?
Tothom navega amb la mateixa versió del mateix navegador? Tothom treballa amb la mateixa versió del mateix programa d'ofimàtica?

plana ha escrit:Si considerem l'abandonament com "no saber jugar", quina culpa tindrà el pobre jugador, amb una conexió inestable, que a mes a mes de pagar i augmentar el nombre d'abandonaments, li tregui els mèrits com a jugador.... seria just?.


Igual de just que ara aquest jugador estigui vermell.

plana ha escrit:En quant a la teva opinió de que la sort i el company no son importants.... ni la comento!!!


Si creus que no tinc raó serà per què no saps estadística (ey, cada un sap del que sap, no és crítica).
He dit que un cop jugades suficients partides la sort es reparteix equitativament, estadísticament tots estaran en iguals condicions, per tant el ràquing és legítim.

plana ha escrit:I res de per vida, el dia que no m'agradi, em donaré de baixa..... i tan amics!!!!!.


Val, si, tens raó. De per vida no, mentres vulguis jugar. I evidentment tenen tot el dret a fer pagar, això no ho nego pas. Proposava alternatives, ingenu de mi que creia que no les havien considerat ja.

plana ha escrit:I sempre que vegi alguna cosa que no em sembli correcte, la comunicaré al responsable. Peró sense tirar.li la Cavalleria per sobre!!!!... en plan positiu i amb educació, això si que es democràtic!!!!!... no creus???


Si, ho crec. Ja he rectificat, no?

carles ha escrit:Parles com els polítics del PP, ells tenen l'única veritat, i la resta ho fan malament.


:-|
Si ens posem així, tu estas fent el mateix, no reconèixer els errors o no explicar per què no ho són.
Això és un foro i cada un te la seva opinió, no?

Apa siau,
Osti tu, quedo admirada de la capacitat d'argumentació que arribes a tenir i del bé que escrius... Estic molt d'acord en la major part de coses que indiques. Un plaer llegir-te. milena

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 set. 2008, 12:27

Per dir això, no calia que citessis tot el post. Contestant sense citar ni havia prou, que omples el post per res.

Adéu !

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 01 set. 2008, 14:03

Carles ha escrit:Per dir això, no calia que citessis tot el post. Contestant sense citar ni havia prou, que omples el post per res.

Adéu !
Osti tu, ho sento Carles.. de vegades el no domini d'aquest medi em fa incórrer en aquests errors.. no sabia a més que provocava un problema d'espai per res. Adéu!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 set. 2008, 14:08

Perdonada. De pas, edita el missatge en qüestió, que queda molt lleig.

Son les normes d'etiqueta de fòrums, no fer citar per respondre un post anterior (cosa que has tornat a fer).

I tranquil·la, que sol passar que el no domini o desconeixement provoca coses així. Per això estem als administradors.

Adéu!

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 16 set. 2008, 16:08

Arribo tard, però, per mi, tot queda resumit amb dues frases:

"Gràcies pels teus comentaris i suggerències"

i

"Si els contres superen els pros, desinstal·la el programa"

En aquesta última frase, és possible canviar el què ve després de la coma i funciona amb qualsevol servei i producte.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 set. 2008, 17:12

M'esperava algo mes profund.

Adéu !

mase
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 27 set. 2005, 21:31

descarregant ...

EntradaAutor: mase » 17 set. 2008, 18:08

Avui 17 de septembre a les 18h. costa molt de conectar-se.
Es veu un missatge que posa decarregant¡
Però no avança gens ...

:? Que em de fer?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 set. 2008, 18:11

Baixa't la versió completa des de la web.

Adéu !

mase
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 27 set. 2005, 21:31

EntradaAutor: mase » 17 set. 2008, 18:49

Carles ha escrit:Baixa't la versió completa des de la web.

Adéu !


Ja ho he fet.
A la finestreta hi posa: Conectat ¡¡ Comprovant versio de ButiNET ¡¡

HTTP: Conectat ¡¡ Descarregant ...

i res més ...
:oops:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 set. 2008, 19:13

Amb al nova versió (3.0.3) de la web també ???


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants