Butijocs SL

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Butijocs SL

EntradaAutor: abril74 » 12 set. 2008, 20:16

Hola Carles,
podries ampliar la informació de qui hi ha darrera l'administració de ButiJocs SL?
Si vols, és clar, però per mi és important saber-ho per donar-me d'alta.

Sóc soci de la Colla Vella dels Xiquets de Valls, hi pago una cuota, però com sabràs entre tots els socis elegim el President, és a dir, ens sentim part del col.lectiu que decideix el destí de l'entitat.

També sóc soci del Club de Tennis Valls, paguem una cuota mensual que inclou manteniment i millora, però anualment es passen comptes, en reunió decidim quines inversions s'aproven i elegim el President i la Junta Directiva.

Tant en un lloc com en l'altre quan hi vaig em sento com a casa, una casa de tots els que hi participem, amb diferències, amb discussions, però units per una passió, som una família.

Pel que he llegit sembla que serem uns simples usuaris del butinet.
Serà així?
Qui en mourà els fils?

Es el post que escric amb més pena, em sentia part del butinet, i l'heu convertit en una SL...

P.D.: Encara desconec qui s'amaga darrera el nick emfalta1bull

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 12 set. 2008, 23:09

hola sr abril74..jo tambe he estat soci de varius club de tenis.....en algun era soci...d'altre era abonat...soposo que saps la diferencia que hi ha....el butinet no crec que sigui un club de socis...per cert...tambe preguntarias que hi ha derrera ludoteka? terra josc? juegon? etc etc.....la meva resposta es per que porto 12 anys a internet...hi he vist petar molt llocs amb gent encantadora i per un paren de...(....) petaban la web..i no vull que pasi a butinet...no ho vull.....i espero que entenguis tot el que et vull dir amb pocas paraulas , no se expresarme millor

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 12 set. 2008, 23:11

ahhhhh i parlem de 50 euros l'any......pero soposo que aixo no es el teu motiu...oi??

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

Mirar-se el melic

EntradaAutor: Milena » 13 set. 2008, 07:45

Jo porto també més de 10 anys a internet, des que un dia me la va regalar mon pare al canvi de segle passat, i mai he vist petar cap lloc pels motius que el manel assenyala.. Ben al contrari, allò que mai he trobat ha estat un lloc on les coses transcorreguessin com en aquest xat tan nostrat , el butinet,on les opinions que no són favorables a la doctrina general es volen llegir sempre com a intents de petar el xat. No sé quins interessos hi deu haver rere això, però sospito que des dels inicis han estat els interessos d'uns pocs de mantenir un determinat comportament grupal, i aconseguir d'aquesta manera un cert status de poder; eina perfectament legítima, però que provoca sempre un moviment d'oposició, talment abans dels anys 75 passava a Espanya... LLegir les opinions desfavorables com a atacs a perseguir, és una actitud demòcrata lamentable. En cap xat d'aquí , de sudamèrica o fins i tot europeu, que són els que he pogut visitar en tota aquesta andança de 10 anys i escaig m'he trobat això. Més enllà d'aquest comprotament que ha infectat i infecta el xat des dels inicis i que, potser, ara arrel de la privatització canviarà ( esperem-ho, ja que ara tots els socis seran igualitaris en pagament i no suportaran discriminacions per qüestions d'opinió o d'amistats); aquest xat té coses boníssimes i gent molt agradable... No sé jo li diria al tal manel.. que un xat no és diferent de la vida, i hi ha de tot i s'ha d'acceptar democràticament ( torno a repetir); qualificar opinions com a actes gairebé terroristes, l'equipa a un Rajoi o a un Acebes quan tractaven el tema de les autonomies.... Ah! Jo parlo d'acatar les opinions sempre i quan l'individu en qüestió no incorri en comportaments prèviament estipulats com a no-admesos. I em crec que l'ABril74 no ha fet res d'això. I si no li agrada al tal manel allò que l'abril declara, és ben lliure de dir-ho, és clar, però sense incórrer en aquestes lectures tendencioses, partidistes i poc clares. I sense manipular una idea convertint-la en poc menys que un acte per acabar amb una entitat de joc. Tant queixar-nos dels Acebes i companyia, i incorrem en els seus mateixos comportaments. Salut!! :shock:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 13 set. 2008, 12:38

Bon dia Milena,
no em sento ridiculitzat per les paraules del sr. manel, no crec que vagi per mi això de “per un paren de...(....) petaban la web”.
Es d’agrair que opini, al menys no fa com l’emfalta1bull que et volia vendre una moto amb el “en jacques soc jo...” i encara està amagant-se no fos cas que se’n enteri la dona .

sr, manel m’ha sorprès agradablement veuret participant al fòrum, jo també sóc home de parlar les coses a la cara, però ja veus...
Recordo les darreres paraules que em vares dir que eren “oblida’m”, desprès de que et digués que sóc un home i et decebessis amb el nick tan bonic que et semblava abril74.
Per evitar propers malentesos abans que res et posaré la cançó abril74 d’en Lluis Llach perquè et situis.

http://es.youtube.com/watch?v=bLyrEQJlGmY

Coincidim en una cosa, els dos volem que Butinet vagi endavant.

Què és Butinet?
Què fa falta perquè Butinet vagi endavant?
Aquí opinem diferent, el temps donarà la raó a un o a l’altre.

Efectivament els 50 euros no són el motiu, si entres al capítol de la web Manuals Botifarra Cóm jugar hi trobaràs uns escrits que de moment he fet jo amb l’ajut del Carles, espero que algú més hi col.labori.

Ho he fet a gust, sense demanar res a canvi, i si no fos així ni per 500 euros m’hagués posat a escriure.

Si em parleu d'un Butinet participatiu, d'un Butinet de tots, aquí em tindreu.
Si em dieu que Butinet serà una SL només puc desitjar-vos molta sort, i per molts anys que ho disfruteu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 set. 2008, 12:55

Abril74, l'informació que demanes, és pública, de fet ja es va preguntar a la presnetació i es va contestar. El que no m'agrada son les formes i les insinuacions que fas (opinio personal). Malgrat tot, si vols un dia en privat en parlem, i t'explico com funciona l'emrepsa, qui som, per que s'ha fet, etc etc.

-------------

Milena, com ja he dit molt cops, si el ButiNET fos com alguns voleu fer creure que es, vosaltres no hi tindrieu lloc, o directament no podrieu dir la vostra lliurement com feu.

Però no, el ButiNET no es com diueu, per molt que insistiu en dir el contrari, per que per molt que digueu, sou lliures de dir la vostra opinió, així com la resta d'usuaris també som lliures de no estar-hi d'acord, i tenir la nostra opinió, i evidentment d'escriure-la.

En resum, al ButiNET tothom es benvingut, i tothom pot dir al seva.

Adéu !

PD: Aquí s'acaba la meva participació en aquest tema, ja he dit tot lo que tenia que dir.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 set. 2008, 14:41

Les coses sempre son mes senzilles i fàcils del que nosaltres a vegades voldríem.

Els “contubernios judeo-masonicos internacionales” es van acabar per sort per tots fa ja molts anys.

Es absolutament legítim demanar qui forma la societat Butijocs, SL., quins son els seus objectius i com volem portar Butinet. No tan sols legítim si no necessari per a poder decidir si en faig o no en faig us

Ho he explicat varies vegades, però per a fer-ho mes fresc no ho copiaré.
Quedem que Butinet es va penjar a Internet l’any 2001, per allà el mes de Desembre. Doncs jo ja hi era, una setmana després.
Una data anecdòtica que a alguns us farà gracia: el 28/12/2001. Aquell dia al “bandarra” del Carles se li va ocórrer penjar una innocentada a la web del Butinet que mes o menys deia que s’havia fet la venda de Butinet a Terra, en aquells moments Terra s’ho menjava tot i comprava qualsevol cosa feta amb bits, per tant no us penseu pas que no tenia algun punt de credibilitat la noticia......... Jo esmaperdut i bocabadat per el que acabava de llegir, vaig enviar un email al Carles, força emotiu, per cert Carles, no el tens pas?, dient-li bàsicament que no ho fes, que el projecte valia la pena i que potser no hi guanyaria tants de diners com venent-ho a Terra però que valia la pena treballar per quelcom que l’apassionés... segur que el Carles encara somriu quant ho recorda. Aquest e-mail va provocar, un cop aclarit, el primer “dinar de negocis” del Butinet ( Gener del 2002 ).

El temps ha anat passant, tots hem fet amics però també enemics. El medi internet, per a mi al menys, era nou i varem tenir que passar la nostre pròpia adolescència internauta. Cada any la possibilitat de convertir Butinet en quelcom sostenible sortia. Varem analitzar i buscar subvencions, formació de cooperatives, clubs socials, etc etc, però totes les anàvem desestimant per inviables.

El temps fa que la gent maduri i aquell Carles de 23 anys vivint amb els pares volia independitzar-se i veia com una possibilitat real, el treballar i guanyar-se la vida, amb el que ha creat, Butinet.

Per a fer-ho feia falta una estructura empresarial, i un suport econòmic i aquí es on s’ajunta “el hambre con las ganas de comer”. Per raons de vida, jo soc empresari i ell informàtic, i una de les nostres empreses es un servidor d’Internet. Els dos estimem Butinet, no diré mes que vosaltres però si tant......................

Per tant, assumim un valor econòmic de lo fet fins aquell moment i iniciem l’aventura de crear una empresa. Podem guanyar o perdre, podem tenir èxit o ser un fracàs. Però es el nostre risc i ho fem sobre una activitat en la que hem passat molt bones estones i hem conegut gent molt maca. Que mes voldríem tots que poder dir el mateix de les nostres feines de cada dia!

Per que ningú hi vegi cap situació oculta, diners negres, màfies butinetaires o poders diabòlics i malvats. Butijocs, S.L. l’hem constituïda el Carles i jo a parts iguals. Dels dos seran els beneficis si els obtenim i les pèrdues, si no es així.
Encara no he vist a ningú que es tingui que avergonyir per voler crear.
Volem portar a Butinet totes les variants existents de la Butifarra, de tres i de sis, la botifarra inversa, fer possible la creació de campionats virtuals i de dats pre-donats a qualsevol persona membre de Butinet i moltes coses mes.
El projecte Butijocs es molt mes ampli, que el àmbit de Butinet, tenim la intenció de crear altres webs germanes per a altres jocs, on tots els membres puguin entrar indistintament pagant una sola quota, Domino, parchis, truc, etc etc.

Tenim l’oportunitat, si ho fem be, de viure d’allò que ens agrada. Fem malfet? Ferim alguna sensibilitat?.

Els valors de Butinet seran els valors que ha tingut fins ara, res ha de canviar, per que es el que a nosaltres ens agrada i volem. Fonamentats amb:
DIVERSIÓ I RESPECTE.

Si obtenim el vostre recolzament ens permetrà fer evolucionar el Butinet fins a límits insospitats i crear les noves webs de jocs que ampliïn la vostre i nostre diversió

Per cert Abril74, tens tota la raó, jo ja fa temps que cada dia quant vaig a comprar el pa, li demano a la fornera el certificat de bona conducta i el “penals” no fos cas........................................

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

EntradaAutor: Milena » 13 set. 2008, 17:29

Carles ha escrit:Abril74, l'informació que demanes, és pública, de fet ja es va preguntar a la presnetació i es va contestar. El que no m'agrada son les formes i les insinuacions que fas (opinio personal). Malgrat tot, si vols un dia en privat en parlem, i t'explico com funciona l'emrepsa, qui som, per que s'ha fet, etc etc.

-------------

Milena, com ja he dit molt cops, si el ButiNET fos com alguns voleu fer creure que es, vosaltres no hi tindrieu lloc, o directament no podrieu dir la vostra lliurement com feu.

Però no, el ButiNET no es com diueu, per molt que insistiu en dir el contrari, per que per molt que digueu, sou lliures de dir la vostra opinió, així com la resta d'usuaris també som lliures de no estar-hi d'acord, i tenir la nostra opinió, i evidentment d'escriure-la.

En resum, al ButiNET tothom es benvingut, i tothom pot dir al seva.

Adéu !

PD: Aquí s'acaba la meva participació en aquest tema, ja he dit tot lo que tenia que dir.


Sempre confoneu el tomàquet amb la velocitat vosaltres..
A veure: jo veig un comportament i el dic( i pot ser que la meva apreciació sigui o no errònia); evidentment si aquest comportament hagués arribat a l’extrem que jo no el pogués ni dir, doncs no el llegiríeu. Aleshores ja no parlaria d’Acebes sinó de Franco.
Per altra banda és cert que a bona part del sector empresarial d’aquest país ( recordem empreses tipus Xupa-xup, Terra o la mateixa Danone que va estar creada a Barcelona per un grec i una catalana), li agrada el diner fàcil i es ven les empreses en menys que fa un badall.
Per aquesta banda doncs, tot perfecte, i ningú critica que això sigui una empresa privada, ni tan sol es critica: només s’opina, si bé desfavorablement de coses que no agraden a un cert sector.
I aquí recordaré una de les grans cites que en plana ens feia llegir en el seu post del 9 de Setembre del present quan citava de Mao Tse Tung: “La crítica s'ha de fer a temps; no ha de deixar-se portar pel mal costum de criticar només després que els fets siguin consumats”.
Salut!! :D

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 set. 2008, 17:54

I si no fóssim nosaltres qui la confonem, t’ho has pensat?

Milena
Recontro
Recontro
Entrades: 50
Membre des de: 23 maig 2007, 15:45

LLegiu bé el que escric, sisplau

EntradaAutor: Milena » 13 set. 2008, 18:11

He escrit ( cito literalment i entre cometes):
"A veure: jo veig un comportament i el dic( i pot ser que la meva apreciació sigui o no errònia)"; ] Si alguna cosa em caracteritza és que penso... :lol: i comprenc que, com tothom qui ho fa, puc anar( o no) errada....rò no tothom sembla comprendre aquest fet! Hi ha qui es creu tenir la raó absoluta.. :wink:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 13 set. 2008, 20:35

Ja era hora!!!!!.... Ja puc dir que soc abonat de ButiJocs!!!... Fins avui he pasat molt bones estones al ButiNET... a partir d'ara, llarga vida ButiJocs!!!

Pd.: Com deia aquell "manyo".. si hicen que hizan... si critrican que critriquen... total, si no nos han de protrejer!!!!!

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 14 set. 2008, 20:20

QjQ,
vagi per endavant la meva felicitació, te n'has sortit amb la teva, ja tens una SL del Butinet i "a lo hecho pecho".
Espero poguer reiterarte la meva felicitació d'aquí a tres anys, però si us plau no em vinguis a explicar sopars de duro.

Si vols que parlem d'empreses en parlem i oblida't dels empresaris perquè avui en dia les empreses amb cara i ulls les porten gestors, directius, gent amb coneixements.
Propietat i direcció coincideixen nomès en empreses d'anar per casa, amb tots els respectes, que en són moltes i formen una part important de l'economia del païs, però no deixen de ser negocis particulars.

Has sentit parlar mai de l'economia d'autogestió? De la Corporación Mondragón? Del moviment Cooperativista?

Heu fet una SL, recentment esteu cofois de batre el récord d'usuaris conectats, 330?

Ludoteca és una empresa de jocs (ajedrez, dominó, butifarra, partxís, mus, chinchón, brisca, etc.), a on hi estan conectats més de 4000 persones.
Voleu que Butinet competeixi amb Ludoteca? No em feu riure.

Parlo per parlar,
ja he dit que "a lo hecho pecho", però apart de l'opció que tu planteges n'hi havia moltes altres.

Butinet hagués pogut ser una entitat social,
amb unes despeses de gestió i millora (sous dels administradors),
amb unes despeses de funcionament (despeses de servidors),
amb un grup de participants que fes front a aquestes despeses i decidís la quota que s'ha de pagar,
que s'involucrès en un projecte col.lectiu participant en les activitats que s'organitzin,
que votès envers quines són les millores a realitzar,
que elegís la junta que vol que ho dirigeixi,
que sentís com a propi el projecte.

Per mi a la fornera li pots demanar els certificats de bona conducta que volguis, però el que heu fet amb el Butinet és per llogar-hi cadires, i mirar-ho amb molta atenció, qui sap si en el futur figurarà com un dels casos exemplars d'empreses SL d'Esade, esperem que sigui com a cas a seguir i no com a cas a tenir en compte per no caure en errors.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 set. 2008, 21:35

abril74 ha escrit:...
Propietat i direcció coincideixen nomès en empreses d'anar per casa, amb tots els respectes, que en són moltes i formen una part important de l'economia del païs, però no deixen de ser negocis particulars.

Per alusions ja que jo sóc un dels milers d'empresaris d'aquest pais que ademés és propietari del seu negoci: sí, som negocis particulars i a molta honra.
Som les petites empreses les que representem un percentatge altíssim del PIB d'aquest pais.
I som les petites empreses les que donem feina a un percentatge altíssim de la ma d'obra d'aquest pais. I som les petites empreses les que, quan van mal dades, no despedim milers de treballadors sinò que fem mans i mànigues per mantenir-los.
Una mica més de respecte.

Respecte al fons de la qüestió ... estic encantat de discrepar absolutament de tú abril74 :twisted:. Un dia que en tingui més ganes potser ho expliqui en algun post.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 14 set. 2008, 22:46

ludoteka va comensar que era gratis...hi habia 4 jocs.Es informacio per el que vulgui per que els que no ho sabian puguis jutjar :lol:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 14 set. 2008, 23:34

Ostres tan malament m'explico? :cry:

DeepButi,
Primer Pas:
llegeix el que escriu QjQ:
"Per a fer-ho feia falta una estructura empresarial, i un suport econòmic i aquí es on s’ajunta “el hambre con las ganas de comer”. Per raons de vida, jo soc empresari i ell informàtic, i una de les nostres empreses es un servidor d’Internet."

Segon Pas:
llegeix el que escriu abril74:
"Propietat i direcció coincideixen nomès en empreses d'anar per casa, amb tots els respectes, que en són moltes i formen una part important de l'economia del païs, però no deixen de ser negocis particulars."

El meu avi amb tots els respectes era pagès, avui en dia seria un empresari, i crec que en QjQ quan parla d'empresari no es refereix a aquest cas.

Ho has entès millor ara DeepButi o encara vols una mica més de respecte?

manel,
per mi ludoteca no és cap exemple a seguir.
Més amunt dóno la meva opinió del que s'hagués pogut fer, i també dic que és parlar per parlar perquè les coses esperem que per bé ja estan fetes, i tan de bo siguin tan exitoses comercialment com ludoteca, però socialment què aportarà?

I a partir d'ara que ja estem a dia 15, per part meva a fer costat al butinet, les crítiques ja s'han acabat, i que la nova etapa que comença sigui lo més exitosa possible.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron