Finals de partida

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 set. 2008, 15:41

josep1945 ha escrit:... Això permetría tancar la partida automàticament quant s'hagi acabat, perque no hi podría haver renuncis.

Com diu en Carles, això no és tema campionats :roll:, però segueixo insistint en què els finals de partida són incorrectes:
1. No es pot ensenyar el resultat del dat/partida fins que tothom ha recollit la darrera basa.
2. El dret a cantar renuncio s'acaba, per cada jugador, al recollir la darrera basa.
3. Si algú tanca en situació "pendent de recollir", se li conta com abandonada (per brètol), però el servidor la dona com a recollida. Així si era la darrera, permet veure als altres jugadors el resultat.

Queda dicho.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 29 set. 2008, 16:02

josep1945 ha escrit:I per qué no algún de 17 a 19 ó 18 a 20 h. ?
Per cert, si voleu agilitzar:
a) Eliminar que hagin de clicar el Estic preparat (ja ho han d'estar, per tant, que comenci la partida automàticament)
b) Que el sistema faci que tothom jugui amb ajuda màxima (sense que les cartes que no pots tirar queden enfosquides o el que sigui), es a dir, que si volen tirar una carta incorrecta, que no els hi deixi. Això permetría tancar la partida automàticament quant s'hagi acabat, perque no hi podría haver renuncis.

100% d'acord!!!!! :?: :?:

Pd: Si el renunci es una jugada incorrecte, i el sistema permet eliminarla.... pq no ho fem????

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 29 set. 2008, 16:11

Potser no m'he explicat prou bé ...

Lo de jugar tothom "com si tingues ajuda màxima", em refería sols (i precisament), en els Campionats (per agilitzar el tancament de la partida ...).

En les partides que no siguin de Campionat, que cadascú jugui amb el tipus d'ajuda que hagi triat ...

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 set. 2008, 17:55

No ens n'anem del tema ...... grrrrrrr :-p

Adéu !

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 29 set. 2008, 20:09

Benvolgut i admirat DeepButi,

En alguns posts d'aquesta santa casa et queixes que t'han robat el nom de les aus o dels arbres. Sembla que d'aquesta manera advoques per donar a cada cosa, a cada paraula el seu significat exacte. Em sembla correctíssim! Per tot això, diria que en el teu escrit de més amunt hauries de rectificar el qualificatiu de brètol que atorgues a aquells que, en la nostra supina ignorància, abandonem partides abans de recollir l'última i sagrada basa. Ens pots dir ignorants o despistats perquè aquestes expressions corresponen exactament a la nostra acció ignorant o despistada. Ara bé, et prego que evitis dir-nos brètols ja que no som, necessàriament, ni persones deshonestes, ni persones sense escrúpols, ni persones capaces de fer qualsevol mala acció, unes qualitats que defineixen, segons el diccionari, el mot brètol.

Gràcies. Ben cordialment,
josep (rimbombante)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 set. 2008, 21:41

Carai! ... mai hauria dit que brètol fos un adjectiu amb tan males connotacions. Jo l'emprava habitualment amb un significat força suau. Hauré de buscar alguna cosa menys agressiva :P.

També he de dir que no pensava en aquells que, despistadament, marxen sense recollir sinó en els que pleguen conscientment. Pensa que si no saps la puntuació, plegar ja no es pot considerar un despiste! :evil:

A veure, a veure ... mmm ... ximple?, xitxarel·lo?, baliga-balaga?, poca-solta? ...

No, ja ho tinc:

esgallimpat -ada
adj. [LC] Que actua sense pensar-s’hi gaire.

:wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron