ELS SENSENICK

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ELS SENSENICK

EntradaAutor: corpetit » 02 oct. 2008, 21:50

Bóra-lí.

Ja ho vaig comentar a la societat però no sé què en pensen la resta d’abonats i és per això que he penjat aquest bloc. La pregunta és la següent:
Es podria fer que els de pagament vegin el nick real dels convidats?
És a dir, que nosaltres (els abonats) vegem el seu nick real, o sigui, alguna cosa així com “C999-corpetit”; i, en canvi, els convidats només veiessin el que ara veiem tots: “Convidat999”.
D’aquesta manera sabríem amb qui juguem o deixem de jugar.
Carles, ja et vaig comentar que en una partida amb la nostra parella feta d’antuvi, varen entrar dos convidats que, a banda que s’encertaven sempre la primera sortida; a banda que el meu company va advertir vàries vegades que sempre portava més trumfos el company del que trumfava que el propi trumfador; l’última partida va ser d’escàndol:
Resulta que anàvem perdent 70 i tants a 30 i pocs i Oest fa botifarra directa. Doncs bé, el que canta botifarra portava dues manilles, acompanyades pels seus respectius reis i sense cap collada. Els cavalls d’aquests pals els portàvem nosaltres i força acompanyats, un el company i l’altre jo mateix. La seva parella Est desplega 2 manilles i 3 asos i una seguida d’un pal i es fa 8 bases. A sobre, quan s’acaba la partida i li preguntem quina gràcia hi veu en “jugar” d’aquesta manera, té la barra de dir que ell amb dues manilles sempre fa botifarra directa.
A veure, de rucs en som una estona llarga, però que, a sobre, ens hi prenguin i es vulguin riure de tu a la cara, vaja... sobren els comentaris.
Això ho dic perquè no sé qui coi eren aquest parell (si és que eren dos) o aquest personatge (si n’era un de sol). No és el primer cop que m’hi trobo, però abans, almenys sabia qui eren i els evitava. Ara, no puc. D’aquí que considero necessari que nosaltres sí que sabéssim qui són.
Tot i la pega de no tindre un nick visible, ara per ara, resulta que ells saben amb qui juguen quan ho fan amb un abonat i tenen l’opció de no començar la partida i, en canvi, nosaltres anem perduts. En això, juguen amb avantatge i considero que és un greuge comparatiu vers nosaltres. No sé què en pensareu els demés?
La necessitat d’identificar-los és aplicable a moltes altres circumstàncies: pels que insulten, pels que només fan que donar presses, pels que van molt lents, pels que són pesats, agressius, que xerren més del compte, pels que simplement no ens agraden etc.
Si tenim aquesta informació, que crec que no és demanar massa, podrem obrar en conseqûència i decidir si jugar-hi o no. Ara mateix, anem a les palpentes.

Més endavant intentaré comentar altres coses sobre els nicks. Adéu butinaires.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 05 oct. 2008, 19:01

M'apunto a aquesta sol.licitud Carles.
Entenc que si jo convido a algu, tinc el dret de saber qui es.
Invitaries algu a casa teva amb una mascara????????

1717

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 05 oct. 2008, 20:13

A risc de ser (més) impopular ... absolutament en contra.

El ButiNET és un servei. Qui el vol contractar ho fa i qui no, no. Pels motius que cadascú creu convenients, tots perfectament respectables.

Qui no vol pagar la quota per la creació, manteniment i millora del ButiNET no té "identitat" (en el ButiNET). És la seva decissió: no vol els serveis que s'hi donen. Insisteixo, una decissió perfectament respectable.

En la meva opinió, quants menys serveis, millor. No heu vist el què triguen a omplir-se les partides? Ara en sobren a tot hora.

Qui no vulgui el risc de jugar amb desconeguts ... doncs això, que no jugui amb desconeguts! No em val que em digueu que és un servei pels registrats; és un servei que permet, als que no volen els serveis, sortir de l'anonimat.

Apa, tingueu manilles.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 oct. 2008, 20:40

doncs no taria malament q si els no abonats poden saber qui son els nicks q els nicks tamb tinguin l'oportunitat de saber qui son els convidats... i posats a demanar m'agradaria molt q els convidats fossin muts (no dic cecs perq allavors no podrian veure les cartes... :P


PS: així quan entrin convis a les teves partides saps qui son

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ELS SENSENICK

EntradaAutor: corpetit » 06 oct. 2008, 01:20

Bóra-lí butinaires.

A veure, ningú està furtant l’elecció o opció de ningú, evidentment que totes les decisions són respectables, ningú està dient res d’això, crec que s’estan barrejant termes que no tenen res a veure. L’únic que pretenc dir és que a mi, en corpetit, m’agradaria saber amb qui jugo, res més.

A mi m’és igual jugar amb abonats que amb convidats si en conec la identitat, no m’agrada (parlo solament per mi) etiquetar ni estigmatitzar a ningú pel fet de pagar o deixar de fer-ho. Cadascú tindrà i l’empenyeran les seves raons per obrar com cregui més oportú.

Tampoc s’està privant de l’esmentat anonimat a ningú, els convidats seguirien sent anònims entre ells i únicament els abonats els distingiríem.
Actualment, tot i pagar (de bon grat), considero que patim un greuge comparatiu si volem jugar amb els convidats puix que ells saben amb qui juguen i nosaltres no. És com si en entrar en una partida ens saludéssim i ens diguéssim: “Bona tarda sóc abonat i em dic corpetit”; i l’altre correspongués la salutació tot dient: “bona tarda, no pago un duro i sóc un desconegut”.
Només faltaria que algú ens digués (i estic exagerant): “Hola, bona tarda paganinis, us en penso dir i fer mil i una, potser em fotran fora i tot, però no sabreu mai qui sóc. Potser d’aquí a 10 minuts tornarem a jugar plegats”.

Una altra circumstància és que en determinades franges horàries no és possible jugar només amb abonats per la senzilla raó que hi ha molts pocs jugadors. A vegades he estat més de deu minuts per iniciar una partida mentre observava com se’n creaven 7 o 8 al general.
Ja sé que això, poc a poc, anirà canviant i cada vegada hi haurà menys temps d’espera en augmentar el nombre d’abonats, però ara i de moment, hi ha més convidats que abonats i això fa que el nostre temps per formar una partida sigui bastant més elevat. Una altra raó per la qual voldria poder jugar amb convidats coneguts, convidats que sé que es comporten adequadament i que són del meu agrad.

I si, tot i així, hi ha algú que no vol saber qui són aquests desconeguts doncs que hi hagi l’opció de poder reconèixer els convidats amb un botonet com aquests de les sales de joc. Si l’activem, que ens posi al costat de cada convidat, quin és el seu nick real; si no l’activem, doncs que la cosa continuï com fins ara.

És una opció que, almenys a mi, m’agradaria que hi fos, ara, que cadascú fes el que volgués. Us puc assegurar que jo el deixaria sempre activat.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 oct. 2008, 12:05

Hola a tothom !

Doncs entenc les dos postures ...... i hi estem pensant a veure que fem.

De fet, per una banda tenim el dret dels convidats de ser "convidats".
Em refereixo: quan els convidats demanaven el "llistat de qui ha pagat", la resposta va ser: NO. No es pot publicar el llistat de qui ha pagat i qui no sense el consentiment dels usuaris.

Doncs el mateix passa al rebés. Els convidats tenen dret a ser convidats i que no sapiguem qui son.


I també entenc el problema de tu donar al cara en una partida i ells "amagats".

Per un altre banda ..... des de el meu punt de vista, el fet de veure els nicks dubto que serveixi per acabar mes partides o evitar els impresentables. De fet es impossible recordar-se dels 35.000 nicks que hi han .... i si volen se'n crearan de nous.


En resum, hi estem donant voltes, i buscant solucions per ajudar a acabar mes partides en convidats, com ara:
* Poder limitar les partides a cert color.
* Llistes negres/blanques incloent convidats. Si un convidat t'agrada com juga, el pots afegir a al llista blanc, i si es porta malament a la negra així no entrarà mes a les teves partides.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ELS SENSENICK

EntradaAutor: corpetit » 06 oct. 2008, 15:44

Bóra-narda butinaires.

Per acabar de matar el tema, només diré que jo, com abonat, voldria tenir el dret que els que no paguen tenen (quan juguen amb nosaltres, clar): poder saber amb qui jugo en cada moment. Penso que no es tracta de putejar com més millor al convidat, encara que això ens suposi també un perjudici a nosaltres. Prefereixo obtenir una petita millora jo, a canvi de donar-los un gran benefici als altres. I aquest benefici, entenc que seria per la majoria de convidats, els que es comporten adequadament, perquè sabríem qui són i els invitaríem a les nostres partides. Ara, si per beneficiar als que no volen donar la cara, ens hem de perjudicar tots, doncs val, que continuï igual.

Carles, això de les llistes està molt bé però, de moment, encara no les tenim i, quan les tinguem, ens avisarà que un determinat convidat i amic nostre està a la sala, per tal de poder-lo cridar per jugar? Em sembla que no. Ho dic perquè com no els identificarem, si els convidats amics no estan alerta a tota hora i no ens avisen d’antuvi que són ells, doncs no els veurem i ens passaran desapercebuts.

Carles, respecte els 35.000 nicks, era un tema que volia parlar en un altre post i més endavant, i així ho vaig apuntar al primer comentari, però ja que hi som m’agradaria fer, si no et sembla malament, un parell de preguntes:

1.- Es podrien cancel·lar aquells nicks que mantinguessin un determinat període de temps d’inactivitat al butinet?
Aquest període de temps podria ser per exemple un any o si voleu 2; i aquesta inactivitat podria significar el fet de no connectar-se per poder jugar (no ja el fet de no jugar una sola partida, sinó el fet de no entrar ni al xat) i el fet de no participar en cap activitat del butinet com ara en aquests fòrums.
Això ho dic perquè d’aquesta manera penso que estrenyeríem una mica el cercle real de jugadors.

2.- ¿Es podria fer que els dos primers nicks fossin gratuïts i, quan algú en creï un tercer se li faci pagar una determinada quantitat econòmica. Un preu mòdic, ni que fos un euro, i que anés augmentant a mesura que va donant d’alta més nicks?
Ho dic perquè sembla ser que es pot identificar de l’ordinador que prové el que vol donar d’alta un determinat nick. Llavors, no creus que seria una mesura de dissuasió més, pels que volen “sembrar el mal” al butinet?

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 06 oct. 2008, 20:10

A veure si consegueixo explicar-ho ...

Tal com jo ho veig, l'únic sentit de deixar entrar Convidats al ButiNET és perquè les persones que no el coneixen tinguin l'oportunitat de fer-ho i decidir si els compensa o no pagar per aquest servei.
També ho trobo lògic per aquelles persones que es connecten molt esporàdicament.

Però en cap cas li trobo sentit a que es donin facilitats a un usuari habitual que no vol pagar pel servei.

Poder identificar als nouvinguts i/o esporàdics em sembla que no aporta gaire, realment.
Permetre identificar a un "usuari habitual que no vol pagar pel servei" em sembla improcedent.

Pel que fa a "ells saben el meu nick" ... això només és cert per decissió pròpia i voluntaria. Si no entres al General, que és una opció voluntaria, no el saben. Si no crees/entres a partides del General, una altra opció voluntaria, no jugues amb convidats.

Que no se'm malinterpreti, jo no dic que no s'hagi d'entrar al General, etc. De fet jo hi entro normalment i hi faig públiques amb normalitat perquè a mi em sembla perfecte que la gent vegi el meu nick, és la meva identitat i me'n sento orgullós.
El que dics és que si us molesta "estar amb desconeguts" és simplement perquè heu triat estar-hi!

Uff ... massa llarg. :oops:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 07 oct. 2008, 00:10

Voleu saber la meva opinió??

Abonats: Ja està be com està

Usuaris gratuïts: Nomès poden jugar i xatejar a les partides, pero no al general ni als foros. No crec que sigui massa popular, pero els limitaria el temps diari de joc. Podrien tenir el seu nick

Convidats: Son invitats a prova temporal (una setmana o dues)... per veure si es volen fer abonats, amb els mateixos drets i obligacions que els de pagament. Podrien ser convidats a proposta d'un abonat i/o pel Servidor, mitjansant la sala d'ajuda.

gloria2
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: gloria2 » 07 oct. 2008, 11:48

estic decord am el corpetit,els sensanik tenen el dret de pogue jugar, val aixo en sembla be, fins a cert punt, pro hi el nostre dret de pogue jugar sabent am qui jugas? crec que seria millor i mes eficas que es creesin un cupo de partides mes limitades pels sensanik,i com diu el corpetit els abonats poguessim veura els niks, pk de aquesta manera es podria seleccionar am qui vols jugar, se que deu ser dificil, pro crec que seria una millora per tothom, apala , ja he dit la meva salut per tothom, una abraçada pels butinaires

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ELS SENSENICK

EntradaAutor: corpetit » 07 oct. 2008, 15:49

Bóra-narda butinaires.

DeepButi, entenc que com a mesura de força per tal que s’apuntin al butinet de pagament, els arguments que exposes no estan mancats de lògica, és cert, són molt vàlids però també considero que hi ha altres motius o circumstàncies a tenir en compte, potser també tan vàlids com els que exposes.

No coneixem la situació d’aquella persona ni els motius pels quals, de moment, opta per no pagar. Hi ha persones que es connecten des de la feina o des de llocs públics (que ho permeten), entre d’altres. Encara que afortunadament potser són una minoria, malauradament sempre hi ha algú que no s’ho pot permetre.

Considero que no es tracta de tancar l’aixeta i encerclar-nos en “l’elitisme” dels que sí que ens podem permetre pagar. Si ho fem massa fort, correm el risc que aquests altres caiguin en la desmotivació i escullin el camí de la gratuïtat per sempre.

Sí que potser és una millora pels que ara no paguen, el fet que nosaltres (només nosaltres) puguem veure el seu nick real (ja ho he comentat anteriorment), però penso que també és un petita millora pels que paguem (almenys per mi), en saber en tot moment amb qui juguem. Torno a repetir que jo, prefereixo una petita millora meva, a canvi d’una de gran pels demés; i no un gran perjudici pels altres, a canvi d’un petit greuge per mi (opinió personal).

Convido a tothom que iniciï partides a les dues o a les tres de la matinada (horari que de vegades utilitzo) i que intenti fer-les només amb abonats. Ja sabem que això, de mica en mica, anirà canviant, però ara encara hi ha més convidats que abonats, i torno a dir que en aquesta i d’altres franges horàries es fa difícil, de moment, jugar tan sols amb abonats. Així doncs, no en tots els casos la decisió és voluntària sinó que ens hi podem veure avocats si no volem patir llargs períodes d’espera.

D’aquí uns mesos, quan hi hagi més abonats que convidats, la necessitat de saber amb qui juguem ja no serà tan important perquè guanyarem en capacitat d’elecció però ara i de moment, penso que el fet de conèixer-los també seria una millora per nosaltres, els abonats, almenys per mi.

Adéu.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 07 oct. 2008, 17:55

Si els convidats veuen als nicks a la sala general, a mi em semblaría normal q els nicks tamb puguin saber qui son els convidats, ja q aquests al entrar al butinet ho fan amb el seu nick i la seva contrasenya com s'ha fet sempre, pert tant no veig molt clar q pel fet q el servidor els canvie el nick per un numeret s'els tingui q mantenir l'anonimat per ser convidats -cosa q em sembla perfecte entre ells-

En el hipotètic cas q s'actvessi aquesta funció per mi seria suficient saber el nick del convidat una vegada entra a la meva partida.

Per una altre banda, penso q sapiguent amb qui jugues i amb el control d'abandonaments q ja existeix, faria més atractiu pels abonats entrar més i crear partides a la sala general (cosa q animo q facin)

Tots hem sigut desconeguts al entrar al butinet per primera vegada i el jugar amb gent q t'agradava i amb bon rotllo és q hem fet servir el butinet com una eina d'oci més. Si la gent nova (no parlo dels q ja coneixen el butinet q han rebut tota l'informació dels canvis i pel motiu q sigui no volen fer-si abonats) al entrar al butinet el q es trova és un llista de numeros q van canviant i sempre jugan amb desconeguts, potser no tinguin prou motivació per fer-si abonats si pensan q continuaran sent igual de desconeguts en una sala d'abonats.

PS: Les llistes negres i blanques q diu el Carles, podria servir per saber amb qui convidat -per més q canvie de numero- no vols jugar, però això no resol del tot el tema.

PPS: recordeu: darrera d'un convidat pot haver un excel·lent jugador de butifarra q no te ni flowers de q existeix un altre mon més allà de la sala general :wink:

jonland
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 ago. 2006, 18:15

Identificació Si, si us plau

EntradaAutor: jonland » 07 oct. 2008, 23:05

Completament d´acord amb en corpetit. Crec que poder identificar els convidats és una millora per nosaltres.
Si hem de conviure amb ells, cosa que de moment sembla necessària per que hi hagi volum de partides no hi veig cap inconvenient en poder conèixer la seva identitat. Que entre ells no es vegin els nicks em sembla bé, en tot cas hauria de quedar clar que és una millora únicament per abonats.
Si hi ha dubtes al respecte, es podria fer una mena de consulta als abonats per conèixer l´opinió general (únicament dels abonats per suposat), via missatges o enquesta. Sé que la decisió ha de ser de l´empresa i que aquesta té / pot tenir els seus propis interessos per fer-ho o no, però podria ajudar a pendre decisions.
Apa siau,
:lol:

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 08 oct. 2008, 06:49

Bones

Només volia dir de Sense_nick només n'hi ha un, que per això he pagat, juas.

Jo com que ja no entro al general, no opino, no m'afecta la postura (o ves, que potser no entro per evitar els 'convidats' i les ruqueries que fan amagats a darrere del anonimat, i que estic segur que si puguessim veure el seu nick, i ells ho sabessin no ho farien)

Salut

EL Sense_nick

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 oct. 2008, 12:06

Sense_nick ha escrit:... les ruqueries que fan amagats a darrere del anonimat, i que estic segur que si puguessim veure el seu nick, i ells ho sabessin no ho farien)


Doncs no n'estic tant segur jo.

Si tireu 3 mesos enrera, quan encara no hi havia el control d'abandonaments, i tothom tenia nick, era campi qui pugi. Per molt nick que es tingui, segueix sent anònim, no es com estar en una taula del Bar. I quan agafen mala fama, es canvien el nick i llestos.

I sense anar tant enrera, durant l'estiu que tothom tenia nick i estava el control d'abandonaments, doncs les partides abandonades van baixar, però seguien sent molt altes. Quants vermells hi havien ? Sense masses traumes ni complexos.

Amb tot això, també es pot reportar els insults .... cada dia en deuen haver uns quants, però reportats nomes 2 o 3. O sigui, la gent es queixa, però no ho fa servir.


Crec que ara mateix, el mes fiable per jugar amb convidats, es el punt verd. Ja que el nick (a mi personalment) no em serveix de molt per saber si es de fiar o no.

Adéu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron