botifarra, sense voler

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 10 oct. 2008, 17:06

A nosaltres, a la cris7 i a mi ens va passar alguna cosa semblant.

A ella en la primera má de la partida, li tocava cantar i sense veu ni vot "va cantar buti", directe es clar......... (i evidentment no tenia buti.....) Crec q ni tan sols li va sortir la finestra de triar pal.

A mi, en l'ultim dat de la partida no em va sortir la finestra de si volia contrar, o si va sortir ni la vaig veure..... surt sol durant un temps prefixat? (m'enrecordo pq vaig consultar si l'hi havia sortit a la meva companya, pq jo hagués contrat de totes totes donat q perdiem de molt i era l'ultim dat).......

El meu pc és fixe (això si, va a pedals ....) El de la cris7 no ho sé........

baby

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 10 oct. 2008, 19:16

Normalment quan surten els pals per triar, es bloqueja l'escriptura. la vegada que em va passar a mi, havia començat a escriure abans de que sortissin els pals per triar. No em vaig adonar de que sortien els pals, i al apretar l'intro per acabar la frase, va ser quan vaig veure que havia clicat buti.
Com si l'opció buti estigués pre-seleccionada i al polsar intro equival al clic del ratolí...

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 12 oct. 2008, 21:31

Hola, si quant toca fer trumfo, hagi surtit la pantalleta de fer-lo o no, pitgeu la Barra de Espai, fa que delegueu i si es trumfo delegat fa que feu Botifarra.

Si heu tocat la tecla del tabulador o les tecles de direcció (les fletxes) i després es toca intro o espai, fa que feu trumfo directe on s'hagi quedat la selecció.

Ho podeu provar jugant contra els robots.

En resum, de moment, i mentres no es digui el contrari, us heu d'abstenir d'escriure rés en el moment de fer trumfo directe, delegat o inclós contrar/recontrar/santvicentar.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron