Pantalla de converses privades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Pantalla de converses privades

EntradaAutor: Angeles » 15 oct. 2008, 23:55

Bona nit,

Jo voldria fer una consulta sobre les converses privades i sobre els nicks que poden incloure el meu.

El problema és que obres la finestra d'un privat, estàs escrivint i de repent si algú et nombra al general et marxa la pantalla. Per recuperar-la has de fer doble clik i aviat torna a marxar sobretot si tens la desgràcia de tenir altra usuària amb el nick tan semblant al teu que cada vegada que és nomenada és com si em nombressin a mi, és a dir vermell la frase del xat i finestra de privats fora.

També passa que si estàs escrivint en un privat en quan t'obren un altre, acabes la frase del primer en el segon. Jo, de tant en tant, encara miro el teclat :oops: i no m'adono fins que està fet.

És podria deixar fitja la pantalla fins que decideixis tancar-la tipus funcionament de messenger?

Puc evitar d'alguna manera que quan nombrin a "losangeles" se'm posi en vermell a mi? Quin canvi de nick hauria de fer perquè no em passes?

Gràcies
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 oct. 2008, 17:18, en total s’ha editat 1 vegada.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 16 oct. 2008, 10:12

Bon dia.

Els aspectes tècnics els deixarem pel programador, jo sols et di`´e alguns dels trucs que utilitzo ...

a) Tinc la pantalla del xat ampliada, peró no al 100%.
b) Quant obro/em surt un privat, ho fa en el marge que he deixat, no obstant això el baixo una mica (per si em fesin un altre privat ...)
c) Habitualment tinc la notificació de que m'avisin si estic disponible, i quant faig un privat, me'l canvio per qualsevol altre.

Amb aixó sols resolc el primer paràgraf teu ...


El segon paràgraf ... es un aspecte técnic, es a dir, una cosa es que et surti la nova finestra del privat, i una de diferent es que et canvii la posició del cursor, que, crec, s'hauría de mantenir ....


Del tercer ... desconec si hi ha sol.lució .... saben que poden existir nicks que estiguin composats pel propi més qualsevol caràcter vàlid tant al principi com al final..


Salutacions,

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 16 oct. 2008, 17:24

Gràcies per la resposta josep1945. Provaré el que dius.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants