Petit lapsus amb les noves cartes XXL

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mk2244
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 11 maig 2008, 11:29

Petit lapsus amb les noves cartes XXL

EntradaAutor: mk2244 » 25 oct. 2008, 01:07

Hola Carles, fa temps vaig fer una petició d'unes cartes d'una mida major, amb l'actual butinet (la versió 3.0.5, però disponible des de la revisió 4), he estat provant les noves cartes XXL, primer que res, voldria felicitar-te a tu i a l'equip de ButiJocs, amb les noves cartes, la butinet es veu espectacular a la meva pantalla de 19" moltes gracies!

Però m'he trobat alguns lapsus, entre els quals et comento:

- La finestra de partida estaria molt be, que recordes la posició i tamany, així pots crear-te una distribució de pantalla mentre jugues, amb la finestreta de punts i tot això al costat, i així, que sempre tingui la mateixa distribució i posició tot. Crec que seria alguna cosa molt útil.

- Segon punt, i mes important, a la finestreta de veure la anterior basa, si tens posades les cartes XXL, la finestra surt petita, i retallada les cartes, nomes te'n permet veure'n un parell, has de redimenssionar la finestra a mà, i quan tornes a consultar-ho, torna a tenir la mida petita, per lo tant, aquesta finestra hauria de recordar el tamany, o tenir el tamany de sempre, però si que allà hauria de redimensionar les cartes, no se si m'explico: vull dir que dintre la finestra de "veure anterior basa" les cartes fossin mes petites, independentment de la mida de la finestra de partida, per a que així, poguessis consultar-ho sense que ocupes massa pantalla.

Espero que aquestes consideracions es creguin importants, i es puguin veure implementades en un futur pròxim a la butinet.

Moltes gracies Carles i equip...

Adéu!

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

Basa anterior

EntradaAutor: digidu » 04 nov. 2008, 13:01

Hola!

A mi també m'agradaria afegir una petició al respecte: ja que la finestra que mostra l'anterior basa pot quedar-se fixa, es podria fer que anés mostrant cada vegada la darrera basa? Així, si es mantingués oberta, no es perdria temps en buscar-la, ja que ara cal buscar per separat la teva i la dels contraris. I, si en un moment donat, es volgués veure l'altra, només s'hauria de prémer "veure basa equip x"... Crec que seria una bona eina... no sé què opinen els demés... però a mi, que a vegades sóc una miqueta 'despiste', m'ha passat en més d'una ocasió que m'equivoco d'equip i obro i tanco més d'una vegada... I, mentrestant, ja m'estan cridant l'atenció pensant-se que tot el temps que he perdut ha estat perquè estic xerrant pel msn jejeje

Merci!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 nov. 2008, 19:44

Uis, primer de tot perdo per no haver contestat abans mk2244, o no el vaig veure, o no me'n recordava d'aquest post :-p

mk2244, la mitat del primer que dius aj esta solucionat: la posició de la partida ja la recorda, falta que recordi la mida de les cartes.

Lo segons, doncs espero solucionar-ho per la 3.0.6 que ha de sortir aviat.


Digidu, entenc el que vols dir: en comptes d'un boto i un mení, ficar dos botons directament .... doncs es boan idea, miraré com es pot fer :-)

Adéu !

mk2244
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 11 maig 2008, 11:29

EntradaAutor: mk2244 » 05 nov. 2008, 13:37

Tranquil Carles, no passa res. Moltes gracies per tot, estaré pendent de la 3.0.6... jejeje

Adéu!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 nov. 2008, 14:13

A mi també se m'havia passat ... :roll:

Tema veure última basa.

Opino que segueix sent incorrecte. A cap taula t'admetrien deixar una basa oberta i seguir jugant, per molt que cada vegada que acabés una nova basa guardessis les cartes de la que tenies oberta i deixessis les noves obertes.

El procediment correcte és obrir la darrera basa, mirarla i tancarla abans de seguir jugant.

I certament el mètode actual és molt poc ergonòmic.

Una possible sol·lució: al passar el cursor per sobre la posició del tapete de la carta del company, s'obre una finestra amb la darrera basa pròpia. Al passar-lo per sobre una posició dels contraris s'obre la seva.
Quan el cursor surt d'aquestes zones especials, la finestra es tanca.

Intuitiu i legal 100% (i fàcil de programar). No hi ha manera de deixar una basa oberta, no calen clics ...

PS. Sí, ja sé, cal preveure els que juguen amb teclat ...

Apa, tingueu manilles.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron