Robots. Sortida As-Manilla.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Robots. Sortida As-Manilla.

EntradaAutor: DeepButi » 03 nov. 2008, 22:48

kukot ha escrit:Bones deepbuti!

L'altre dia jugan amb els robots vaig advertir que tenen un problema i ami em sembla bastant greu, és en una jugada concreta pero es un fallo garrafal!!

El que es tracta és que un cop arrastrat, només ens quedaven trumfos al meu company robot i a mi, tenia la ma ell i em surt d'as de un pal que no s'habia obert encara, jo tinc fallo directe i com és evident vaig fallar... a les proximes mans es va torna a tocar aquell mateix pal i resulta QUE EL MEU COMPANY ROBOT TENIA LA MANILLA!!

Suposu que estaras d'acord amb mi que ha de sortir de manilla no??

Vinga deepbuti, anims per millorar els robots!


A trumfo o en botifarra la sortida d'As sota Manilla és una jugada clàssica per indicar al company que es guardi el Rei.

Per analogia es pot fer també quan els contraris estan destrumfats. Els robots la fan si creuen que el company no falla. Per descontat, quan s'equivoquen surt fatal. Pot ser que no tingui cap indici o que no els sàpiga interpretar, clar.

La meva opinió: és una jugada normalment correcta que esporàdicament es torna desgraciada.

Fa pocs dies em va passar, jugant amb persones, i vaig somriure interiorment pensant "mira, la jugada dels robots!" :roll:

Mentre escric això penso que es pot afinar una miqueta:
a) el company ha de poder tenir al menys tres cartes del pal. Fixeu-vos que no cal que pugui tenir el Rei; aquest pot caure en dues bases i quedar ferm un Cavall.
b) el robot no ha de tenir el Cavall.
Revisaré el codi a veure si es pot millorar :wink:.

kukot
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 04 des. 2007, 12:25

EntradaAutor: kukot » 03 nov. 2008, 23:14

Penso que es molt correcte amb botifarra xo a trumfos???

Si faig trumfos directes es bastant possible ke falli un pal i si em surt d'as haig de fallar...
Nose deepbuti, jo faria que només ho fesin amb botifarra, aixi ens estalviem sustos d'aquest nivell :D :D

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 nov. 2008, 10:58

Sí, ho he ajustat una miqueta. Més que analitzar quan "es pot" fer ara analitzaran quan "té sentit" fer-ho.
Per exemple, ara si no tens trumfo, com que no pots fallar, opina que la jugada "es pot" fer ... però si no en tens tres no té cap lògica, per tant amb el nou ajust no la farà.

Això no evitarà el problema. Si tens fallo i ell es pensa que en pots tenir tres o més ... "susto"(1) al canto :twisted:. Però la vida seria molt avorrida sense emocions fortes! :P :roll: :wink: :wink: :roll: :P




Apunta peach: Ensurt, Sobresalt.

kukot
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 04 des. 2007, 12:25

EntradaAutor: kukot » 04 nov. 2008, 15:41

ok deep, el que tu te sembli, tinc ganes de probar aquest nous robots teus!! Esperem que no em dongui cap mes ENSURT! :twisted:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

cron