Canal Experts

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

Canal Experts

EntradaAutor: digidu » 04 nov. 2008, 12:41

Hola a tots,

Ja fa dies que tinc ganes de parlar d'un tema i, avui, després d'una partida especialment "mogudeta" crec que ha arribat el moment....
Si em refereixo al canal Experts en l'assumpte d'aquest post és perquè em sap molt de greu que aquest canal estigui totalment desaprofitat. I no ho entenc, perquè periòdicament apareix en alguna de les meves partides el típic "gran jugador de botifarra" que no para de dir-li al seu company tot el que considera que ha fet malament i com ho hauria d'haver fet per poder acostar-se tan sols a arribar-li just per sota de la sola de la seva sabata... I això, en el millor dels casos, perquè després hi ha la versió superior: el que fa el mateix però insultant. Insultant al company, als contraris i al que en aquell moment passa pel carrer i no sap de què va res, però que també rep...
En aquest sentit, humilment, reclamo també un canal d'Experts per als convidats perquè també entre ells hi ha "grans genis" d'aquest joc que, en l'única cosa en la qual es diferencien dels jugadors amb nick, és en què són anònims per a la resta; cosa encara pitjor perquè, com que són un número, no hi ha forma humana d'evitar-los.
En definitiva, per a un Butinet més feliç per a tots, només demano que els experts utilitzin el seu canal i que s'ofereixi un canal d'experts per a convidats (o el mateix obert a tothom).
Perquè, al cap i a la fi, el Butinet és un lloc virtual on jugar a la buti. A ningú que s'hi registra se li fa un test de nivell i, per tant, hi tenen cabuda els que porten anys jugant i són capaços de memoritzar totes les cartes i els que acaben de sentir la crida de les cartes i en volen aprendre. Si som tolerants, jugarem tots amb harmonia i, si no ho som... Canal d'Experts!!!!
Moltes gràcies si algú ha llegit fins al final :wink:

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron