Estic kikejat o banejat,no ho trobo just.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
esparrich78
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 20 set. 2007, 22:24

Estic kikejat o banejat,no ho trobo just.

EntradaAutor: esparrich78 » 30 juny 2009, 11:51

No entenc que m'hagin banejat o kikejat,per dir alguna paraula fora de lloc,si es que l'he dit perquè no m'enrrecordo.
Sense previ avís un enganxat a la butifarra com jo i ara de vaixa temporal per questions de salut,m'he trovat fora del xat per gràcia d'algun usuàri que pel fet de poguer "putejar" a quí més rabia li fa aprofita la primera de canvi.
És cert que no esta bé posarse nerviós i malparlar,podeu estar segurs que si haguès sabut que em trovaria en aquesta situació no ho haguès fet.Amés no ho faig gairebé mai,i si ho he fet alguna rao de pes m'han donat.
Espero que aquest tema se solucioni aviat,em trobo molt desenparat sense jugar,i ara més que estic a casa menjanme els mocs.
Salutacions als amants de la butifarra obligada que és realment l'autèntica butifarra,petons!!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 juny 2009, 14:16

El baneix es per insultar repetidament. A mi em sembla prou just.

Igualment, ara te'l trec, esperem que no es repeteixi :-)

Adéu !

MANUPAGES
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 09 maig 2004, 23:06

esparrich78

EntradaAutor: MANUPAGES » 05 oct. 2010, 17:08

yo soc un dels que et tinc a l' llista negra , sentu ¡¡ tb et dire que no recordo pas al pq , pro si et puc asegurar que tots als que tinc a l' llista negra son pq man insultat , man abandunat sensa reo, o sensillamen man tret d pullagera cossa difisil am mi , repeteixo sentu mol ya que coinsideixo perfectamen am una cossa , i es que tal com tu dios l' verdadera butifarra es l' que es juga ( obligada ) am aixo et donc tota l' reo , tot lo que van afajin son mariconadas que las respectu pro no las comperteixo d cap manera , tal com : jugar ( lliura ) pedronats , rankins etc etc a ? i lo que si mi sobra d varitat son als robots , aqui si que no i entro esparrich78 o trobu nefast encara que tb o respectu, vinga una salutació MANUPAGES ,,,,

joubutsenit
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 08 gen. 2013, 17:57

EntradaAutor: joubutsenit » 21 gen. 2013, 15:46

No se per quina raó estic kikejat??
Quan es kikeja?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 gen. 2013, 15:47

Quan et surt això?

joubutsenit
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 08 gen. 2013, 17:57

EntradaAutor: joubutsenit » 21 gen. 2013, 16:09

Ma passat mentres observaba una partida i mentres estava a l'espera d'una altra. Però ho he tornat a provar i ja no m'ho ha tornat a fer.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

kikejat

EntradaAutor: Muntana » 21 gen. 2013, 23:05

doncs si l altra dia tambe em va passar a mi, vaig ser el primer d entrar en una de les partides que es monten automàtiques, tots erem invitats i no ser com vaig ser kikejat abans de començar la partida, els invitats crec que no poden kikejar a ningú i ja dic a mes a mes jo havia sigut el primer en accedir -hi, salutacions

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 gen. 2013, 10:48

Hola!

Doncs, sobre la partida que observaves: qualsevol dels 4 jugadors de la partida pot fer fora a algú dels que observa.

I mentre esperaves l'altre partida, doncs el creador de la partida et devia fer fora (ell tindria els seus motius).

Muntana, lo teu no m'ho explico ....

Adéu!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron