espectadors

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
invitat (paco.)

espectadors

EntradaAutor: invitat (paco.) » 30 juny 2003, 12:30

Amic Carles.

Abans de tot, vull deixar clar que tal com tens muntada la última versió de Butinet em sembla molt bona, pro com totes les coses bones, podria segurament ser millorada segons el meu entendre.

La meva proposta de cara a una altra propera versió, y si la dificultat no fos massa greu, es aquesta:
Que qualsevol persona que entri al xat, pugui de alguna manera entrar a veure una partida determinada posant-se al darrera de un dels jugadors, igual que si entrem a una sala on juguen podem posar-nos darrera. Això permetria saber si està a punt de acabar el amic que estem esperant, qui forma part de la partida, manera de jugar de algun jugador etc.. , o si mes no, el qui comença a jugar a la butifarra, pot entrar a la dinàmica del joc i veure com ho fan els demés.
Al espectador de la partida, se li podria prohibir parlar per evitar que molesti als jugadors.

Al marge de aquest comentari, aprofito per donar-te les gràcies en el meu nom i de molts altres companys per haver dedicat temps i esforç en un projecte que a la fi només et porta feina i dedicació.

Atentament y amb reconeixement,


Paco.[/img][/quote]

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron