Ranking

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Ranking

EntradaAutor: Carles » 18 set. 2003, 17:55

Hola !

Estci pensant d'afegir un ranking al ButiNET.
Però he sentit veus contraries .... així que faig una minienquesta:
Voleu ranking al butinet ????

Demoment fem al enquesta de si hi voleu ranking o no, el tipus de ranking ja ho veurem mes tard :-p

Adeu !

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 18 set. 2003, 19:23

Pot ser una pizza 4 quesos per mi, plis

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 18 set. 2003, 19:57

Bones Carles:
Jo no soc partidari d'establir un ranking entre altres coses perque en primer lloc crec que es marcaríen diferencies entre jugadors de "primera", "segona" i "tercera" categoría i això no sería gens bó. Tots hem sigut principiants i la unica manera de prosperar és jugant amb gent bona i crec q aquest "bons" ja no voldrien jugar més amb els "dolents". A més sería impossible trobar uns parametres que poguessin fer que aquest ranking fos just. Com a molt es podría saver el nombre de partides guanyades i perdudes pero... com es pot mesurar el nivell si ni tan sols estem d'acord amb com s'ha de jugar? (eterna polemica oriental-occidental o la convivència de 2 jocs diferents). A part d'això a més de un dels jugadors de "primera" encara li pujarien els fums i de prepotents ja en tenim prous sense ranking em sembla a mi (qui no s'ha trobat algun llest en partida que sembla que tingui il.luminació divina a l'hora de jugar a la buti). A part de tot això, per guanyar partides i campionats es necessita la famosa "llet" tant necessaria en la butifarra i ens podriem trobar que un jugador de "tercera" amb molta "lleteta" aconseguís un ranking de "primera" siguent un pastor (terme emprat a Girona pels que son dolents rematats).
En fi és la meva modesta opinió... no als rankings! Penso que tots els butinaires ja tenim clar qui la "toca" bé i que és un pastor.

PD. No te res a veure pero el que si penso que sería interessant és el que ja vaig proposar un cop que no és res més que poder entrar a les partides com a espectador. Si fós tecnicament viable podría ser molt bó.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 19 set. 2003, 12:58

No al ranking si a la llista negra.
La veritat es que som com una comunitat de veïns en les que a cada reunió surten exactament els mateixos temes, el de fer un ranking mira que n’és de vell.
A vore un ranking de que i per que?.
1.- El que mes partides ha fet
2.- El que mes partides ha guanyat en relació a les que ha fet
3.- El que mes punts a fet a favor i menys en contra.
4.- El que millor ha jugat el joc que tenia.
5.- .............
I per que ha de servir tot això?
Quina utilitat te?
Jo personalment ja ser amb qui vull jugar i amb qui no, a qui m’agrada guanyar i amb qui no m’agrada perdre, “siempre positifo”. :)
Els que entren per primera vegada a Butinet, es cert que tenen dificultats per a conèixer a la gent i per tan saber qui es i qui no es un bon jugador, però com “carai” li dirà això una estadística.
En canvi, tenim pendent el registre de nicks que ens permetrà que els impresentables que insulten al xat, els que abandonen partides sense motius tècnics, etc etc . siguin coneguts.
Per tan conèixer lo següent:
1.- Quantes partides ha abandonat.
2.- Quantes vegades ha estat quiquejat
3.- Quant de temps fa que entra al butinet
4.- I potser el nombre de partides
5.- Quantes manilles te la Rous, a vore si desfem el mite. :)

Pot tenir alguna utilitat.
Rankings per definir qui es el u i qui el 5326 mai de la vida

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 19 set. 2003, 15:08

doncs portare la contraria. :P q ultimament li estic agafant el gustillo portar la contraria a QQ especialment :shock:

en primer lloc dir q el ranking no te perque ser ordinal sino q podria ser, tranquilament, cardinal. m'explico. no cal saber qui es el numero 1, el numero 2, .... el numero 5326. n'hi hauria prou q tothom tingues un cert nombre de punts i q aquests s'anessin ajustant al q passa amb el jugador (augmentant si guanyes, baixant si perds i caient en picat si abandones). fins i tot es podria fer un sistema mig d'apostes en el q els jugadors diguessin quants punts de ranking es volen jugar. evidentment tb s'hauria de contemplar la possibilitat de poder fer partides per entreteniment i q no comptin pel ranking. el problema d'aquest sistema no es la categoritzacio de jugadors entre diferents categories sino la creacio d'una nova classe de jugadors q podriem anomenar "jo-vull-augmentar-el-meu-ranking" q nomes juguin amb aquest objectiu. altres llocs q funcionen amb aquest sistema hi ha aquesta mena de jugadors pero normalment som la minoria i donat q veig q la majoria de gent esta en contra del ranking aixo em fa pensar q aixo no seria un problema d'implementar al Butinet.

en qualsevol cas: la decisio de la majoria. el problema es q es dificil saber q diu la majoria quan nomes 20 persones voten. en qualsevol cas, puc afirmar q si 40 o 50 persones votessin a l'enquesta els resultats ja comenzarien a ser representatius del total de la poblacio (economista dixit).

profeta

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 19 set. 2003, 15:37

Amics butinaires, per el meu humild criteri, un, "NO" rotund, al tema dels rankings, es més, diria no al ranking, tant amb negatiu, com en positiu.

Crec que estem tots com una numerosa familia ,on tenim i gaudim de tot, bo i dolent, pero basica, i fonamentalment , un lloc ,on expressarnos lliurement, a nivell ludic, ens volem passar bones estones, jugant, al xat...fent safareig,,..

Potser es millor trobar maneres de unificar, més que de disgregar, no cregueu?

festa , unio , i xerinola.

anim butinaires, avancem tots en positiu.......

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 19 set. 2003, 18:12

Hola.
Jo tampoc soc partidaria de fer un ranking.
Em sembla que es farien diferencies entre "bons" i "mals" jugadors i la idea no m´agrada.
Cert que els que entren per primer cop no coneixen ningú, peró tampoc saben qui son els que abandonen, els que insulten a les partides, els qui son ben o mal educats cosa que es mes important que ser un bon jugador.
De fet nomes es qüestió de temps coneixer aquests detalls.
Un ranking potser els serviria per saber-ho mes ràpid, peró a mi em preocupa el fet de que pugui provocar diferencies entre la gent.
Apa, res mes, petonssss a tots i a passar-ho be jugant a la buti.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 20 set. 2003, 09:03

bon dia butinaires

La pregunta que em faig jo es necessari un ranking??

Un ranking que dirà que: que amb igualtat de sabiesa tu ets mes bo que jo perquè has tingut manilles, o el company ha jugat millor el teu que el meu.

Un ranking que en cas de caiguada i el volguis mantenir no entraràs mai a partides a mig acabar amb resultats negatius perquè així no es vegi afectat

Ostres nois jo estic amb el QQ ranking no pero si que es podria publicar una llisteta negra amb la gent que abandona , insulta i tot aixo que en qualsevol moment es poguès mirar per saber si alguna persona que et convida hi es o no, i el nivell dels jugadors els aniràs sabent a mesura que iràs jugant

i si s'ha de fer un ranking Carles no es podria aprofitat el joc2 per crear una mena de campionat virtual entre aquestos que volen demostrar que son els millors i així estarien entretinguts ,(no se si resultaria facil o no ) pero si entresis a jugar al joc2.butinet.org funciones el ranking i en canvi si jugues al joc.butinet.org no o a l'inversa, així a lo millor no ferim sensibilitats

vinga una abraçada

psc

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 20 set. 2003, 09:15

Tava jo pensant... (ho faig poc... però de vegades...)

I els que no juguem perquè trobem que és un joc avorrit... quin rànking tindrem? osti... nusé si anirem bé amb això del rànking...

annanona
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 18 set. 2002, 23:19

ranking

EntradaAutor: annanona » 21 set. 2003, 14:12

:? Uisss NO,NO aixó del ranking.....i els k som butixerraires...on ens possarieu?????
El k si estaria be seria 1 "xivatu", o sigui poder saber el % de vegades k es deixen partides a mitges ....i tot aixo .
Menu ja ta dit.......moltes manilles i molts butib7s :!:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 21 set. 2003, 16:05

Si les opcions de l'enquesta són Si o NO, em decanto pel NO. Però pensant-hi fredament tampoc penso que fos tant dolent muntar una mena de rànking (discutir i definir les variables que han de quedar reflectides en aquest 40 principales del butinet ja és una altra cosa).

Que es crearien diferències o grups d'usuaris (els que volen jugar amb rànking i els que no) ... ? segurament sí, però el nombre d'usuaris que es connecten al butinet potser comença a ser prou gran com per permetre's el luxe de definir differents comunitats interessades en diferents aspectes o maneres de veure la botifarra.

Per altra banda, molts potser s'ho prenen amb un aire realment competitiu, enorgullint-se si estan a les primeres posicions i fer-se el gallet. Deixant de banda lo desagradable que aix¿o pot ser, també és una manera de "clixar" a la gent més ràpid i saber amb més facilitat amb qui volem jugar i amb qui no.

Apasiau

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 25 set. 2003, 18:16

Figuresssss, na tarda a tothom.
La meva opinió en aquest tema ja la he donat en algun altre lloc d'aquests foros, jo en sóc contrari a establir rankings. En tot cas..., llistes negres com diu el QQ.
El motiu, per a mi, és que la majoria no entrem pas al butinet a fer competició..., sino a passar-nos-ho bé..., per tant no entenc el motiu d'establir un ranking.
És la meva opinió...
Salut. Apa siau. I moltes manilles per a tots.
Agustí.

Peixeter
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 06 juny 2003, 12:57

Rànking?

EntradaAutor: Peixeter » 28 nov. 2003, 15:18

Amics,

Respecte al fet d'incorporar un rànking oficial, he de dir que no hi estic d'acord.
Però tenir la possibilitat de fer un rànking personal SI. De fet jo el porto amb un full d'acces, no tant pel fet de qui és més bo o no, si no per que n'hi ha alguns que són una mica mal educats i no val la pena de compartir una teòrica bona estona amb ells. Hi ha gent que s'emprenya i per exemple contra i re-contra sense portar bo i fot el camp de la partida; deixant al company en una situació desagradable. Altres directament passen a les desqualificacions personals.

Per sort no n'ho han fet mai a mi jugant de company, però ho he viscut i per tant aquesta gent els tinc "fixats" per mirar d'evitar-los en la mateixa partida.

Per tant estic d'acord a que cadascú pugui tenir l'opció de crear-se el seu rànking a la seva mida i amb els seus criteris. Els uns per "dolents", "bons", "molt bons", i "mal educats". Altres per "divertits", "ràpids" o "agradables". O potser algú vol recordar tots aquells que l'han "cliquejat".......

En fi haurias de tenir l'opció d'afegir al usuaris en un rànking personal o alguna cosa per l'estil.

Salutacions a tots

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 28 nov. 2003, 18:16

ja m'agradaria saber com s'ho heu fet per votar........grrrrrrrrrrrr.
No puc clicar enlloc !!!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 108 visitants

cron