abarrotar la manilla a triomfo directe

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 02 nov. 2002, 19:06

Jo no he dit mai que tingui la veritat absoluta i qui hagi jugat amb mi sap que si jugu malament ho dic, i no hem fa absolutament res dir-ho al xat de la partida ( no com alguns ) .Simplement es questio de jugar pel company o no.Si fa directa el company et demana que no et pasis la manilla,simplement per aixo ni s'ha de pasar pel cap pasarte-la.Si te la pases ja es questio de ego,i de jugar per tu mateix.
Ens veiem a Manresa gent.

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 02 nov. 2002, 19:45

Alex 1er de tot lo de manresa em preocupa, amb lo catxes ke estas i la canya ke te fotem ( penya xunga almacelles i tal) ke mos fotras a caldo? ei si estic d'arbit ni tocarme o t'expulso :D

En quan al tema ke ens ocupa, poca feina ke debem tenir, la frase

"Si fa directa el company et demana que no et pasis la manilla"

pos la veritat si parles del teu company es posible, ara interpretar ke es lo que demanen tots los companys de tots los jugadors del mon en totes les circumstancies posibles quan fan directe, no es tenir la veritat absoluta pero es tenir-ne molta, un 85% per exemple.Algun cop lo company lo que vol dir es lo cabron este no m'ho ha passat abans ke tenia 4 nueves,ara fare recte de 4 la mes alta el 7 i ja veuras si riurem.

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 05 nov. 2002, 01:03

Hem sembla k teniu poca imaginació o no hem se expresar o no he entés la pregunta inicial.
Lo de 85 15 (%) es una aproximació a posteriori de lo ke passa (a mi) no una previssio de lo ke faré (estadística descriptiva, no predictiva).
Les manilles per se son poca cosa. Serveixen per menjar asos. Si tinc prous indicis k el as está a la eskerra y ke pot colar una segona base, me la empasso.
Si el company ja ha mostrat un fallo o un semi, me la puc empassar.
si només tinc dues i laltre es petita i surten de mes petita tb me la puc empassar.
Resumint: No veig per cap cantó k tirar SEMPRE la manilla a la primera de canvi sigui jugar be.

i si tens 10 del mateig pal??????

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 05 nov. 2002, 14:28

En la meva modesta opinió, jo crec q depen de les cartes q tinguem si es factible abarrotar la manilla a directe del company.

Si tinc cinc d'aquell pal, possiblement la tiraria, si em tinc q jugar un rei o un caball, és possible q també, si ja he vist q el meu company no te cap semi i nomès queda la possibilitat de q sigui al pal en qüestió, pos tambè la tiraré. En canvi, si puc abarrotar de 8, i no en tinc moltes del pal, doncs mira, si q puc abarrotar, perque no?? I si nomès en tinc dos, pos tambè, i si d'aquestes dos una es un rei, tambè s'ha d'arriscar a aquest joc, no tot a de ser tan metòdic ( a part, els reis, de que serveixen a part de per anar a esquiar i dir bajanades??????).

S'ha d'arriscar senyores i senyors, s'ha d'arriscar i experimentar a aquest joc, no cal q arrivi un dia q anem amb unes regles a la ma i mira, aquest a sortit d'això, doncs jo tinc q tirar allò, ui si, ha fet directe, tinc q tirar el nou, caram, ja ho se amb aquesta gent, amb un dos, quan fan directe, faré caure un nou, mira no caldrà q em jugui una carta amb punts, ta bé això.

Au, ens veiem, feu bondat gent.

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 07 nov. 2002, 17:24

Em sembla que falta un argument important a favor de no abarrotar la manilla a trumfos directes del company (i que cadascú a aquest argument li doni el pes qui li vingui en gana).
Si el company ha fet directe hem de suposar que dominem a trumfos, i per tant és important poder destrumfar ràpidament als contraris, no fos cas que aprofitessin algun trumfo per fallarnos alguna cosa o que salvessin aquest rei de trumfos mal posat ... per tant, agafar ràpidament la mà i poder arrastrar és important. És important també que agafem nosaltres la mà i no el company (que probablement haurà d'arrastrar de cara).
... ergo ... hi ha bons motius per no abarrotar.
Naturalment estic pensant en una sortida "matinera" ... si ja s'han jugat força bases o els trumfos ja estan clars ... la oportunitat depén de molts altres factors.

Visitant

passar-se una manilla a trumfos directes del company

EntradaAutor: Visitant » 11 nov. 2002, 12:03

Voldría posar el meu granet de sorra en el tema. Crec que un no ha de passar-se mai una manilla a trumfos directes del company (abarrotar-se com diuen alguns per aqui) amb una sola excepció.
Quant només tenim dos cartes del pal (manilla-rei) el nostre company ha cantat directe i a la sortida a la nostre esquerra ens toquen el pal, sempre hem de passar de rei per 2 motius:
1- Probablement la sortida del rival és a defensar-se l'as.
2- Amb 2 cartes dificilment serà el fallo del company.
En tots els altres casos mai ens hem de passar una manilla havent cantat directe el company.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants

cron