El català al Butinet

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 26 oct. 2003, 18:29

I a mi?? a veure que me surt???? ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, que maku!!!!! eiii de pas de matar la meva curiositat Dic: UUUuuuUUOooooOOOOlllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! jiji quant de temps!!!!! muakkk@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@s preciositatttttttttt a veure quan coincidim que te trobo a faltar nena!!!! a la resta de butinaires de bon rotllo un megamuakkkkizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, :twisted:

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 11 nov. 2003, 02:00

Holesssss

noi_bo et prenc la paraula i segueixo amb el tema q vas plantejar al començament.

Crec q escriure correctament, ja sigui el català o qualsevol altre idioma, és prou interessant, però penso tb, q estàs una mica equivocat al voler aplicar-ho al butinet, ja q en el món dels xats, s'ha creat un nou llenguatge propi, prou interessant també i, vist des d'aquesta perspectiva, no sé si escriure correctament, seria fer faltes "xatils" jajjajajaja.
Només em sabria greu per aquelles persones que volent escriure correctament, se'ls hi escapi algún "nuse", pensant q és correcte, però és una cosa q cadascú s'ha d'assabentar per la seva banda, ja que cada cosa té el seu lloc, no?. Si el teu, diguem-li neguit, és en aquest sentit, crec q tens la batalla perduda, no es pot aprendre tot d'un únic lloc.
Ara, si algú s'ofereix per donar les classes... m'apunto jeje q jo sóc, com la majoria, de les q posem nuse, tot i que, a mi em costa agafar moltes abreviatures, un dia vaig quedar no esgarrifada, sinó MERAVELLADA, de totes les que es poden fer en una sola frase, a vegades m'ho prenc com un repte i tot... jajjaja ja veus !!!

Fins aviat,
annes :)

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 11 nov. 2003, 11:25

Hola annesherly guapisima:
Et vull donar les gracies per la teva resposta. Estem d'acord o no, el que més m'ha agradat és (com sempre) la teva capacitat d'analisi amb aquella dosi de sentit del humor que tu sempre hi poses. I es que ets un encant annes!!! jejeje. Estic totalment amb tu en que és una batalla perduda pero, soc un romantic que hi farem! Sé que és normal que la gent faci servir les expressions propies de xat pero continuo pensant (tot i ser una causa perduda) que és una llastima que una bonica llengua com la nostra, que d'altre banda ha patit agressions històriques de tota mena (la pitjor de totes l'incultura) estigui en perill de desaparició i no poguem aprofitar un mitjà tan bó com aquest per a defensar-la. No oblidem que la problematica del català res té a veure amb la que puguin tenir d'altre idiomes majoritaris (castellà, anglés, etc...). De tota manera he de dir-te que estic molt content amb algunes coses que han passat desde que vaig plantejar el tema. Potser és només una percepció meva pero, he observat amb satisfacció que aquí, en el mal anomenat foro (no hauría de ser forum?), la gent s'acura ara una miqueta més en escriure millor el català sense tantes expressions "xateres".
Res més maca, afrofito per felicitar-te per la teva preciosa "poesía-replica" que em va fer riure una bona estona jejeje. Cuida't molt i no canviis mai! Un petó "xatero" per a tu.... smuaksssssss!!!!!!!.

PD. Perdó per les meves més que probables multiples faltes d'ortografía. A veure si amb el temps i una canya puc arribar a aprendre a escriure la meva propia llengua!.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

cron