Un dia trist

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

Un dia trist

EntradaAutor: mafalda » 07 oct. 2003, 01:46

El dia de dir adeu a un company de moltes tardes de Butinet.

Conill, el nostre amic conill ens ha deixat per sempre i voldria

en nom dels demés @ i meu i en el de tants butinetaires que han

compartit amb ell estones de joc i conversa, no dir-t'he adeu Joan,

perque ningú mor del tot mentre hi sigui en en record dels amics,

pero si fer arrivar a la teva familia la forta abraçada d'aquesta

altre familia Butinet com a petit consol en aquets moments de

dolor.

Gracies Joan per haver compartit amb nosaltres una petita part

de la teva vida.

Fins sempre amic

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Re: Un dia trist

EntradaAutor: catim » 07 oct. 2003, 09:31

No tinc paraules, només em queda recordar les estones que he passat amb ell, tan al butinet com en el msn. La frase que més recordaré, a part de les seves rebudes i acomiadaments de cada dia, és la que em deia quan anàvem a fer una partida : “ ara no et distreguis maca, no miris el xat i concentra’t"
Sabia que jo necessito concentració en el joc.
Un petó molt fort “conill

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 07 oct. 2003, 10:57

M'uneixo a lo dit per la meva amiga mafalda i catim, un peto conill de tot cor,

rous

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Recordant un amic

EntradaAutor: Agusti » 07 oct. 2003, 11:00

Conill:
amic i company de moltes estones, durant les quals hem compartit a més de partides de butifarra la teva alegria i ganes de viure i de passar-t'ho bé..., ens has deixat, i el teu buit no el podrem omplir mai..., si bé ens quedarà per sempre el teu record i la teva amistat...
La família butinetaire està de dol. Voldria fer arribar a la teva família el més sentit condol i l'esperança de retrobar-te algun dia...
Amic Conill, descansa en pau...
Agustí

anonim

Re: Recordant un amic

EntradaAutor: anonim » 07 oct. 2003, 13:02

voldría dir que tots hem passat moments molt agradables, perdent i guanyant, a mi semrpe em deia dona que ho fas molt be, quan jo se que no, era molt relaxant jugar amb ell, ja qu emai et renyava, encara que li fessis una jugada que no era la bona, et trobare a faltar, fins aviat,
un gran peto

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 07 oct. 2003, 13:20

he tingut la sort de jugar amb ell, el conill, h'ara ens ha deixat....., numes vull donar gracies per la seva manera de ser i per les estones que m'ha fet passar . desde aqui un peto ben fort

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 07 oct. 2003, 14:35

Conill company nomès m'ha restat coneixet personalment però la divina provindencia m'ha privat d'aquesta oportunitat , des d'aqui jo t'he d'agrait les bones estones que m'has fet passar ,les pallisses que m'has fotut i les lliçons de botifarra que m'has donat per tot aixo de toto ai´`o

Moltes gràcies Conill

Descansa en Pau i que el lloc on et pertoqui estar siguis sent tu mateix, es a dir una gran persona.

fins que ens tornem a trobar
una abraçada
psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 07 oct. 2003, 14:56

Com tots vosaltres he passat moltes i bones estones jugant amb el nostre amic conill i xerrant amb ell.Sempre tindre el record de la seva amabilitat.No crec que calguin gaires mes paraules que les que heu escrit tots plegats per expressar el sentiment de perdua.
Descansa en pau conill.
La familia de la butinet i jo personalment no t´oblidarem.

emil
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 set. 2002, 15:28

un amic,un cumpany

EntradaAutor: emil » 08 oct. 2003, 02:23

Un amic, un cumpany.
Et diria adeu pro sas,un ,fins aviat ,Cunill, dons els amics no es despedeixan,per que, estornen a trubar.

peque

Un dia trist

EntradaAutor: peque » 14 oct. 2003, 20:43

Hola, sóc la filla d'en Joan, només vull donar-vos les gràcies a tots, en nom de tota la familia, per aquestes paraules i bons records que heu tingut cap a ell.
Li hauria agradat molt conèixer-vos, passava molt bones estones amb vosaltres.
L'heu ajudat molt en aquest any tan dolent per tots, des que li varen diagnosticar la ELA s'havia aferrat molt al BUTINET, i això el mantenia molt animat, gràcies de nou a tots.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 15 oct. 2003, 01:31

Les circumstancies an fet, que faci molts de dies, que no entri als foros. Perdonem Joan, quin coi de amic soc, que no e estat per jugar aquesta darrera mà, sé, que no mo tindras en comte,i , que em continuaras guardant un lloc a la teba taula, reparteix, company, i vés fent trumfo, que amics per jugar al joc que ens va unir , no ten faltaran mai, sigui on sigui la trobada.

P.D. Amic manten el cafe calent ........


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 85 visitants

cron