ANTIC: CRONICA REAL DEL SOPAR BUTINAIRE A LLEIDA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

ANTIC: CRONICA REAL DEL SOPAR BUTINAIRE A LLEIDA

EntradaAutor: Carles » 15 oct. 2003, 21:06

Hola a tots i a totes !

Després de meditar una mica, llegir les vostres respostes, i atendrè varies critiques, he decidit treure del foro temporalment els missatges amb titol: "CRONICA REAL DEL SOPAR BUTINAIRE A LLEIDA".

Jo realment no soc partidari de filtrar/censurar/modificar missatges. La prova es que inclós quan se m'ha criticat a mi els missatges no s'han filtrat.

Però al començar a prednre unes proposrcions elevades aquest asumpte, he pres la desició.

Mentrestant, donem el tema "CRONICA REAL DEL SOPAR BUTINAIRE A LLEIDA" per tancat esperem una resposta del Txema (o txema1) sobre la intenció del seu misatge.

Atentament, @Carles.

Adeu !

PD: Un altre petit comentari: les queixes, apart de les llegides aquí al foro, m'han arribat per terceres persones .... per que resulta que faig po :twisted: ..... com si em menjés a tothom que em parla ....
El proxim cop si algú te qualsevol problema, que no dubti a parlar amb mi :-)

Txema1

EntradaAutor: Txema1 » 17 oct. 2003, 00:00

Carles, amic (m'ho permets oi?)

Acavo d'obrir els Foros.
No sé el que ha passat..... ,no he pogut llegir les respostes, ni les critiques....., ni res de res.
Dius que: ...després de llegir les vostres respostes...,atendre les critiques...,al començar a pendre unes proporcions elevades...,i després de meditar-ho una mica......has pres la decisió de treure'l.

Dons ben fet. Tema tancat. No coment.
____________________________________________________________________________________________________________
Esperes una resposta meva sobre la intenció del meu missatge?
No en hi havia cap. I la millor que et puc donar es el silenci.

Estava escrit en clau d'humor.

Evidentment pel qu'en dedueixo, m'he equivocat.
Una cosa dire, mai he tingut la intenció, repeteixo, MAI he tingut la mes mínima intenció, de ferir sensibilitats o sentiments de ningú.

Si s'ha entès malament y algú s'ha sentit ofès, demano disculpes humilment i públicament.

All that folks.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 24 oct. 2003, 03:52

Hola!!

jo també sok anticensures total!!! de fet l'escrit en qüestió jo l'havia llegit en clau d'humor la veritat... i kal assenyalar que com a guionista de ciència ficció tens futur nen!! jejeje :wink:

De totes maneres són coses que passen i si algú s'ofèn i demana que el seu bon nom no surti emmascarat ni per una broma... kal posar-s'hi i evitar-li el mal tràngol i el que bé has fet tu i que crec delata la teva bona intenció que és demanar disculpes i explikar que senzillament era una broma :wink: :wink:

Només m'agradaria remarcar que el Txema va "donar la cara" signant la seva crònika i per a mi això és suficient com per donar-li un vot de confiança i creure què la seva historieta es tractava d'una aportació per fer-nos riure tantsols sense anar més lluny... més o menys encertada... :roll: això nu se doncs no tinc el plaer de conèixer als protagonistes! :wink: :wink: :wink:

Res més! una abraçada ...flower power!!!!... i pàgina passada!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

jiji / montse

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 24 oct. 2003, 09:27

Hola paisana:
Trobo curiosa la teva comprensió i la teva capacitat de perdó, sobre tot quan es tracta d'una cosa que no t'afecta a tu directament. Com pots dir això quan tu mateixa et sens "aludida" a la més minima reina?
Quan es va publicar aquella carta vaig ser al primer a pensar que no hi havía mala intenció pero... estava equivocat i el propi Txema m'ho ha demostrat. A qui es volía ofendre era a mi i no a totes les dones que eren esmentades (inclus al pobre Xulapa resulta que també era una dona). Ahir mateix al general va fer un parell de comentaris de molt mal gust i totalment fora de lloc que em varen fer veure que el seu problema tenía només un nom: GELOSIA. Ara ja sortirà tot alló de que m'agrada ser protagonista, que m'agrada la polemica i totes aquestes xorrades pero no em puc quedar plegat de braços veien com se m'insulta i s'em deixa per el "putu" oficial del Butinet. Aqui el bon nom que més es va insultar va ser el meu pero clar... com q probablement dec ser el culpable de la guerra d'Irak i tb de la plaga de la llagosta doncs ja està.... al noi_bo que s'hi posi fulles!.
En fi, molt lamentable tot plegat pero això si.... pobret Txema que ho va fer sense mala intenció i s'ha disculpat i.... ostres el noi_bo!!! Sempre al mig de totes les polemiques... Aquesta també me l'he buscat pel que sembla.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 189 visitants