Hos trobo a faltar

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
MIR (LAmesXULA)

Hos trobo a faltar

EntradaAutor: MIR (LAmesXULA) » 27 oct. 2003, 17:03

Suposo que heu vist tots que ja no em conecto apenes, e deixat de treballar al lloc que era i ara no tinc accés a un ordenador amb internet les 24 h del dia, per això no entro, només dir-vos que hos tromo a faltar molt molt........ :(

Sabeu al principi pensaba que això de coneixer gent per internet a la qual ni arribes a coneixer era una tonteria perque...... pues no o se, ara, desdel sopa que vam fer aquí a Lleida, on vaig coneixer a gent genial, la veritat es que he canviat totalment de pensar.......

Quina diferencia hi ha entre coneixer a una persona en un chat o en una discoteca???? Donc la veritat es que amb la gent d'aquest chat molta....... tots compartim una verdadera afició.........LA BUTIFARRA!!!!!!!!!!!!!!

Per això vull dir-hos que no hos olvido i que no m'oblideu que em continuaré conectant sempre que pugui!!!!!!!!!!!!!!

UN PETONAS A TOTS I TOTES

EN FEM UNA???? :D

betzi
Contro
Contro
Entrades: 21
Membre des de: 29 gen. 2003, 21:22

Snif snif...farem una partida!

EntradaAutor: betzi » 27 oct. 2003, 17:16

Wolaaaaaaaaaa Lamesxula!és una pena que no et conectis tant sovint per fer partides,xerrar,riure....de fet els que et coneixem ja savem on localitzar-te jejeejej... :D
:P
Estic totalment d´acord en que al xat ens uneix a tots una afició (ja que molta gent no pensa així pero vaja...ho haurem de respectar).....que es la Butifarra però pensa que sempre que entris t´estarem esperant pk de LamesXula com ho diu el nick només n´hi ha UNA. :wink:

Cuidat i fins aviat!:P
Un Petonas deu Lames


marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 27 oct. 2003, 19:41

hola xulaaaa, itan que et trobem a faltar, però no t'amoinis estarem en contacte amb tu i farem soparets i jugarem alguna butifarreta, tu conectat quan poguis muakkkkkksssssss

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 28 oct. 2003, 12:06

MIR, wapisisima, crec que no fa ni falta, pero, per si ho dubtes lo mes minim.............................. :roll: :roll: :roll:

Ja saps on ens tens, a tots, cuan sigui, i per lo que sigui, a, i preparet, aviat farem alguna coseta, jojouojojuo

Que conectis mes o menys no te la mes minima importancia, ja estas conectada permanenment, al lloc on te de ser, aqui , al cor dels bons butinaires, els de festa, xerinola, i amistad. :D :D

P.D. per si algu dubta qui es la mes xula del butinet, que ens ho demani als que tenim el privilegi de coneixet.

ETS TU "LAmesXULA" , Mir.

animssss, amics , xerinola, i butifarres amb manillessssssssssss, joujoujoujuojou


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 141 visitants

cron