Nicks originals... o de mal gust...?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Nicks originals... o de mal gust...?

EntradaAutor: Agusti » 12 nov. 2003, 13:04

Bon dia a tothom.

Em permeto obrir un petit debat sobre la "originalitat" d'alguns dels nicks que darrerement estem veient al butinet...
Em refereixo, és clar, als que més que originals crec que són d'un mal gust sense paliatius.
Com exemple aquí en van dos: <macagumdeu> i <McAgunDeu.
Personalment, i és una opinió molt personal... m'ofenen la simple visió dels mateixos a la llista de nicks. Potser sóc "excessivament" sensible, o retrògrad, o... el que vulgueu, però penseu que és lògic que s'hagin d'admetre nicks així?

Carles, ja sé que el teu sentit de la lliberta d'expressió és molt ample, i la majoria de vegades estic d'acord amb tu..., però no creus que si continues essent tant permissiu..., el millor dia ens podem trobar amb nicks encara més "originals"...???

És la meva opinió... i sense ànim de crear polèmica...

Salutacions i abraçades per a tots/totes...

Agustí

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 nov. 2003, 13:29

Hola Agusti !

El tema es complex ....

Un exemple, imaginat que entren al xat 3 nicks:
Visca_Catalunya/Independencia
Visca_PP/Si_al_trasvasament/Visca_Espanya
Gora_ETA

Quin es ofensiu ??? Quin no ho es ???

Per mi McAgunDeu, es una expresio coloquial que es fa servir força sovint, i no es despectiu.

Demoment, els unics nicks que no permeto, son els que insulten directament a una persona: xxxx_es_gay (per exemple), i els que fan propaganda politica durant les eleccions.

Però accepto opinions .....

Adeu !

Aranés

EntradaAutor: Aranés » 12 nov. 2003, 15:06

Putos_catalans, no insulta directament a ningú, ara ho entenc.

S'ha de vigilar aquestes coses, aixi com converses que hi pugui haber. I penso, personalment, que les arrobes son molt permissius.



Foteu manilles, tindre-les és lo senzill

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 nov. 2003, 15:28

Hola aranés !

Una pregunta: Putos_espanyols es ofensiu ?
i Putos_madrilenysi ? madrid_se_quema ?

Per mi Putos_catalans és ofensiu, però Putos_espanyols no ho es.

La gent al xat, quan entra Putos_catalans, demana que el fotin fora, però quan entra Putos_espanyols, li fan "jajaja", riuen, i l'animen.

Per tant, s'ha de ser coherent.


Respecte a la permisivitat de les arrobes, doncs primer de tot, hi te que haver alguna arroba per poder fer fora a algu, i despres, apart de seri, que lelgueixi el xat, cosa que no sempre pasa.

Adeu.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 12 nov. 2003, 15:55

Hola.
A mi, particularment, hi ha uns cuants nicks a vegades que si trobo que ofenen, no poso exemples per que hi ha bastants i crec que mes o menys venen a ser sempre els mateixos.
Peró aqui hi ha el problema de que un nick que ofen a un, potser no ofen a un altre i clar que s´ha de fer?.... S´els treu a tots?....
no s´en treu cap?.
A mi em sembla , que a no ser que sigui una cosa molt escandalosa, mentre no diguin res ofensiu el xat tindrem de fer veure que no els veiem.
El que si tinc clarisim es que no penso jugar cap partida amb algú amb un nick com Putos_Catalans.
Apa que tingueu forces manilles i guanyeu forces partides :)

Aranés

EntradaAutor: Aranés » 12 nov. 2003, 15:58

I tan que també son ofensius putos_espanyols o francesosdemerda; i cap problema pq els fotin fora; mai jugaré una partida amb ningú d'aquestos, pq nomes amb aixo ja m'estan mostrant el seu nivell o el pq entren en aquestos llocs. En altres paraules, que ningu es conectarà dos anys amb aquest nom, ni pasarà a la historia.

Sobre el tema de les arrobes, es posible que no llegeixin, però altra cosa és que no atenguin el requeriment personal d'algu al que li ofen el nom. O que sigui una actuació simplement "capritxosa"; l'altre dia va entrar una tal "masos" amb el que va faltar temps per amenaçar-la de que si no es canviava el nom el fotrien fora, que ja hi havia algu registrat amb aquell nom (casualment una arroba); mentre a altres se'ls ha dit que no hi havia remei, que es fecin fotre, que era cosa de que arribessin els registres (que no faci un any, ja).


Que bé s'esta a Vielha

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 12 nov. 2003, 16:16

I jo em pregunto ... de veritat pots evitar que la gent es "logini" amb nicks ofensius?? ... o simplement esteu parlant de kickejar?

Si es tracta d'evitar que es loginin així d'entrada ... segur que pots filtrar totes les variants de paraules i expressions que poden ser ofensius a algú??? Em sembla molt difícil, sempre n'hi haurà que et passaran per alt i tornarem a estar allà mateix, perquè el que vol fer el notes al xat l'acaba fent (que m'ho diguin a mi ... jejejeje).

Si es tracta de fer-los fora ... com la majoria ja sabem, el butinet es manté sense ni un duro i els arrobes hi són per amor a l'art, amb lo qual no crec que se'ls pugui criticar. Si en aquell moment no hi ha cap arroba, també la tornarem a tenir liada.

O sigui que per mi, en qualsevol cas, trobo que intentar evitar els nicks "ofensius" és una mica com una pèrdua de temps i d'esforços.

Si en Carles continua fent noves versions i se'm permet la meva opinió, prefereixo que el temps que hi pugui dedicar ho faci en altres coses i deixi en segon terme el filtre de nicks.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 12 nov. 2003, 17:07

Hola companys:
Complexe tema aquest del "filtre de nicks". Jo penso que, com ja s'ha dit, és dificil marcar el límit del que és ofensiu i el que no ho és, i el que pot ofendre a alguns i a altres no. Per tant en principi el millor és deixar-ho com estar, es a dir, que cadascú es posi com vulgui. Crec que qui és capaç de posar-se un determinat nick totalment irrespectuós amb el que sigui (és trist dir-ho pero tant irrespectuós és parlar de putus_catalans com de putus_espanyols o francesos) ja diu molt de l'educació que té i de la seva capacitat de dialeg. Per no parlar de la llibertat que tots tenim de jugar amb qui volem i de no fer-ho amb qui no ens interessa (qui no li té feta la creu a algú encara que no es digui mecagundeu?).
Altre cosa, i més complexe encara és el tema dels arrobes i la capacitat de kikejar... Qui fa la llei en aquest cas? Per quins motius es pot fer fora a la gent? Suposo que és una decisió personal de cadescun d'ells en cada situació concreta. Evidentment hi ha gent que fan merits sobrats perque el fotin fora pero no crec que es pugui fotre fora a ningú per posar-se un nick que encara no està registrat con tu dius que va passar company aranés. I tiro amb això pedres al meu teulat pero és així... El que ningú pot fer és intentar suplantar la meva identitat (això si q no!) pero mentre no estem registrats, qualsevol es pot posar noi_bo, està en el seu dret i jo (per desgracia) he de callar.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 12 nov. 2003, 17:58

Hola altre cop.
Dons mira hi ha una cosa que si vull dir.
Jo tinc el meu nick registrat desde fa moltisim temps, i el fet que de tant en tant entri algu amb el nick "morfeo" em molesta moltisim.
Ja ha passat varies vegades, la ultima fa un parell de dies, i era prou evident que la persona que va entrar amb morfeo ho feia per molestar.
Per que mira, cualsevol pot posar-se morfeo i entrar a butinet.
Pero si una persona com cal ho fa i al entrar li diuen que el nick está ocupat, el normal es que s´el canvii, per que aquesta persona no podia saber que el nick estava ocupat.
Pero cuant algú es posa el meu nick, se li demana que s´el canvii i es dedica a tocar el que no sona, es evident que ho fa per molestar i que es un mal educat, i jo no tinc per que callar.
I les @ el poden fer fora, de fet ho van fer, i jo agraïda.
Una cosa es entrar amb un nick per que no saps que ja es fa servir, i cuant es el cas, la gent s´el canvia, i l´altre es entrar amb un nick saben perfectament que está ocupat per molestar, i per desgràcia hi ha gent que es dedica a fer aixó, i per mes desgràcia la meva opinió es que aquesta gent saben prou be els nicks que volten per el butinet.
Avui tinc el dia de la xerrera als foros 8) :lol: Apa siauuuuu.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 12 nov. 2003, 18:00

Ais ais ais
He anat tant depressa que no me loginat.Buaaaaaaaa
:cry: :cry: :cry:
Jo que volia conseguir un recontro.
La de dalt soc jo, clar.

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 12 nov. 2003, 18:14

Bé..., bona tarda a tothom.

Jo no volia pas generar polèmica amb el tema encetat, però veig que així és..., ho sento.
De tota manera, crec que el tema pel qual he obert aquest foro ha anat derivant de la intenció meva inicial cap a altres problemes relacionats amb el registre de nicks i la missió dels/les @. Què hi farem...!!!
Carles, en quant a que els nicks que jo he posat com a exemple (i que se'm fa odiós fins i tot tornar-los a repetir...), sigui una expressió coloquial..., home què vols que et digui...??? Quan jo vaig fer la mili..., i al lloc on la vaig fer... una expressió totalment coloquial i sense ànim d'ofendre era: "buenos días, hijoputa...", et sembla que treure de context aquesta expressió, avui... la podriem titllar de coloquial?, o segurament algú se sentiria ofès...?
Insisteixo..., possiblement hi hagi nicks que en funció de certs paràmetres es puguin agafar com a ofencius o no..., però crec que n'hi ha d'altres, que, per sí mateixos, ho són...
Insisteixo que és la meva opinió.

Gràcies a tots i a reveure.

Agustí

sefu
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2008, 18:28

Re: Nicks originals... o de mal gust...?

EntradaAutor: sefu » 22 jul. 2009, 13:30

Agusti ha escrit:Bon dia a tothom.

Em permeto obrir un petit debat sobre la "originalitat" d'alguns dels nicks que darrerement estem veient al butinet...
Em refereixo, és clar, als que més que originals crec que són d'un mal gust sense paliatius.
Com exemple aquí en van dos: <macagumdeu> i <McAgunDeu.
Personalment, i és una opinió molt personal... m'ofenen la simple visió dels mateixos a la llista de nicks. Potser sóc "excessivament" sensible, o retrògrad, o... el que vulgueu, però penseu que és lògic que s'hagin d'admetre nicks així?

Carles, ja sé que el teu sentit de la lliberta d'expressió és molt ample, i la majoria de vegades estic d'acord amb tu..., però no creus que si continues essent tant permissiu..., el millor dia ens podem trobar amb nicks encara més "originals"...???

És la meva opinió... i sense ànim de crear polèmica...

Salutacions i abraçades per a tots/totes...

Agustí

sefu
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2008, 18:28

EntradaAutor: sefu » 22 jul. 2009, 13:35

Aviam normalment quan hi ha quelcom que ofen el millor es marxar. Si es reste al lloc s'accepten les condicions i es calla.

Pels que teniu la pell tan fina com vos dir-te que Déu va accentuat i amb majúscules (els cristians teniu això) i el meu es macagumdeu. O sigui que em cago (l'expressió també no és escrita correctament, o sigui que no té aquest significat).

No tens feina?

albert

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 jul. 2009, 13:39

Una resposta 5 anys, 8 mesos i 10 dies després! Això és jet-lag sí senyor!

:P :P :P

sefu
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2008, 18:28

mes val tard que mai

EntradaAutor: sefu » 23 jul. 2009, 11:16

De totes maneres també estic jo ofés amb el nick "Agustí" ja que segons la wiki l'agustí es basa amb un sant que era tant i tant bo que deia xò:

Per a Sant Agustí, Déu ha creat el món "ex nihilo", del no res. La matèria és una secció de Déu resultat d'una decisió lliure, un acte voluntari de l'amor diví; no es tracta, doncs, del resultat d'un sistema emanatista.

sr. Agustí, el seu nom provè d'un sant que donava l'esquena a la teoria de l'evolució. Això a mi m'ofen extraordinariament

Si deixe-ho de dir-vos així, jo trec el meu correu.

La caixa, parlem?


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron