per les estimades @

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

per les estimades @

EntradaAutor: Visitant » 26 gen. 2004, 19:52

aquest matì, m'he sentit fatal, per culpa de una ninfomana nazi, i voldria demanar-vos si hi ha alguna sol.luciò , i poder evitar que persones ( si es poden dir aixi ) com aquestes facin un mal us de aquesta página.
lo cert , es que m'ha donat nausees , lleixir-la a aquelles hores del matì.
al final he marxat.
però, .... no la podieu fer fora ??.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 26 gen. 2004, 22:41

Invitat, suposo que no ho fas amb mala intenció, però ja que parles del/la nimfomana-nazi, també podries tú donar el teu nom, no creus?.
En quan al que plantejes, segurament en aquell moment no hi havia cap @ al xat, i tampoc és tan fàcil fer fora algú definitivament ja que pot canviar de nick, d'IP, etc.etc

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 27 gen. 2004, 09:29

perdona masos, com que vaig entrar amb el meu nick , em pensava que ja quedaria gravat.
soc moira.
i si que hi habien @

bruixota
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 28 oct. 2003, 22:02

EntradaAutor: bruixota » 27 gen. 2004, 10:26

Hola!
Jo en aquest tema estic d'acord amb la moira, els @ haurien de tenir més poder per poder fer fora definitivament gent indesitjable del Butinet que només fan que la gent que hi està per divertir-se i per passar l'estona se sentin incomodes.
Aquesta mena de gent no es mereix està en un lloc com aquest, l'únic que fan és temptar a la gent per què els hi diguem cosetes més fortes (tot hi que no ho fem perquè som persones).

Un petó per tothom.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 27 gen. 2004, 10:51

Hola a tots.

Jo era l'@ que estava en el xat en el moment del que moira parla.
Tot i que ja he parlat amb ella, vull disculpar-me també amb la resta del gent del xat que en aquell moment es va sentir incòmoda.

Fer fora una persona del xat és una cosa violenta que no sol provocar més que una entrada posterior més agresiva (aixi ho veig jo, que evidentment, em puc equivocar com qualsevol).
Bannejar una persona ja es una cosa mes seriosa, especialment si la persona en questió es connecta des d'un lloc públic, com es el cas.

Que soc una innocentorra i que penso que tothom es mereix una mica de paciència?... pos mea culpa... HI ha un munt de persones al xat que han tingut un mal moment, gent que es calenta despres d'una partida, gent que ja ve calent de casa o de la feina... i que en el 98% dels dies es comporten com gent amable i agradable. Al cap d'avall jo penso que aquest joc ens serveix una mica per desintoxicar-nos del mon real.
Cada @, té també la seva vida real, i, en ella, el seu caràcter. Personalment he d'agraïr al Carles, que mai ens hagi volgut imposar una manera d'actuar. Es públic i notori que jo em dedico a fer de mama a tot arreu, feina que jo penso que es basa en escoltar, deixar equivocar-se, i recollir als caiguts en l'intent.

Reitero les meves disculpes a la gent del xat que no pensi com jo, pero a hores d'ara es fa dificil canviar-me... i si no... digueu-li al pobre QQ...

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2004, 15:33

Hola Moira !

Estic totalment d'acord amb tu.

Però el tema es complicat:
Si fos un cas normal, es baneja la persona i s'acaba el problema (s'impedeix accedir a la IP desde que es connecta la persona).

El problema, es que l'usuari Ninfomana_Nazi, es connecta desde la Universitat de Lleida. Desde aquesta universitat es connecten cada dia moltes persones per jugar, i si es baneja la IP es baneja a TOTA la universitat.
Per tant, el que solem fer es si hi ha cap arrroba deixar que entrin, i si emprenya els fotem fora.

Cal dir, que la ninfoamna_Nazi sap que si la benajem, banejem a tota la universitat, i se n'aprofita.


Espero que tingueu una mica de paciencia, mentres trovo una solucio definitiva.

Adeu !

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 27 gen. 2004, 16:22

Hola gent:
Complicat tema això de "banejar" (curiós verb aquest) a determinats usuaris... Si bé estic d'acord en qué potser no s'hauría de permetre determinat tipus de vocabulari en el xat, crec que després la questió sería quins son els límits que s'han de permetre i qui ha de marcar aquests límits... Ja fa un temps enrera es va parlar també de la provocació en els nicks (certament ninfomana_nazi és un nick provocatiu pero tb ho és mecagundeu, follador etc....). A més, dins la meva ignorancia informàtica, pel q veig no és pot eliminar a algú q es conecta desde una IP on molta més gent es conecta pero no perjudicar-los a tots. I també suposo q es impossible fer-ho amb la gent q té una IP variable (q crec q son els q no tenen ADSL entre altres). Per tant i encara q sigui una "putada" sempre he pensat q el millor és q hi hagi llibertat d'expressió total en el xat i q només en moments molt puntuals els "arrobes" facin ús del seu poder de poder fotre fora a algú.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 27 gen. 2004, 16:45

gràcies a tots.
ara ja veig que ès mès complicat del que vaig pensar en aquell moment.
gracies per les explicacions.
i ho sento.
ah... i si poso el meu nom a usuari, no em deixa enviar el missatge...
juer .. nomès em passa a mi això ?

moira

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2004, 16:53

Hola de 9 moira !

Tranquila, cap problema.

Pel que fa al nom, per poder publicar amb el teu nom, tens que Identificar-te.
Quan entris als foros, vas a baix de tot i intridueixes el teu usuari i password i ja podràs escriure amb el teu nom !

Adeu !

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 27 gen. 2004, 17:51

Bé, moira, noi-bo i cia: ja veiem que la cosa està complicada i es totalment cert el que diu lanena de que de vegades la gent està més accelerada i de vegades menys, inclus es podria trasladar a les @ mateixes, així hi ha dies que estas més cremat i fas fora als usuaris "pesats" més ràpid que altres dies.
Hi ha molts cops que aquesta gent el que volen és provocar una reacció als usuaris i així es senten satisfets; penso que moltes vegades (no dic totes) si ningú els fes cas ni els donessin "corda"
plegarien de donar la tabarra, però és clar, no se com s'ho fan que sempre fan saltar algú altre.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

per les estimades @

EntradaAutor: mafalda » 27 gen. 2004, 22:05

Hola a tots ¡¡ Jo tambe hi era el mati del 26 quan la Ninfomana_NAZI va montar el seu numeret raó per la que demano disculpas a tots els que us vareu sentir incomodes pel llenguatge no massa afortunat d'aquesta noia. Vaig intentar parlar amb ella a fí de evitar tenir que banejarla per la raó que ha donat el Carles. Es conecta desde una Universitat i per tant ningú d'alla podria conectar-se. Clar que al final si que ho vaig tindre que fer i potser
vaig tardar massa. No es gens facil, encara que ho sembli, prendre
la decissio de expulsar a un usuari i potser de vegades ens equivo-
quem al fer-ho massa rapid o al contrari. Només vull remarcar que
sense dubte tots els @ i moltissims de vosaltres l'unic que dessitjem es que tothom estigui a gust i disfruti del joc i dels amics.
Un petó per tots
Mafalda

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 28 gen. 2004, 13:30

Hola moira ;-) i hola a tots,

El tradicional tema dels nicks i el llenguatge provocatius. Independentment de la vessant tècnica de la possible solució a aquest "problema" (ja se sap que ... feta la llei, feta la trampa) en aquests temes sempre recordo allò que em deien de petit quan deia que algú altre havia començat la baralla ... "dos no es barallen si un no vol".

O, dit d'altre manera, per a ferir sensibilitats cal dues condicions ... que hi hagi una persona capaç i amb ganes d'intentar ofendre i que hi hagi una altra persona que es pugui sentir ofesa.

Per mi, la solució definitiva és que en el cas que es doni la primera condició (que ens trobem amb una/a "indesitjable") intentem que no es doni la segona ... intentem passar d'aquesta persona i no sentir-nos ofesos.

Quan una persona actúa d'una manera "indesitjable" (i sobretot en un xat on no coneixes a quasibé ningú, com els passa a la majoria d'aquests energúmens) l'únic que persegueix és que algú dels presents "salti" i contra-ataqui. Si ho aconsegueix, el proper dia que tingui ganes de marro hi tornarà i disfrutarà com un boig.

Si aquest energúmen no troba a ningú que contra-ataqui, el joc ja es converteix en aburrit i tard o d'hora es cansarà de provar-ho i deixarà de tocar els collons.

Si bé els que som aliens al tema informàtic no podem trobar solucions per la banda del programa, sí que podem trobar solucions per la nostra banda ... ni una paraula més a aquesta gent ... boicot als indesitjables!!! (si, si ... ja sé que és més fàcil dir-ho que fer-ho)

Xulapa
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 27 feb. 2003, 09:44

EntradaAutor: Xulapa » 03 feb. 2004, 17:58

Em sap greu, però no estic d'acord amb vosaltres, sempre entenen q el butinet és un lloc per jugar a un joc, no em sembla correcte, la postura tolerant q hi ha, en primer lloc, si algu te un mal dia, q no es conecti pq sota cap circunstancia tinc q aguantarho jo o la resta d'usuaris. Segons el meu punt de vista, ser un @, és un compromis per vetlla per un bon funcionament del butinet, el qual te una serie d'obligacions i no tenen pq ser agradables, però les @ estan compromeses a ferho, i la q no hi estigui disposada, doncs q ho deixi.

En segon lloc, en aquest casos, la gent és força reincident, amb el q no entenc, quin dialeg pots tenir amb una persona així?


Cap.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 133 visitants

cron