ajudes nules NO

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
avi-

ajudes nules NO

EntradaAutor: avi- » 10 feb. 2004, 18:25

Aixi de clar en la próxima versió del butinet permeteu ajuda mínima i máxima, perque per experiensia vec que quan un jugador entra amb ajuda nula se la fica per poder fer renuncis sense contemplacions ni perdues de temps, está clar que el mateix personatge sirá capas de ferlos, els renunsis, amb ajuda mínima pero al menys si ens volen putejar, a la gent que venim a jugar be a la butifarra, que patgeixin una mica més.....en fi una abrasada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 11 feb. 2004, 17:32

I encara més, quan denuncies els renuncios s'ofenen!!! i pleguen ... com si el culpable fos qui el denuncia ...

Encara més curiós, els que juguen amb ajuda mitja, fan un renuncio i quan els hi dius "però ... que no t'ha avisat que jugaves una carta il·legal?" ... responen "sí, però no li he fet cas" ... tot ofesos ells.

Tingueu manilles i no feu renuncios.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 feb. 2004, 20:28

avi i Deep , no penseu que els renuncios també es una part important de la botifarra??. a mi que una persona tingui ajuda nul.la no vol dir que per això estigui disposat a fer renuncios a les partides reals (vull dir em persona) no tens cap mena d'ajuda i per això no vol dir que faguis renuncios sempre,

Nomes vol dir que tens que està atent a les cartes que tires, si per el contrari vols fer mes de una cosa per això tens l'ajuda mitja i la maxima,que t'indica que allò que vols tirar no es correcte,

Per tant lo de ajuda nul.la jo no soc partidari de treu-la, també esteu amb el vostre dret de no jugar amb gent que tingui ajuda nul.la i s'acava la problematica, però potser esteu perdent una oportunitat de coneixa grans jugadors

vinga una abraçada

psc

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 feb. 2004, 11:10

Alp,
jo jugo amb tothom, tingui l'ajuda que tingui. Si veig el renuncio, doncs el denuncio i llestos, no m'enfado pas per això.
El què em resulta sorprenent és que el que ha fet el renuncio, s'ofengui i plegui.
Si juga amb nul·la ha de ser conscient que pot equivocarse i si s'equivoca ha d'assumir-ne les consequències.
Si juga amb mitja i el fa ... i a sobre diu "no li he fet cas" ... què espera? ... o potser es pensa que el ButiNET avisa perquè si.

I en qualsevol cas jo diferenciaria el ButiNET d'una partida real, ja que en una taula, si comets un error i els veus desseguida, normalment es rectifica sense més importància, però això al ButiNET no és factible i per tant l'ajuda mitja sembla una bona opció.

Insisteixo, que facin tants renuncios com vulguin (de 36 en 36 s'acaba ràpid), però que no pleguin com si el denunciant fos culpable.

Apa, tingueu manilles.

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

EntradaAutor: Gt_man » 02 abr. 2004, 20:48

Penso que no és el mateix la buti presencial ja que tothom s'hi fixa més. A l'ordinador tens més posibilitats de distracciò, i és per això que seria bo que tothom utilitzés l'ajuda mitja. Tanmateix, crec que té raó en Deep que hi ha qui juga amb ajuda mitja i no li serveix de res ja que força la màquina.
Millor per nosaltres...36 o 72 i estem al final del carrer.
Apa, siau.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 166 visitants

cron