DES DE AQUI T'AJUDEM A PUJAR ANNIE!!!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntanyenca

Everest

EntradaAutor: Muntanyenca » 07 març 2004, 19:53

Sóc una gran amant de la muntanya i de l'alpinisme (encara que no gaire del joc de la butifarra, em sap greu).

Però aprofito aquest fórum per donar suport a la important iniciativa de les alpinistes catalanes que ben aviat faran el cim de l'Everest (perquè no tinc cap dubte que ho aconseguiran).

Aquest repte és intrínsecament considerable, però ho és més perquè les que s'ho han proposat (i, repeteixo, ho assoliran) són dones i catalanes.

Ara bé, una iniciativa com aquesta mereix no solament el nostre suport moral, sinó també material. Els que no coneixeu aquest esport potser no sou conscients del seu cost econòmic, però us puc assegurar que és molt elevat. La pàgina web de l'expedició ens dóna a tots una oportunitat perfecta: l'adquisició dels quadres de la pintora Gloria Valls. ¿Per què des del Butinet, i amb la seva garantia, no s'obre una suscripció per adquirir un o més quadres dels que estan a la venda per finançar l'expedició?

Vinga, animeu-vos. Que algun responsable d'aquesta pàgina obri un compte per fer-hi aportacions, i no dubteu que jo seré una de les primeres a contribuir-hi modestament.

Una muntanyenca

Annie
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 15 ago. 2003, 11:57

EntradaAutor: Annie » 07 març 2004, 23:30

Vull agrair-te, muntanyenca, l'interès que demostres en la nostra expedició. És un honor que sense coneixer-nos confïis tant en el nostre projecte i en les nostres possibilitats. No obstant, voldria fer una puntualització que em sembla important i necessària. Sempre he pensat que el butinet és un lloc d'encontre de gent molt diversa per poder fruir del joc de la butifarra i també, per què no?, fer-la petar. Dit això, no crec que sigui adequat fer-ne ús per a causes que res ténen a veure amb la butifarra. De fet, fa unes setmanes se'm va fer una proposta semblant a la teva des del Butinet però no em va semblar bona idea.
Estic molt i molt agraïda pel foro que espontàniament es va obrir i puc assegurar que cadascun dels escrits que hi ha en ell viatjaran amb mi a l'Himàlaia. Que algú demani, però, la col·laboració econòmica dels butinetaires no em sembla correcte.
Repeteixo, estic molt agraïda per la teva confiança, i altre cop donar les gràcies a tots els que heu escrit per donar-me ànims.

Ah!. I si no saps que fer en estones mortes pensa que el joc de la butifarra és molt i molt recomanble.

Tingueu manilles!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 maig 2004, 09:30

La Maite i la Núria han fet el cim. A la Sílvia li han fallat una manilla a l'última basa :). A la Marisa ja no li devien quedar ungles dels nervis. :) :)

A les quatre: FELICITATS, això sí és una remuntada.

http://www.doneseverest2004.com/

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Coi que fer l'Everest no es fer el Pedra

EntradaAutor: Quiquet » 19 maig 2004, 10:03

A que si fossin homes i peluts no ho fariem
Però son dones i guapes, ho sento muntanyenques, a vegades pot ser ofenssiu i no ho voldria pas ser, pero que coi..........
HEU FET CIM. SI SENYORES.
FELICITATS, FELICITATS, FELICITATS I FELICITATS, I CLAR...................
sumacks@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
smuacks@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
smuacks@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
sumacks@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Ho heu aconseguit, Annie

EntradaAutor: Agusti » 19 maig 2004, 20:30

Annie (lgv), videta meva... què et puc dir, després de conèixer la notícia? Encara estic emocionat... Sento moltíssim que tu no hagis pogut fer el cim..., però coneixent-te sé que la joia que deus sentir en aquests moments és molt gran... HO HEU ACONSEGUIT, Annie..., entre totes i això és el que compta.

ENHORABONA A TOTES

i per a tu Annie.... MOLTS I MOLTS TONETS, nena...

Agustí


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 60 visitants

cron