Val la pena contestar escrits anònims?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Val la pena contestar escrits anònims?

EntradaAutor: DeepButi » 22 març 2004, 13:40

Doncs això ... val la pena contestar escrits anònims?

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 22 març 2004, 13:50

Deep,
He votat no, pero penso que el cas que ens ocupa era prou greu per fer-ho.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 22 març 2004, 15:47

tambè es te que tindre en conta, al menys desde el meu punt de vista que, pots escriure i no haberte loginat, per despieste i mès cosetes, no ho olvidem. Jo he votat "NO".
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 març 2004, 20:11, en total s’ha editat 1 vegada.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 22 març 2004, 16:33

Holes, jo he votat "NO" i a més, també votaria per no poder manifestar-se anònimament.
Escriuria un munt de coses, però com he votat "NO" pos m'estalvio la feina que ja han fet uns altres i a la opinió dels quals m'afegeixo totalment (jiji, morfeo, fritz, etc.etc....)

PD. Ostres, m'oblidava de la piolina a la que m'imagino cagant-se amb tot i no sortirs'en de "loginarse" :lol:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 22 març 2004, 17:07

Hola.
Jo també he votat NO, tot i que he contestat l´escrit anonim, per que m´ha molestat... 8)

Estic d´acord amb Masos en lo de no poder manifestar-se anónimament.

I de fet si et descuides de loginar-te, sempre et queda la opció de firmar l´escrit. O de fer un altre escrit dient: el de abans era jo :D

Txema
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 11 feb. 2003, 22:19

VOTO pel SI

EntradaAutor: Txema » 22 març 2004, 17:14

Jo he votat si, per que si ens queden amb silenci,
podriem arribar a pensar que hi estem d'acord.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 març 2004, 19:32

coi ... jo he votat NO perquè no m'agrada fer publicitat dels impresentables. Les coses es diuen amb educació i qui no tingui educació que es quedi calladet.

Deep

PD. I votaria SI a "obligatori identificarse?".

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 22 març 2004, 20:05

Deep potser tindries que especificar si els escrits anònims son insultants per alguna persona o son anònims i prou

si aquest estant fets amb mala baba i nomes busquen polèmica ficant-se amb la gent lo millor es ignorals , i deixar que el vent s'emporti les paraules , si contestes aquests escrits hi haura la contra replica i estaràs fent propaganda a una persona o escrit que no es mereig mes que l'indiferència

vinga arreveure

psc

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 22 març 2004, 21:48

Considerant que l’enquesta esta feta per l’escrit anònim que tots sabem, votem que SI, ja que generalment altres anònims es NO, per amb aquest cas, i tant !!, ens hi ha posat ell ( l’anònim ) aquí, posant “col.lectiva” per tant el nostra vot es SI.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 març 2004, 22:14

Doncs segueixo pensant que millor no. Millor obrir un altre missatge amb l'opinió pròpia i deixar els anònims solitaris, no trobeu?

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 22 març 2004, 23:24

Deep, si noi amb això tens tota la raó, :lol: :lol: ben pensat. :roll: :roll:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 23 març 2004, 13:45

Des del punt de vista visceral jo segurament també votaria "NO", però no pel fet que sigui anònim, la qual cosa no m'importa massa, sinó per la combinació anonimat+grolleria.

Si és un missatge amb un to massa elevat jo no respondria, precisament pel que diu l'Alp, perquè no insulta qui vol sinó qui pot. Mostrant la meva indignació no faig més que demostrar l'èxit del que pretén insultar.

Si parlem únicament de si considerem oportú respondre als missatges anònims, jo voto SI. Apart dels arguments de la rous, penso que qualsevol missatge té el seu dret a ser respost i pot tenir els seus motius per quedar-se en l'anonimat.

Però repeteixo, considerant purament l'anonimat del missatge, i sense tenir en compte el to del missatge, que és el principal paràmetre pel qual decidiria si respondre o no.

De totes maneres, està clar que mai respondria de la mateixa manera a un anònim que a una persona registrada. Per la mateixa raó que no puc donar la mateixa credibilitat a les paraules d'algún conegut o amic que a les paraules d'un desconegut.

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

EntradaAutor: Gt_man » 23 març 2004, 15:53

Hola. Jo no he votat n/s n/c. Depén.
Si el "missatge de marras" m'implica d'alguna manera em costarà molt no contestar-lo, o sigui, que si el sr. invitat no hagués parlat en nom de tothom, jo (que d'altra banda no havia participat mai en els foros) potser no li haguès fet cas.
Exemple: Si un descerebrat entra al foro i penja un missatge insultant, tipus: "sous una colla de cagons" (amb perdò), penso que no cal donar-li cap més resposta que la més absoluta indiferència. Però si entra un invitat i diu: "en Gt_man m'ha dit que sou una colla de cagons"(més perdò), llavors no podré més que desmentir-lo...tot i que algún de vosaltres és un cagamanilles dels pebrots. Je je je.
Apa! Salut, força al canut i molt de bo (quan jugueu amb mi)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants

cron