DENUNCIAR UN RENUNCIO

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

DENUNCIAR UN RENUNCIO

EntradaAutor: Gt_man » 29 març 2004, 21:43

Vull començar una campanya per desmitificar el fet de denunciar els renuncis. No sé per quins set sous s'ha convertit en una acció "politicament incorrecte" quan és una circunstància més del joc.
Crec que tots som amos dels nostres encerts i dels nostres errors, i que de la mateixa manera que els encerts ens donen punts, els errors (no vull pensar en renuncis amb mala fe) resten i no passa res.
Ès per això que proposo solemnement que la màquina no ens ho posi tan difícil i que si hi ha un renunci, automaticament al denuciar-lo la màquina ho comprovi i 36 o 72.
Apa, salut , força al canut i molt de bo. 8)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 30 març 2004, 09:52

Gt_man,
alguna cosa se m'escapa ... el ButiNET efectivament verifica els renuncios i anota els 36 (o 72, o ...) punts a la parella que el denuncia, o sigui que no entenc pas quin és el problema.

Apa, no feu renuncios

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 30 març 2004, 18:42

Deep, si ho he entes be la proposta de Gt_man es que els renuncis es denunciin automaticament. el sistema actual requereix (1) que te n'adonis i (2) q el denunciis.

en qualsevol cas, personalment prefereixo el sistema tal com esta.

Profeta

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 30 març 2004, 23:00

ui, doncs si és això no hi estic pas d'acord ... en una partida normal, si et fan un renuncio i no el veus no passa res, per tant al ButiNET ha de funcionar igual em sembla a mi. Si no el veus, nasti de plàstic.

Apa, no feu renuncios, així de simple

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 30 març 2004, 23:16

No m'he explicat bé. Només volia dir que fos més simple denunciar.
Exemple: en "x" fa un renunci, jo clico a renunci i automaticament la màquina em dona la raó i ja està, sense les preguntes de "de donde soy o de donde vengo"

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

EntradaAutor: Gt_man » 30 març 2004, 23:19

Perdò...no havia iniciat sessió.
Salut i molt de bo

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 31 març 2004, 09:49

Gt_man,
tampoc ho trobo tant complexe ... en una partida dius "ei, Pepet que has tirat oros i tenies copes!" ... o sigui que al ButiNET encara és més fàcil :P perquè només has de dir "ei, Pepet que has tirat oros!".

Però potser sí que es podria millorar una miqueta: ja que les opcions són fixes (4 jugadors i 4 pals), es podrien posar dos grups de RadioButtons (aquelles rodonetes que fas clic en una i només una de cada grup) sustituint les dues ListBox actuals que són més farragoses. Això permetria denunciar un renuncio amb dos clics menys :P ... @Carles, què opines? 8) per la mai-prou-ben-ponderada-i-llargament-esperada nova versió?

Insisteixo, poseu-vos ajuda mitja i no feu renuncios, coi, que queda lleig.

sepia

EntradaAutor: sepia » 04 maig 2004, 10:38

mireu, el renuncio sa de denunciar sempre al butinet , simplement pk es tan bo aquest programa que si et poses ajuda mitja , t´avisa que estas fent un renuncio ( a la obligada segur que es la que m´agrada jugar , a la lliure no estic segur)
llavors si la maquina t´avisa que fas un renuncio i el fas denuncia al canto , sempre i quant el rival se n´adoni clar
al bar depenent de contra qui juguis i del bon rollo que hi hagi esta clar , alla ningu t´avisa simplement tens els mirons que son els supermestres de la butifarra , sempre juguen be , ara clar miren quatre jocs , s´ha de dir tot jajajajajajaj :D

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 04 ago. 2004, 11:03

Sepia, tb estem los pardillos q tot i l'ajuda mitja fotem renunci pq algu xl xat ens esta emprenyant...., aixi q jo proposo q en aquets casos, li posem un renunci al emprenyador del xat (feina q fas sovint pendo), a la propera partida q faci...

Apa perdoneu aquesta incursió informal...
:lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 201 visitants

cron