ROBOTS / FIGO

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

ROBOTS / FIGO

EntradaAutor: CarlesG » 03 maig 2004, 18:37

Amics DeepButi i @Carles:

Per variar la conversa dels robots, proposo que substituïu la famosa frase "Ni conmigo ni sin ti, tienen mis males remedio, que deia un amic meu", per "Ni conFIGO ni sin FIGO tienen mis males remedio..."

Una abraçada

CarlesG

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 maig 2004, 09:39

:) :)

CarlesG,
aprofito el teu comentari per obrir un "concurs" d'idees ...

Què i en quina circunstància els farieu dir als robots?

Exemples:
al fer una buti ... "esteu liquis ..."
si el company no arrastra quan has fet directes ... "pastorrrrrrrr"
quan et fallen una manilla .... "McAgun 10 #@**"
el dia del meu sant ... "Felicitats xxxx"

... confio que les vostres sugerències siguin millors, clar!

Prometo considerar totes les propostes i incorporar-ne unes quantes 8).

I ja posats a fer ... si hi ha algún pirat de la tecnologia, estic buscant sons reals (.wav) dels robots ... algú te Blade Runner, Dragon Ball, StarTrek, etc etc ... en format digital i ganes de fer una miqueta de remix? Només he trobat links ambs sons de Futurama :?. Accepto qualsevol format, links, ... deepbuti at yahoo punt es (ho poso així perquè ja estic tip de spam, a veure si despisto una mica els buscadors d'adreces de correu)

Apa, tingueu manilles

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 10 maig 2004, 15:47

Deep,
Jo en tinc una, de idea, a veure que et sembla.
Ara ja fa un any que jugo a la butifarra per internet ( massa sovint segons la meva dona). He notat que segons de quina comarca siguis l'argot butifarresc canvia. Per exemple, a Girona no abarrotem mai manilles, les passem i prou, tampoc fem mai descarts, donem anades (si els contraris es deixen) tampoc fem renuncios, almenys al meu poble sempre han estat "burrades"...
No sé si seria massa feina, tampoc sé si és possible, peró seria maco que cada comarca adoptés un robot i aquest tingués la parla propia d'aquesta...Si volies feina, en tens per estona paio :twisted:

Aqui et deixo unes dues "perles" dels avis del poble, a veure que et semblen,
Si dónes peixet t'hauràs de menjar les espines (habitualment canvien el menjar per el cardar, ja se sap, a pagès parlem així).
Quan juga el tipic "savi" que fa els tipics comentaris, que si aquest juga tal carta, i l'altre mata de rei i no mata de...bla bla bla, la frase és, i aquesta reconec que m'encanta: Si, i si el meu avi tingues rodes seria un carretó.
Gràcies per endavant... fins ara!

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 10 maig 2004, 16:02

En el poble on jo visc, millor dit en el barri on visc, que es un barri de pescadors, tenen el seu argot propi, quan algu la pifia, li solen dir varies coses com:

TOXUUUUUUUUUUUUUU :oops: .... o SIPIOTTTTTTTTT :twisted: !!!! jejejeej.

un petó :P

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 10 maig 2004, 19:13

Jo crec que quan l'Afrodita canta buti hauria de dir allò tan famós de ... "pechoooooooooos fueraaaaaaaaaaa" (no hi ha un emoticono amb cara de viciós???????) ... o ... millor, quan fa un capot.

... encara que no sigui políticament correcte, és un fet històric i ningú pot negar que aquesta és la frase més cèlebre d'aquest personatge.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 118 visitants

cron