una demanda de ajud

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

una demanda de ajud

EntradaAutor: larvi » 18 ago. 2004, 12:41

Hola amics butiviciosos, soc el pesadet, (i no es pere lo del volum), juojuojuojujouo, vull fer una peticio , que ja se serà atesa, i corresposa com sempre, vagi, aixi, per andebant el meu agreiment, el den ALP2500, i de tots els que varem ser al campionat, de la festa major de ALP, en fi, passo a "peticionar"

Per raons alienes a nosaltres, i sumades a circumstancies altament putejants, varem tenir un fatal accident, per lo cual la intencio, de penjar la classificacio i les fotos del campionat no, no a pogut ser una realitat, basicament es que el pc on era tot va fer un pet abans de poder ferne les copies pertinents, (jo estic conbençut que hi ha una) donat lo cual les tota la informacio que ens complaguia molt comparatir sen va anar a norris, aixi que demano a totom que tingui, fotos , o el que cregui util per nosaltres,( pernils, llonganices, formatges, alguna mariscada,.........)res , lo que sigui si teniu la amabilitat de fernos arrivar, estarem molt agreits, GRACIES per endebant.


P.D. per cualsevolcosa al alp2500 o a mi mateix, gracies.....
salut, manilles i xerinolaaaaaaaaaa, gracies de nou amics butitroneresssssssssssssss

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants

cron