Des que el mon es mon , es a dir des que existeix “Butinet”, el debat immediat va ser Oriental u occidental i la solució, ...................no tan immediata, va ser acceptar que tothom jugues com vulgues i com els altres li deixessin. L’únic important era i es, com diu el Larvi, passar-s’ho be.
Ara be al cap de poc temps, .........................potser no tan poc temps, es van fer els foros, i coi, si no podem debatre ni al bar, ni als foros ni als campionats i tots ens tornem Tereses de Calcuta, cony........... que avorrit.
La veritat Fritz m’agradaria que posessis en un “post” la regla que dius que deixa tan clara “El carregar”, sobretot si tens que tirar endarrere dos o tres dats. No ho voldria posar en dubte però se segur que “el barretina” d’en Deep, amb tot el carinyo Deep, ens donarà un cop de mà a rebatre-ho.
Sobre lo del tema d’orientaciò, si et referies a la Butifarra, pos mira no en tinc cap, m’agrada jugar occidental, però m’agrada mes jugar amb tothom.
En fi
Jo només diferenciaria la partida amb amics i cerveses ( Per exemple amb els dos amics que varem anar de viatge). On les normes les hagués pogut posar qualsevol de les dues parelles. I l’altre, per a mi força diferent la dels campionats, on si el 98 % dels catalans no ens llegim el manual d’instruccions abans de posar en marxa qualsevol aparell, com vols que llegim els reglaments i aquí venen els problemes de redacció i sobretot, sobretot d’interpretació. Provem-ho sinó, i malauradament, com diuen alguns celebres jugadors orientals, jejejejejejeje arribarem a la conclusió de que només hi ha dues maneres de jugar a la Butifarra BE o MALAMENT.