Cap arroba?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Cap arroba?

EntradaAutor: Visitant » 07 set. 2004, 17:30

Hola bones, soc nou usuari, he vist algun cop q hi havia arrobes
pero ara volia consultar i havent mes de 110 usuaris contectats,
no n'hi ha cap.

Ho trobo extrany....

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 08 set. 2004, 04:18

Hola "Invitat" nou usuari!!!!
ninonino ninonino (amb imaginació la musiketa de la dimensió desconeguda :roll: :roll: :roll: jeje) ...la misteriosa desaparició dels @rrobes!!! :shock: :shock: :shock: els han segrestat?? han caigut per algun forat negre?? ...han entrat a Gran Hermano VI sense avisar??(nu se nu se a una de les hermanas li diuen la campanilla la la la :twisted: :twisted: :twisted: ) que será será?? :wink: :wink: :wink: Del que no hi ha cap dubte és que tens molta punteria nen per no trobar-ne cap!!!jejejeje :lol: :lol: :lol:

Ara seriosament, no és que sigui estrany ni cap misteri que alguna vegada no hi hagi cap arroba l'explikació és fàcil...segurament en aquell moment no li anava bé a cap de tots i totes les que som de conectar-nos...coses que passen què t'he d'explicar oi?? ...i a les millors ButiFamílies què hi farem? Pensa que normalment sempre n'hi ha un o una de molt ben conectat/da :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pel què fa a mi :oops: :oops: :oops: des de fa un temps no em puc conectar tant com m'agradaria per qüestions de feina (massa :cry: :cry: :cry: sniff) però...volveré!!! i en un pliss (ui!!sona a amenaça no??jeje) :twisted: :twisted: :twisted:

De totes maneres si tenies que fer alguna consulta o tens algun problema l'e-mail del ButiNET no tanca mai, ta obert les 24 hores del dia els 365 dies de l'any en plan seven eleven :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: això sí és un xollo!!!jeje

Una abraçada, i benvingut a tot això!!!


jiji / montse

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

Cap arroba?

EntradaAutor: mafalda » 08 set. 2004, 08:34

Holes nou usuari. Si que es casualitat que al moment puntual que tu tenies un dubte o un problema no estiguessim cap de nosaltres
conectats (jo personalment ho estic un minim de 10 hores cada dia), pero si aixo et tornès a passar pots escriure aqui als foros el
que et preocupa i rebras la resposta instantaneament per part de
qualsevol de nosaltres, clar que seria molt util que abans d'escriure
et loginessis es a dir clicas al quadret de dalt on posa iniciar sesion
i tornes a ficar el teu nik i password, aixi sortira al missatge i et podrem buscar per tal de intentar solucionar allo que et preocupa.
En cas de que el problema fos molt greu tambe pots demanar al xat general el meu telefon que molts usuaris tenen i utilitzen per aquet tipus de coses o bè per avisarme si hi ha cap problema al xat

Benvingut a la family Butinet
mafalda/marian


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

cron