A vore, a pesar de ser un tema molt i molt vell en el Butinet, em fa certa il•lusió`posar el missatge 101 en el foros, que carai………-
Anem a pams, en primer lloc com definiries el nivell?. Oi tan mes si a sobre vols definir diferents graus de nivell.
Tindries en compte les cartes, la forma de jugar, les diferencies oriental, occidental, el nombre de vegades que fa trumfo directa, les vegades que fa Butifarra, El millor o pitjor rendiment de les cartes que te, el nivell dels rivals, el nivell d'alcohol en sang, etc. etc.?.
Tots els que juguem a la Butifarra, hem estat tractant de trobar un mètode que defineixi qui en sap mes. I que jo sàpiga, en un joc on intervé el atzar, no s’ha trobat encara científicament el mètode adequat. I sincerament espero que mai es trobi.
Segons la meva manera de veure-ho la única manera de saber si una persona en sap mes o menys es jugant-hi molt sovint i en conseqüència acabant sent els propis rivals qui qualifiquen a un jugador en el seu nivell. No crec que hi hagi altre forma. Però estic obert a suggeriments..........................
A mes a mes i afegiria que si es fes un ranking ho consideraria molt inadequat, ja donarà temps a debatre-ho.
El que si estaria d’acord es amb un cert ranking dels “ABANDONA PARTIDES”.
Tenint en compte que a pesar dels efectes perniciosos de les males connexions informàtiques i dels ordinadors actuals que es penjant el nombre de penjades motivades per causes tècniques en relació al nombre de partides jugades donaria un rati altament utilitzable en diferencia a les penjades no justificades sobre el nombre de partides jugades. Per tan aquí si que estaria d’acord que si el nostre Sant “Varó” de Carles li ve de gust tornar a programar seria altament recomanable posar aquest percentatge a costat del nick.
Per a mi no son de rebut les penjades degudes a que “Entra el jefe o que soc a la feina “. Evidentment faria falta que nomes es podes entrar a Butinet amb el nick registrat.
En fi ole ole ja soc butifarra ara per barretina, Deep tremola que vinc