RÀNKING DE NIVELL I RÀNKNG D'EDUCACIO

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 22 oct. 2004, 13:57

Monra ha escrit:Una vegada analitzada la última frase lapidaria de QQ “he après que sempre s’han de assignar els prioritats en funció del rati cost / benefici, és a dir prioritzar els cuses que costin el mínim possible d fer i aportin el màxim de benefici possible.” Aquesta idea i visió de la gestió aplica en termes econòmics i materials, ...


Monra, en un diàleg entre dues (o més) persones la bona comunicació depèn de molts factors:

- Primer, el que parla (escriu) ha de ser capaç de convertir les idees i conceptes que té en ment en paraules concretes. Per tant, la capacitat del que parla de convertir idees o conceptes en paraules té una gran influència en el fet que orador i auditori s'entenguin.
- Un cop el que parla ha plasmat en paraules el que vol comunicar llavors l'auditori ha de fer el procés invers, convertir les paraules en idees. En aquest cas, la capacitat (i també la voluntat) de l'auditori de convertir aquelles paraules en conceptes i idees que s'acostin a les idees inicials que es volien transmetre és sumament important.

Lògicament, un cop acabat el procés de transferència d'idees l'error acumulat pot ser enorme. I crec que en aquest cas ha sigut així. I no voldria ofendre't però crec que gran part (que no tot) del malentès d'aquest post cau en la segona part.

Jo no veig enlloc, per exemple, que en QQ parli de beneficis o costos purament econòmics (potser sí que era el que volia dir, però si t'ho mires be no ho ha dit). Per mi, i estic pràcticament convençut que per l'economia moderna també ho deu ser (qualsevol economista en podria parlar molt millor que jo), el terme beneficis i el terme costos no es limiten únicament a la vessant monetaria. També és important la vessant social, ambiental, ... i també hi ha documentació i estudis sobre com "incloure" aquests paràmetres dintre dels clássics estudis econòmics.

Personalment jo vaig entendre beneficis (i costos) des del teu punt de vista, ja que en el context del butinet (on ningú cobra un duro) evaluar els beneficis econòmics és molt fàcil ... 0€. Per tant no té sentit parlar en termes econòmics, i per això vaig deduir que en QQ no feia referència a això.

Però per beneficis podem utilitzar paràmetres quantificables (número de registrats, ample de banda utilitzat pel servidor, partides creades per dia, ...) o paràmetres més subjectius que potser es podrien mesurar en termes qualitatius, però no quantitatius (satisfacció dels usuaris, ...).

Per costos podem pensar en el temps que "perd" en Carles per fer les modificacions o afegits pertinents i possiblement altres coses.

Llavors es tractaria d'evaluar aquest rati, motiu pel qual en Carles publica l'enquesta proposant modificacions. Si la clara majoria està a favor de tirar-ho endavant (com és el cas) ... llavors podem pensar que els beneficis (satisfacció dels usuaris) són elevats. Llavors en Carles veurà el temps que li representa i si val la pena fer-ho o no, i això imagino que és, en darrera instància, pura i únicament decisió del Carles.

Clar que evaluar això no és fàcil i difícilment es pugui obtenir un valor matemàtic, simplement ho hem de deixar al criteri del Carles el decidir si val la pena fer-ho o no. La resta de nosaltres potser podem tenir veu, però no vot.

En qualsevol cas, l'enquesta "demostra" que en QQ (encara que hagués sigut la seva intenció influir en les opinions d'alguns butinaires fent ús del fet que coneix més gent que tu), no té gaires seguidors (jo mateix disfruto a vegades contradient-lo, perquè considero que és una persona amb qui es pot dialogar be i que sempre procurarà prendre's les meves paraules en el bon sentit).

Curiosament en contra de la impressió que t'has emportat tu, la majoria de la gent ha recolzat la proposta de fer un rànking d'abandonaments.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 oct. 2004, 09:06

Ostres ostres Ostres, com està el pati

Be Monra jo nomès tinc un petit comentari sobre una frase teva :
quan dius

És a dir des del meu punt de vista el màxim benefici és l'harmonia i l'aprenentatge

jo creec des de el meu punt de vista que l'harmonia es aconsegueix respectan l'opinió dels demès i no voler imposar la teva per damunt de totes les altres

Aprenentatge, aqui la seva solucio es jugar i veure jugar a molta gent i estudiar els errors dels demès per no cauri tu amb les mateixes errades, si el teu problema es que la gent abandona, mira jo l'unic que et puc oferir es la meva participacio amb aquestes partides que t'abandoni, però això te un cost jo soc un neòfit de la botifarra per tant no esperis apendre gran cosa.

vinga a reveure, i si us`plau imposar les coses ja ho feia en cisquet i allò s'en deia dictadura lo maco que te la democracia es que hi ha llibertat d'expressió

psc

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 oct. 2004, 19:26

Com que vec unes quantes cartes al "rei mago", intentarè explicar una mica el que estic fent, i amb el ordre que tinc pensat treure-ho:
(entre parentesis el estat en que es trova).

1- Autoupdate: Que el butinet es pugi actualitzar solet quan hi hagi una nova versió. (40%)

2- Millorar el registre de nicks/utilitzacio de nicks. (95%)

3- Controlar els abandonaments. (50%)

4- Controlar les penjades: si algu es penja, poder-lo fer fora sense tenir que esperar al "timeout" de la connexió. (50%)

5- Missatges privats (90%).

6- Integració del ButiNET i els butimissatges. (0%).

7- Ranking de jugadors. (2%)

Tambè algun dia ficarè a la llista (no se on), que el servidor pugi crear partides .... i que demoment no es prioritari.

Els punts 2, 3, 4, i 5 son "facilillos", però fins que no acavi l'autoupdate, no tinc pensat ficar-m'hi, ja que el autopudate el considero molt prioritari. Aixi es podran realitzar "petites" modificacions i penjar la versió amb facilitat, sense tenir que realitzar la "dura" tasca de penjar la versió.

Ala, adeu !

Jeronimo
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 14 abr. 2004, 16:22

ofrecimiento de ayuda para el autoupdate

EntradaAutor: Jeronimo » 13 feb. 2005, 14:17

[quote="Carles"]
Els punts 2, 3, 4, i 5 son "facilillos", però fins que no acavi l'autoupdate, no tinc pensat ficar-m'hi, ja que el autopudate el considero molt prioritari. Aixi es podran realitzar "petites" modificacions i penjar la versió amb facilitat, sense tenir que realitzar la "dura" tasca de penjar la versió.
quote]

Enviame un email y te ayudo con lo que haga falta.

Mis programas se autoactualizan solos y las nuevas versiones que compilo las subo a mi web con la ayuda de otro programa que "detecta" los cambios y los sube a Inet solito.

Dicho de otra manera, le doy a un boton y el programa calcula lo que tiene que hacer y lo hace mientra yo me he ido o hago otra cosa.

Si quieres colaboracion gratis, tienes la mia.


Jero

tane
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 05 maig 2004, 18:32

Abandonar partides

EntradaAutor: tane » 22 abr. 2005, 19:04

Hola, jo no sé com s'hauria de fer, però sí sé que cada vegada em costa més connectar-me per jugar on-line, per què no suporto la gent que deixen una partida a mitges i se'n van a la francesa. Si han de marxar, cap problema, però que ho diguin.

Jo jugo per passar-m'ho bé, tan bé com puc, i crec que tinc un nivell força acceptable, però no m'importa perdre. El que no suporto és que deixin una partida a mitges. Per tant, a mi el nivell m'és igual.

Com he dit, però, no sé com es podria fer. Controlar si algú abandona moltes partides tampoc no ho veig viable, perquè en tindrien prou amb canviar de nick. ¿A algú se li acut alguna cosa?


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron