Només per ser una mica torrecollons
Quiquet ha escrit:2.- O sigui Bruixeta, amb tot el “carinyo”, si fas una partida pública i t’entra algú amb un diguem, 10, 3% de partides abandonades, el faràs fora? O per el contrari si la fas privada evitaràs a tots aquells que estiguin per sobre del x % de partides abandonades mmmmmmmmm, No ser pas.
El que jo acabaria fent és fer-la privada i convidar als que tenen un % baix (si els coneixo, millor ... si no, al menos el % pot donar una idea). Quin mal hi ha?
Quiquet ha escrit:3.- Quina dificultat hi ha en enregistrar-se tans de cops com vulguis? O, si hi es i no ho sabem?. Per tan si detecto que no em convideu per “abandona partides”, no es el meu cas, em registro de nou i au a 0 %. Val la pena pencar per aixó? .
D'aquí s'en desprèn una altra pregunta ... I el registre de nicks per a què serveix?
Per altra banda, com diu la sabiduria popular ... feta la llei, feta la trampa. Prendre mesures per evitar coses com l'abandó de partides, si ho mires des de la perspectiva que dius, segurament sigui sempre una causa perduda. Pretendre detectar els "delincuents" també, no els pillaràs tots. La qüestió és que no hi ha una manera definitiva, però qualsevol cosa pot ajudar a "fer un món millor"

... o millor ho deixem córrer?
No ho sé, lògicament no costa tant registrar-se, però imagina't que, degut al teu comportament (sigui per abandons o pq ets a la llista negra de massa gent) t'has de canviar de nick cada dues setmanes (assumint que els nicks anònims no podràn entrar al xat, això vol dir perdre uns minutets omplint el formulari de registre tot sovint).
Per les partides en les que em trobo i pel que sento dir a la gent dedueixo que hi ha diferents perfils de la gent que abandona:
- L'empleat modèlic.

Ui, que ve el jefe ...
- El "rabietes".

No em barrufa!!!! ... el meu company no juga com jo vull (versió 1) ... o bé ... gñgñgñgñgñgñgñ ... no hi ha manera de guanyar, no em barrufa perdre.
La resta crec que acostumen a ser casos excepcionals (no significatius?).
Tant en un cas com en l'altre hi haurà un percentatge que o be deixaran de connectar-se o be deixaran d'abandonar. Saber si aquest % serà significatiu o no ... només se sabrà si es fa. Però lògicament sempre hi haurà "abandonadors indetectats". Jo penso que el % serà més elevat del que pot semblar a priori.
Que consti que tot això no vol dir que estigui fermament a favor de tenir un índex d'abandonaments. En realitat crec que lo que deies tu QQ en l'altre post de poder fer d'espectador a altres partides em sembla molt més interessant. Però crear maranya sempre és maco, no?