mes referencies del Santi12

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
santi12
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 15 oct. 2004, 20:48

mes referencies del Santi12

EntradaAutor: santi12 » 28 oct. 2004, 20:19

hola Carles:
jo a la pantalla principal, la que surt despres d'apreta el boto "Conectar a xat butinet", u tinc tot de color marron fluig meins la part esquerra mirant la pantalla, que se possa de color blanc, i me surt escrit " ***20.03 (la hora que es al moment de la conexio)Estat: Conectat", pero tan se val a la casella "nom" com a la casella "partides" no i surt res ni cambia de color.
Si jo estic conectat i apreto el boto de " crear partida privada", entro a la siguent pantalla,poso el nom de la partida y cliquejo partida publica i continuar, me surt la seguent pantalla i se van afegint companys a la partida, cliquejo comenzar partida i podem jugar tranquilament que el joc funciona be, i dintre de la partida jo puc chatega be
e segit el firewall Macafe al port 9112 i me diu que me permet fer la conexio i que me permet rebre entrada, de fet a lo que es la partida jo estic enviant i rebent sense cap problema, el problema nomes es al chat principal, tambe e probat de desinstalar el programa y tornarlo a instalar, e probat de tornarlo a baiga i tornarlo a instalar i sempre em pasa igual
jo no se si se necesita algun altre programa complementari per que funciono el chat, el windows es el xp el ordenador es un pentium 4 i de memoria ram esta bastant be.

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 134 visitants

cron