barça-madrid

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
dracco
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 14 abr. 2004, 15:55

barça-madrid

EntradaAutor: dracco » 11 nov. 2004, 00:40

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ke apart de se el dia 20 el campionat de lleida hi ha un gran partit de futbol,

Cuanta rivalitat hi haura, pikes insults, critikes, desilusions (per els del barça, jejeje) diversio......etc

Be nomes ke no els ho perdeu i recordeu guanyara el madrid.


NO ES PODRIA FER UNA PORRA PER AKI?

perdoenu les faltes. adewwwwwwwwwwwwwwwwwww

NIRVanna
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 19 set. 2002, 14:23

EntradaAutor: NIRVanna » 12 nov. 2004, 14:45

" i recordeu guanyara el madrid. "

:shock:




JAJAJAJAJAJAJA.

P.D. : 2-0

dracco
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 14 abr. 2004, 15:55

EntradaAutor: dracco » 12 nov. 2004, 20:30

uisssss no eh dit el resultat

1-3

:lol:

i encara sort ke en markeu un ejejejjeje

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 nov. 2004, 09:20

uff Dracco nomès una petita cosa

"sonmiar es gratuit"

:arrow: :idea: :?:

Ara més pensa que els sons es poden convertir en malsons

barça 11 madriz 0

apa a reveure
psc
alp2500 l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 nov. 2004, 09:25, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 nov. 2004, 09:21

Vinga Dracco lo que si podiem fer es començar la porra de resultats

del Partit barça-madriz nomès s'han d'establir unes petites normes

.- Es val repetir resultats

.-Premis????

apa a reveure

psc

dracco
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 14 abr. 2004, 15:55

EntradaAutor: dracco » 13 nov. 2004, 11:02

jejeje alp si ke estas guerrillero :twisted: :evil:

---jo nomes eh posat un comentari, i crec ke no se si ho sabria fer o sigui ke em limitare a fer les porres al bar o amb els amics ejejjejejj.

---per cert, jugara ronaldiño? eh sentit ke esta mig lesionat, ell potser es un dels pocs jugadors ke teniu ke m´agrade (be en total son 6, pero molt bons)

---a lo ke em deies del premi, mira alp kin millor premi ke veure el ekip guanyar ( be en akest cas el meu ejje).

---i si vols repetir resultat, si vols posar el mateix ke jo et deixo ke t´assemble company veus ke no soc res de envejos, jejeje.

---sort als seguidors del barsa i el del madrid i trankils nomes es un partit amb molt de amocio i rivalitat pero no es tenen ke perdre amistats,

apa fins despres, alp si baixes a lleida ens juguem una cervesa o un cubata, pague ki perd, va be? eeje

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 nov. 2004, 12:01

dracco ha escrit:jejeje alp si ke estas guerrillero :twisted: :evil:

---jo nomes eh posat un comentari, i crec ke no se si ho sabria fer o sigui ke em limitare a fer les porres al bar o amb els amics ejejjejejj.

---per cert, jugara ronaldiño? eh sentit ke esta mig lesionat, ell potser es un dels pocs jugadors ke teniu ke m´agrade (be en total son 6, pero molt bons)

---a lo ke em deies del premi, mira alp kin millor premi ke veure el ekip guanyar ( be en akest cas el meu ejje).

---i si vols repetir resultat, si vols posar el mateix ke jo et deixo ke t´assemble company veus ke no soc res de envejos, jejeje.

---sort als seguidors del barsa i el del madrid i trankils nomes es un partit amb molt de amocio i rivalitat pero no es tenen ke perdre amistats,

apa fins despres, alp si baixes a lleida ens juguem una cervesa o un cubata, pague ki perd, va be? eeje




Be Dracco , no estic guerrillero nomès es que m'agrada el marro i portar la contraria res mes
en quan al cubata del dissabte (per la meva part amb una aigua mineral amb gas passaràs) jugat esta home


vinga a reveure,
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron