RANKING EN EL BUTINET

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
AMO_LA_BUTI
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 02 nov. 2002, 03:17

RANKING EN EL BUTINET

EntradaAutor: AMO_LA_BUTI » 13 des. 2004, 20:55

Hola, Butinaires : Como mi nick indica, me encanta este gran juego, y por tanto, seria bueno que se pudiera instaurar un sistema de RANKING, PUNTUACION ó llamese como quiera, indique a los demas Butinaires, con quien se enfrenta (ESTOY DE ACUERDO EN ESO QUE COMENTAIS DE LOS ABANDONOS VOLUNTARIOS, que deberian ser anotados y por tanto, indicar a los demas que ese jugador no es muy legal en las partidas).
He estado leyendo las posibilidades que daba @CARLES, y creo que la solucion está en una especie de POCIMA, que ligue todo eso que el comenta : es decir que se medie entre partidas ganadas/perdidas y por otro lado el ranking entre jugadores mejores y peores (eso que decia CARLES de que si alguien con ranking 10 gana a otro de ranking 1, se convierta en 5).
Lo que creo que debe suponer el RANKING, no es presuponer que un jugador es mejor o peor, sino que daria datos a los demas sobre la persona a la que se enfrenta (en este caso a la pareja).
En fin, a ver si entre todos podemos lograr que BUTINET, sea el juego NACIONAL DE CATALUÑA en el mundo entero.

ENHORABUENA, @ por vuestra labor en este PRECIOSO JUEGO :D

Trampes
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 12 gen. 2004, 15:41

EntradaAutor: Trampes » 17 des. 2004, 16:39

Veo muy bien que se deba de crear un rankin de mejores o peores jugadores, pero no creo que se deba de puntuar, si no que deberia de ser mediante porcentajes (igual como en el baloncesto, tantas partidas ganadas y tantas de perdidas).

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 des. 2004, 12:08

Es ben be com el “Guadiana” això dels temes a Butinet, surten i entren, però en el fons sempre son els mateixos.
Però en fí considerem-ho degut a dues raons fonamentals:
1.- No hi ha un administrador dels foros, o si
2.- Els criteris de classificació dels temes no es el mes adequat.
Però meno ja que s’obre el mateix tema de nou, provarem de dir el mateix que ja havíem dit en altres ocasions, sense llegir-los ala, :? , així semblarà mes fresc.

En primer lloc el tema dels abandonaments, només s’acabarà quant al BUTINET no es pugui entrar sinó es amb un nick registrat. Com que això per el moment no sembla convenient encara, per que dificultaria, segons en Carles, l’entrada de nous jugadors pos alaaaaaaaaaaa. No te solució.

Recordo els principals motius d’abandonament, segons la meva modesta opinió:
1.- Abandonen els que no et coneixen, els que si et coneixen ho fan per raons tècniques o per que ha arribat el jefe, manda güevos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.
2.- Abandonen els mal educats. I això no te remei, o en tot cas no es la funció de Butinet el educar a la gent.
3.- Abandonen els mal perdedors, i això tampoc te remei o si el te es el mateix del punt anterior. :P

En fi si no voleu que us abandonin partides jugueu amb gent que coneixeu o que algú us hagi recomanat fer-ho. I si voleu emocions fortes o conèixer gent nova pos ja sabeu creeu partides públiques, però llavors armeu-vos de paciència i no rondineu. :roll:

RANKINGS:
“Como decíamos ayer”. El meu No mes radical al ranking per el ranking, no porta a res i els abandonaments augmentarien, això entre moltes altres raons que ara no venen al cas.
Si en canvi, matisat, a crear una secció de Butinet per als rankineros. Es a dir un lloc on posis el teu ranking a competir amb d’altres que tb vulguin fer el mateix. “ Tu te lo guisas, tu te lo comes” Igual com competim amb els robots per que no fer-ho explícitament amb tots aquells que volen demostrar que son els millors, tenir el ranking mes alt nomes vol servir d’indicatiu d’això, En aquest lloc si qui hi cabrien els reptes, i es valorarien, penalitzant-los, els abandonaments
Com el altre gran tema pendent de Butinet. ELS CAMPIONATS VIRTUALS. PER QUANT UN GRAN CAMPIONAT VIRTUAL O MOLTS DE PETITS ................................?.
I EL CAMPIONAT DE DATS PRE-DONATS, virtual tb.
Llàstima no saber programar, coi programadors que jugueu a Butinet, doneu-li un cop de mà amb el Carles titus, no voldrem pas que tot ho faci ell.......................
Au “ Seguiremos hablando del Gobierno

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 20 gen. 2005, 10:49

Ostres aquest forum està per anar a l'Uci, fa dies que no hi ha aportacions noves, ni lluites orientals-occidentals, ni creadors de descarts moderna, ni marcatges diferents ni res de res,i l'únic que veig interessant i repetitiu es aquest del ranking, el meu gran dilema es : Perquè es vol un raking??
.-Per demostrar que una persona es millor que l'altre (engrandir l'ego) .bé si aquesta es la finalitat tranquil ja em podeu convidar sempre que aixo us pujarà el percentatge
.-Per jugar amb jugadors "bons" , nasos a part de saber jugar jo creec que les cartes també fan la seva funció, per cert jo no he vist mai un bon jugador guanyar am 7 i 8

Però si parlem d'un ranking, de mala educació , de abandonaments de quan es perd, i cosetes d'aquestes . això ja son paraules majors, aquest des de la meva humilt opinió creec que seria una bona manera de efectuar un ranking

Sr. Quiquet nomes una petita cosa
quan dius
En fi si no voleu que us abandonin partides jugueu amb gent que coneixeu o que algú us hagi recomanat fer-ho
Saps que estàs perdent l'ocasió de coneixa grans jugadors, jo mes haviat diria que les coses s'han de provar per saber el gust que tenen, i un cop provades llavors pots triar

vinga una abraçada
Psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 21 gen. 2005, 08:48

Pos mes que res per el vici de donar resposta. :D

Senyor Alp2500, vosté ha fet com alguns politics :P sem ha menjat el punt i seguit i llavors la frase queda com molt despenjada.
Voste diu:
Sr. Quiquet nomes una petita cosa
quan dius
En fi si no voleu que us abandonin partides jugueu amb gent que coneixeu o que algú us hagi recomanat fer-ho


I el punt i seguit era per continuar amb:
I si voleu emocions fortes o conèixer gent nova pos ja sabeu creeu partides públiques, però llavors armeu-vos de paciència i no rondineu. .

Clar, amic Alp, que les partides publiques son la millor manera de conèixer gent i d’ajudar als nou vinguts a relacionar-se. Però jo dic el que dic ........ Ai Senyor “L’home es esclau de les seves paraules i amo dels seus silencis”.

Queixar-se dels abandonaments, es com queixar-se de que el mon sigui rodó, per que no es pla el mon oi?. :roll:

Deduir, com es podria fer, de les meves paraules, el que no es facin partides publiques. Seria com dir que sempre s’ha de practicar el sexe amb la teva dona, i clar a risc de dormir amb els gossos avui, això no es ben ben cert.

A vore si posan l’element “picant” aixó s’anima una mica.

Per cert, mes que res per posar mes elements picants, :P
Pregunta:
Qui va obrir aquest apartat dels foros?

<AMO_LA_BUTI>OYE, GILIPOLLAS, YO NO HE INSULTADO, CAPULLO DE MIERDA.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 22 gen. 2005, 01:53

Ehem, perdó...

Ara no he entès si seria com que tu practiquessis sexe amb la dona de l'Alp2500 o si com la teva dona practiques sexe amb l'
Alp2500...

Agrairia un aclariment rapid.

Encantadissima.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 22 gen. 2005, 02:03

cert!! l'element pikant sempre funciona Quiquet!! jeje i per mostra un botó!! la la la :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Una abraçada

jiji/ montse


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 85 visitants

cron