Boton "Expulsar a Jugador", con la partida comenza

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Jeronimo
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 14 abr. 2004, 16:22

Boton "Expulsar a Jugador", con la partida comenza

EntradaAutor: Jeronimo » 29 gen. 2005, 12:45

Hola

Propongo un botón de "explusar a jugador" , que seria visible sólo por el creador de la partida, para poder expulsar a un miembro de la mesa.

Hay gente que se dedica a hacer el idiota , insultar o simplemente negarse a tirar carta una vez la partida ha empezado.

Si activamos el ratio de abandonar partidas a medias, con gente como la anteriormente expuesta, los ratios de los jugadores "decentes" subiria injustamente.


Jero

amparin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 21 set. 2002, 16:29

Botó per expulsar jugador!

EntradaAutor: amparin » 30 gen. 2005, 23:29

Jeronimo,
estic totalment d'acord amb tu.
A vegades es fa insoportable q et comencin a insultar, o simplement no juguent, s'entretenent o tenen ganes de tocar la pera.
Si el creador de la partida tingues una forma d'expulsar el jugador, no s'hauria d'nterrompre una partida, i a vegades estan força interesants.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 31 gen. 2005, 10:45

Considero molt encertada la proposta de poder "kikejar" una vegada començada la partida.

Em sembla que fa temps ja s'en va parlar, i algú va descartar aquesta possibilitat per por que s'en fes un ús abusiu. No crec que aquest inconvenient sigui suficient per desacreditar aquesta opció, ja que el que ha creat la partida també pot, abusivament, tancar-la quan vulgui, i de fet això ho veiem sovint quan ens arrisquem a entrar en una partida pública. I també pot deixar la partida parada, fins i tot sense començar-la, pràctica també molt corrent (imagino que deu divertir molt al qui crea una partida i no la comença veure com la gent va perdent el temps entrant, saludant i marxant quan es cansa d'esperar inútilment).

En canvi, semblaria lògic que si només un jugador mostra un comportament incorrecte pugués ser "kikejat" en qualsevol moment i no només abans de començar el joc, ja que els altres tres no en tenen cap culpa i en la pràctica s'els obliga a tancar i tornar a començar la partida.

CarlesG

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 31 gen. 2005, 13:01

Holes !

A mi personalment la idea de poder kikejar a algú a mitja partida no m'acava de convencer.
Imaginem que estem jugant, el contrari em fa buti, i com que em guanya, el kikejo i no li deixo acavar ..... es lleig, i se'n pot fer un su abusiu.

Però tambè entenc que a vegades hi han casos "extrems".

A vore, faig les següents propostes a veure que us sembla:

Proposta A: Poder fer kicks quan algú no tira una carta. Si de sobte un jugador vol boicotejar una partida, o es penja, i es veu que no hi ha activaitat permetre'l fotre'l fora (només en aquest cas).

Proposta B: Poder fer kick a un jugador sempre que els altres 3 estiguin d'acord. O sigui, que quan el creador proposa fer fora al jugador "patata", als altres dos jugadors els hi pregunti si estan d'acord, si estan d'acord, el jugador patata va al carrer.

Proposta C: I a part, per la gent que insulta, poder "callar-los". Apretant un botonet no escoltar res mes del que diu al xat ....

La opció A la ficarè segur en proximes versions. La B m'ho he de pensar, tambè depend de la vostra opinió.

Adeu !

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 31 gen. 2005, 13:30

El meu homònim (sense G) diu:

"Imaginem que estem jugant, el contrari em fa buti, i com que em guanya, el kikejo i no li deixo acavar ....."

Si fessis això, no hi guanyaries res: el que entrés en substitució del que has kikejat seguiria tenint buti.

Per tant, si fossis un poca-solta com alguns que corren pel butinet, faries el que ja es pot fer ara impunement (i sovint es fa): tancar la partida i deixar els altres amb un pam de nas.

Per tant, no em sembla necessari complicar-se tant la vida, ja que de la mateixa manera que no hi ha cap remei que impedeixi abandonar la partida (tant si ets creador com si no), no veig gaire problema en poder kikejar a algú. L'inconvenient que representa la possibilitat d'abusar d'aquesta opció crec que queda compensat per l'avantatge de conservar una partida en què només un jugador és un "torracollons".

Una abraçada

CarlesG

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 31 gen. 2005, 16:30

Estic molt d´acord amb el que explica el CarlesG.

De fet deus saber perfectament que la gent que no marxem de les partides no ho fem mai, tant si es guanya com si es perd.

En el cas de poder fer fora algú que insulta, jo particularment només m´hi he trobat un cop, i clar, vaig tenir de tancar la partida.

Trobo que el botonet de fer fora seria molt práctic tant per poder fer fora algú que insulta com per poder kickejar algú que ha caigut.Es dona moltes vegades el cas de algú que cau, torna a entrar i els altres tres jugadors hem de estar una bona estona esperant que caigui de la partida fins que s´el pot reconvidar.

No cal pas complicar-se tant, per que el que vulgui fer servir el botonet per fer la punyeta serà el mateix que ara poden fer tancant la partida.

I al final sempre acaba en el mateix, saber amb qui es pot jugar i amb qui no.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 01 feb. 2005, 14:37

P.D.

Més sobre el mateix tema.

Com va dir Grouxo Marx, "d'un club on volen gent com jo, ja no m'interessa ser-ne".

I jo dic: si he comès la ingenuïtat d'entrar en una partida el creador de la qual és tan poca-solta que em kikeja només perquè l'estic guanyant o qualsevol altra bestiesa, prefereixo que em kikegi quan abans millor, així m'estalviaré de marxar jo, cosa que segons sembla molts no fan (o no fem) per no quedar malament amb els altres (vegeu el fòrum "Estic tip de mala educació" i d'altres semblants).

amparin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 21 set. 2002, 16:29

alguna solucio?

EntradaAutor: amparin » 02 feb. 2005, 00:23

Bones!

Potser seria bo plantejar alguna solució. Potser és q soc massa ràpida, però trobar-te en una partida pública, q de fet son les q normalment jo entro, i trobar-te un poca solta q insulta, utilitza males paraules, o per mala sort seva se li desconecta la xarxa i no deixa continuar la partida, seria interessant, dic, posar remei, col·locant el botonet desitjat al creador de la partida, donant-li la potestat de decidir, legalment, vull dir amb acord dels altres dos jugador@s, kikejar al poca solta.

De fet, si el nick esta registrat, es qüestió de prendre nota dels jugadors poca soltes, posar-los en una llista, i fer-lis el buit, no deixant-los en un futur participar d'altres partides. Potser seria una forma positiva d'educar a les persones a comportar-se adequadament.

La solució l'ha de donar el programador o creador del programa, si ell tambè està d'acord, i col·locar el botonet desitjat.

Gràcies

pirulu
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 15 abr. 2004, 21:52

boto "expulsar Jugador

EntradaAutor: pirulu » 02 feb. 2005, 23:25

El que jo crec es que fora bo nomes en el cas extrem de que algu es negui a tirar alguna carta (repetidament) o be falti al respecte a algun dels companys que estan jugant la partida. D'altra banda tambe hi ha el problema de que alguna gent se li penja la conneccio i per tant pot semblar que abandonen la partida a mitg fer, a mi m'ha pasat baries vegades i ma reventa que la gent pugui pensar que ho faig espresament i la veritat es que es penja la conneccio. Amb tot aixo buir dir que s'ha de anar amb molt de compte amb el que es fa per que sempre hi pot aber algu que es pasi de la ratlla i acabin pagant justos per pecadors.
moltes partides a tots i fins una altre.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 03 feb. 2005, 11:02

Bé jo estic d'accord amb lo que diu .l'amparin quan diu
--------------------------------------------------------------------------------
De fet, si el nick esta registrat, es qüestió de prendre nota dels jugadors poca soltes, posar-los en una llista, i fer-lis el buit, no deixant-los en un futur participar d'altres partides. Potser seria una forma positiva d'educar a les persones a comportar-se adequadament.
-------------------------------------------------------------------------------------
Perquè donar la potestad al creador de la partida de fotre fora a la gent segons el seu desig no deixa de ésser una cacicada, perquè potser el seus graus morals, de conducta, d'expresió no son el mateixos que els dels altres jugadors,

Per tant posar un botonet per fotre fora els mal educats està molt bé sempre i quan que les conductes siguin iguals per a tots, peró potser hi ha altres solucions, si en Carles te una base de dades amb tota la gent registrada i hi ha algu que no es comporta es restringeix l'entrada d'aquell nick i apa , si que te la solucio de registrarse una altre vegada amb un altre nick pero al final creec que s'aborrirà



vinga gent una abraçada

Psc

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

cacicada

EntradaAutor: CarlesG » 03 feb. 2005, 15:01

Diu el bon amic Alp2500:

"donar la potestad al creador de la partida de fotre fora a la gent segons el seu desig no deixa de ésser una cacicada"

I jo pregunto: no és també una cacicada que el que ha creat la partida pugui tancar-la quan vulgui, pel motiu que vulgui, o sense cap motiu?

I aquesta facultat ja la té ara (i l'haurà de tenir sempre, perquè cap modificació del programa no ho pot impedir).

I també es una poca-soltada que el jugador no creador marxi quan li dóna la gana, i això tampoc hi ha manera d'impedir-ho.

copisteria
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 12 gen. 2005, 19:39

EntradaAutor: copisteria » 04 feb. 2005, 13:36

qui collons te drest a fer fora una persona, perque no sapigui jugar tant be com ell, i que et kickejing (o no se com collons es diu). Aquestes persones ahurien de vindre al bar del meu poble, i els hi explicarien el que es jugar a la buti. Que juguin sols.
---- CENSURAT by Carles -----

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 04 feb. 2005, 15:19

Es curiós: el sr. copisteria aquest mateix matí ha abandonat una partida a mitges.

"Per les seves obres els coneixereu", diu l'Evangeli.

copisteria
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 12 gen. 2005, 19:39

EntradaAutor: copisteria » 07 feb. 2005, 10:04

per quines unes obres ens coneixereu? arah també es dona classes de religió al butinet. Mira primer, una persona pot abandonar una partida quan vulgui i sense donar explicacions a ningú, i l'altra es que et algú tingui el dret de fer amb el teu servei el que vulgui. copisteria 3 paragraf de la biblia dels que deixen morir a la gent i ells celebren mises i sopars copiosos.

copisteria
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 12 gen. 2005, 19:39

Re: boto "expulsar Jugador

EntradaAutor: copisteria » 07 feb. 2005, 10:59

A mi també em passa. Hi hagut vegades, que al moment he pogut tornar a entrar, pero n'hi hagut que no. L'altra es que hi ha gent que perque tu no ens saps prou et diuen de tot, o marxen indignats i ha sobre et kikcejent com si tu fossis el dolent. Ja está be.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 209 visitants