SOBRE LA FALSEDAT

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

SOBRE LA FALSEDAT

EntradaAutor: Kristina » 12 feb. 2005, 09:39

....
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:10, en total s’ha editat 1 vegada.

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 12 feb. 2005, 21:31

A un panal de rica miel más de 2000 moscas acudieron
que por golosas murieron presas de patas de él.
Volverán las oscuras golondrinas
a tu balcón sus nidos colgar
y pasando por el campo
las moscas de antes jalarán

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 12 feb. 2005, 21:37

Perdona la fotesa Kristina :? però m'ha pillat en un moment...... juasssssssssss.
Prometo llegir-ho seriosament i tractar d'entendre per quins set sous has publicat això.
Però haurà de ser en un altre moment........... juajuajuajuaaaaaaaaaaaaaa

Petonets :roll:

primavera

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

sobre la falsetat

EntradaAutor: mafalda » 13 feb. 2005, 15:04

he de reconeixer kristina que a mitg llegir m'he fet un liu. M'agradaria molt entendret i fins i tot ajudarte si cal
marian

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

Re: SOBRE LA FALSEDAT

EntradaAutor: alp2500 » 13 feb. 2005, 21:22

be Kristina, jo dec ésser molt ignorant pero no tinc clar si aquest escrit es una Oda la la Falsedad, un Crit a l'apariencia o una reinvindicacio Feminista,

Si es una Oda a la Falsedad, be dòna pensa que hi ha gent que te la necesitat d'esser enganyada , i a vegades prefereix una metida a tenir que soportar la cruel veritat

Si es un Crit a la falsa apariencia, Bé aixo es una qualitat del esser humà quasi be ningú està be amb lo que te i voldria esser com el seu idol i si això implica aparentar dons aparenta i apa a viure, no viu la seva vida sino la que aparenta, però pensa que si així està content ja en té prou

I si es una reinvindicacio Feminista, Ara aviat ja tindrem la Constitucio Europera que vetllara per l'igualtat dels homes i les dones (uff ). mira jo creec que les dones sou poc ambicioses no tindireu que buscar la superioritat respecte a l'home envers de l'igualtat

apa siau
PSC
alp2500 l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 feb. 2005, 22:51, en total s’ha editat 1 vegada.

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

eps Alp

EntradaAutor: Kristina » 13 feb. 2005, 21:40

....
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:11, en total s’ha editat 1 vegada.

woodstock
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 09 gen. 2004, 10:15

kristina

EntradaAutor: woodstock » 14 feb. 2005, 22:46

Doncs jo estic en contra de la falsedat per triomfar, ja que jo sóc i seré molt sincer i sense enganyar a la gent i en la meva feina de comercial l'engany diuen que va bé, en canvi a mi la sinceritat m'ha portat a tenir molts clients i a més ja formen part del meu grup d'amics i tot gràcies a la sinceritat.
El que utilitza la falsedat algún dia tb serà enganyat i després li preguntarem com s'ha sentit.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

Re: SOBRE LA FALSEDAT

EntradaAutor: CiutatDeSal » 15 feb. 2005, 11:40

Kristina ha escrit:Hi ha una veritat molt certa que us provarà com n’és d’indispensable la falsedat: tothom recorre a ella ...


Sense excepcions. I jo afegeixo ... Desconfia del que afirma no dir mai mentides.

Mentides punyents, mentides piatoses, petites mentides, no dir tota la veritat, aparentar el que no s'és ... n'hi ha per triar i remenar i tothom ha fet, fa o farà servir alguna d'elles.

La qüestió és quantes (i de quin tipus) en dius, no si en dius o no.

"No, no ... només és una mentida piatosa" :wink: ... aunque la mona se vista de seda, mona se queda.

"No, no ... això no és una mentida, tan sols no he dit tota la veritat" :lol: ... això és com dir "no, no ... jo no sóc racista ... però odio als musulmans/negres (o a qui sigui)".

:roll: "És un secret" :roll: ... no dir la veritat no és una mentida?

Hi ha mentides que considerem "oportunes" o "correctes" i altres que no, però totes són, al cap i a la fi, mentides.

Agradi o no agradi una societat es basa en les aparences, i en la nostra confiança en que aquestes aparences s'aproximin a la realitat.

De cara als altres, "No és important 'ser' bo sinó 'semblar' bo." És clar que si ho ets i ho sembles, millor que millor ... i si a més a més 'estàs' bo ... ja és la hostia.

PS: Osti, corro el risc de que em creixi una barretina :?

Gitana
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 feb. 2005, 11:08

Re: SOBRE LA FALSEDAT

EntradaAutor: Gitana » 15 feb. 2005, 17:34

Cert Ciutat de Sal. Jo mai dic que sóc hoensta o dic la veritat. quan una perssna ho diu massa és eprquè ho vol fer creure, però ja saps ciutat de sal
si esl fillsdeputa volessin no veuríem mai el sol
a Dëu gràcies que no volen.

CiutatDeSal ha escrit:
Kristina ha escrit:Hi ha una veritat molt certa que us provarà com n’és d’indispensable la falsedat: tothom recorre a ella ...


Sense excepcions. I jo afegeixo ... Desconfia del que afirma no dir mai mentides.

Mentides punyents, mentides piatoses, petites mentides, no dir tota la veritat, aparentar el que no s'és ... n'hi ha per triar i remenar i tothom ha fet, fa o farà servir alguna d'elles.

La qüestió és quantes (i de quin tipus) en dius, no si en dius o no.

"No, no ... només és una mentida piatosa" :wink: ... aunque la mona se vista de seda, mona se queda.

"No, no ... això no és una mentida, tan sols no he dit tota la veritat" :lol: ... això és com dir "no, no ... jo no sóc racista ... però odio als musulmans/negres (o a qui sigui)".

:roll: "És un secret" :roll: ... no dir la veritat no és una mentida?

Hi ha mentides que considerem "oportunes" o "correctes" i altres que no, però totes són, al cap i a la fi, mentides.

Agradi o no agradi una societat es basa en les aparences, i en la nostra confiança en que aquestes aparences s'aproximin a la realitat.

De cara als altres, "No és important 'ser' bo sinó 'semblar' bo." És clar que si ho ets i ho sembles, millor que millor ... i si a més a més 'estàs' bo ... ja és la hostia.

PS: Osti, corro el risc de que em creixi una barretina :?

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

I per acabar RES NON VERBA

EntradaAutor: Kristina » 15 feb. 2005, 18:43

...
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:09, en total s’ha editat 1 vegada.

paisa
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 15 feb. 2005, 20:05

EntradaAutor: paisa » 15 feb. 2005, 20:44

Salam Kristina, ser conosedora de savios,profetas,apostoles ,sanos etc pero te pregunto, encunetra pas interior tulla el tiempo pone a todos en su sitio, aunque nos paresca tarde,sé felis vive no esperes pero dá lo que puedas de corason. Salam kristina :)

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 15 feb. 2005, 21:21

Que dir despres de tanta sapiencia aliena.

La falsedad está tan cercana a la verdad, que el hombre prudente no debe situarse en un terreno resbaladizo. Marco Tulio Cicerón

Engullimos de un sorbo la mentira que nos adula y bebemos gota a gota la verdad que nos amarga. Denis Diderot

Las mentiras más crueles son dichas en silencio. Robert Louis Stevenson

El camino de la verdad es ancho y fácil de hallar. EL único inconveniente estriba en que los hombres no lo buscan. Kung FuTse, Confucio

La verdad es totalmente interior. No hay que buscarla fuera de nosotros ni querer realizarla luchando con violencia con enemigos exteriores. Mohandas Karamchand Gandhi

La verdad siempre resplandece al final, cuando ya se ha ido todo el mundo. Julio Cerón

Nada parece tan verdadero que no pueda parecer falso. Michel Eyquem de la Montaigne

No encontrarás nunca la verdad si no estás dispuesto a aceptar también aquello que no esperabas. Heráclito

No pretendamos ni uno ni otro haber descubierto la verdad... ¡Busquémosla como algo que nos es igualmente desconocido! Podremos así buscarla con amor y sinceridad..., si ninguno de nosotros tiene la osadía o la presunción de creer que ya está en su posesión... San Agustín de Hipona

Prefiero una locura que me entusiasme a una verdad que me abata. Christoph M. Wieland

Tu verdad aumentará en la medida que sepas escuchar la verdad de los otros. Martin Luther King

122345
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 15 feb. 2005, 22:26

EntradaAutor: 122345 » 15 feb. 2005, 22:28

Ahroa solo te falta ligar todas als citas, Quiquet listillo...

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 16 feb. 2005, 16:58

Bones,
Ho sento, estic ben perdut, no " m'entero" de res, parleu del que nosaltres anomenem: sortir de carta falsa?

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

sobre la falsedad

EntradaAutor: mafalda » 16 feb. 2005, 20:32

Per fí algú que recondueix el tema. Encara que, per supossat, la cultura es el aditiu mes important per el esser humà i ens permet
argumentar amb els pensaments d'altres..... per demostrar que els
"occidentals" enganyen ¿no hauria sigut millor llegir el foro de tàctiques avançades? :roll: Allí potser no trobarem filòsofs grecs, pero està explicat amb moltissima claretat :wink: :lol: :lol:
marian


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 41 visitants

cron