UNA CURIOSITAT

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 15 jul. 2005, 17:34

Rès rès.
Després dius que no coincidim mai, ais si jo i el meu amic jack t'expliquéssim...

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 19 jul. 2005, 08:48


abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 19 jul. 2005, 22:07

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:28, en total s’ha editat 1 vegada.

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 01 ago. 2005, 12:58

mmm el meu wapeton sembla q m nombra als forums.... :lol: MUASSS

jugo amb un valencianet que té la costum de sortir d'as excepte quan juga amb mi, que té el detall de sortir de rei,per no oblidar-me de la meva supermega ( el tubi lila es diu Tinki Winki)

Pues sí, quan jugue amb tu amb rei as surt d as i jugue el as amb les situacions q t agraden... amb altres amb as rei jugue de as... pq? pues com diria la Tinki Winki ( :P ), i molt ben dit, jugue d una forma o altra en funcio de qui ho faça (i si sé com juga)... La explicació es q la meua intenció es aconseguir el máxim de punts d cada partida (igual com quan tu jugues contra desconeguts i mates a la sortida d as), i no convencer a cadascú quina es la millor sortida.. allá cadascú, tots som majorets ja

(pq ningú ho llegueixca,fritz, dir-te q cadavegada estic mes convençut de la forma de jugar teua amb as i rei... m falta ja poquet, crec q amb un sopar m tindrás ja a "punto de caramelo".. :lol: i si pot ser ara en estiu, per veure les cuixes eixes q dius q ensenyes...jajajaj)

Respecte a la jugada de rei cavall, estic d acord amb fritz, pq a més de tot lo dit, jo hi veig un detall q he aplicat alguna vegada: com ja se ha comentat, nosaltres sabem com están les cartes (jo rei i el company el cavall), pero el q ha fet la sortida pot dubtar on está la sortida. Alguna vegada, si soc el q t la manilla (en situació nord), tinc tres d eixe pal i vull deixar al company dintre pel motiu q siga, he sortit per sota. El contrari (quasi tots ens resistim a pedre un as) abarrota pensant q t manilla i rei el q mata la primera má, i aixi conseguim deixar dintre al company... Ja sé q es un poc rebuscat, pero es una jugada q he aplicat. No es una jugada de mes o menys tantos, pero sí de informació.. ¿Qué el contrari carrega el as? També podré deixar dintre al company amb el rei si m interessa...

Vaig a ferme una granizada de llimona, q després de tanta parrafada s m seca la boca...ejejej.. un cardhú, fritz, colega? 8)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants

cron