Sortida per sota

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Sortida per sota

EntradaAutor: abril74 » 02 abr. 2005, 16:15

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 22:24, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 02 abr. 2005, 19:42

JEJEJ Abril74 company, mira no cal que t'hi trenquis mes el cap home això de la botifarra es col el futbol cadascú te les seves idees

Però aixo de sortir de manilles de cara amb botifarra feta per tu mateix, jo nomes ho faria si tinguès totes les bases fermes, pero clar si tu surts de manilla de cara en aquest pal ja no tornes a tenir entrada fins que la sota sigui ferma si es dont el cas

Pensa que analitzar les jugades una vegada acabades no deixan d'esser una mica subjectives perquè nomes que cainviis una carta de lloc , la ma canvia totalment

vinga arreveure
psc

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 03 abr. 2005, 17:54

Hola abril74,
Jo penso que és la jugada correcta, vull dir que en el teu cas jo hagués jugat igual peró no hagués sortit de la més petita sino de la tercera, en la teva jugada el set.
El teu company no té raó de queixar-se, ha d'entendre que és una butifarra " de marcador" i que només hi ha una jugada feta, no pots obrir res més que el teu coll llarg, en aquest cas la copa. De fet fas butifarra per la copa i per l'entrada de basto, si de bastos tens dues entrades i una ja et salta a la primera jugada, que has de fer? obrir un coll amb dues de les quaranta?
Encarar-te la manilla amb cinc de manilla cavall tampoc em sembla una opció valida, ara bé, si es tria sortir per baix insisteixo en fer-ho de la tercera.

Alp,
Com gairebé sempre estic en desacord amb tu, més que res per tocar el voraviu, no crec que el l'? abril 74 estigui analitzan una jugada en concret sino de quina jugada entre altres moltes era la més correcta a fer.

Encara hi ha neu?

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 05 abr. 2005, 12:54

Fritz mestre pq vos sou tan gran i jo tan petit?. Completament d'acord amb tu, pero jo sortire del 5 i no del set

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 06 abr. 2005, 16:39

Wop,
Quan jo feia la mili tenia un company que si fos un centímetre mes baix s'en hagués lliurat, de fer-la. Vàrem passar tot un any junts i mai li vaig sentir a dir que fos baixet, sempre deia el mateix: jo no sóc baix, el que passa és que estic lluny!!!!!!!!

Aqui estimat amic tens la resposta, jo no sóc gran, el que passa és que estic molt a prop. :lol:

I perquè de 5, sempre surts de la quarta? o depen de les cartes que tinguis?

Pensa que si sempre surts de la tercera ( quan surts per baix) el teu company casi pot saber totes les cartes que tens.

Per cert wop, no t'ho agafis malament peró no m'agrada gens la paraula mestre en aquest joc, sempre prefereixo apendre, a més, els mestres ensenyen i jo només ensenyo les cuixes a l'estiu.
A veure quan juguem una partida paio que estas perdut.

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 07 abr. 2005, 22:03

Fritz, amic, la meva intenció no era fer-ta sentir malament, per lo q demano DISCULPES públicament. Sempre he admirat la passió amb la q vius aquest joc, i la manera com defenses els teus raonaments(hem recordes un amic). Dit això, anem a pams.
Normalment acostumo a sortir de la 4ª si en tinc 5 i de la tercera si en tinc 4(entenem q surto per sota del meu pal llarg fen buti). En aquest cas concret igualment o faré si tinc 5 de as i no de nou.

Crec q es mes fàcil, un cop es pugui tocar el coll per segona vegada, intuir on son les cartes, tot això en el cas de q sigui el meu compi qui tingui una entrada(o be a l'espasa o b al oro)i torni a la meva sortida si no te res mes, el joc es farà gros amb 3 copes a la seva ma, a excepció q tingui 2, 4,6. La clau es q si es veu obligat a matar el primer cop jugui la mes grossa.

Otia quina pallissa. No ets gran però tas en ello.


PD: avisem quan et posis calça curta.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron