Problemes amb la conecció

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Respect

Problemes amb la conecció

EntradaAutor: Respect » 18 abr. 2005, 11:08

Hola!
Em vull conectar a Butinet desde la feina (tenim xarxa local i firewall), però no puc crear partides ni conectar-me al xat.
Al crear una partida m'adverteix que com que estic conectat a una xarxa local els altres usuaris no es podran conectar.
Em podeu ajudar?
Moltes Grácies!!!

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

problemes amb la conexio

EntradaAutor: mafalda » 18 abr. 2005, 11:58

hola respect: per crear partides hauries de obrir el port 9113 al router i a més desactivar els firewall o fer l'excepció per el Butinet, coses que no
son aconsellables si estas a la feina. Pero no has de tindre cap problema
per conectarte a Butinet i jugar partides que et convidin. Si ara no pots entrar al xat pots provar de tornarte a baixar el programa i si ho consegueixes qualsevol dels que portem @ devant el nik mirarem de solucionar les dubtes que tinguis. Sino pots tornar a escriure aqui als foros
saludos
mafalda

respect

EntradaAutor: respect » 18 abr. 2005, 12:20

Gácies per respondre mafalda!
Ja m'he baixat l'última versió del butinet, prò no em deixa conectarme al xat.
També m'he registrat a la web prò encara no m'ha arrivat el mail per activar el nom, i ja m'he assegurat de posar bé la meva direcció.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 abr. 2005, 12:29

A vore, poc a poc :-p

Tema registre de nicks: per problemes amb el servidor, encara no se'envien alguns emails del registre, estem buscant la manera de solucionar-ho. Demoment tindras que entrar amb un nick no registrat.

Després, demoment el que has de solucionar es entrar al xat. Si no et pots connectar al xat, encara menys podràs crear partides.

Segurament no pots entrar per que la red de al teva empresa tenen el port del butinet (9112) tancat.

Hauries de consegir que t'obrisin aquest port (de sortida), sino no et podràs connectar.

Adeu !

respect

EntradaAutor: respect » 18 abr. 2005, 12:45

Hola Carles, gràcies per contestar!
Lo d'obrir el port 9112 o el 9113 no ho podría fer jo mateix?
M'extranya que no em funcioni pq sí que puc fer servir programes com el messenger o fins i tot l'e-mule.
Un saludo!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 abr. 2005, 14:15

El port 9112, te que ser de sortida, i el port 9113 d'entradea (nomes per crear partides).

Pos es raro que pugis fer servir el emule però no el butinet.

Prova de fer un ping a l'adreça del butinet. Desde la linea de comando sescriu:
ping joc.butinet.org

A veure que te diu.

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 197 visitants