A qui correspongui...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 12:45

Presisament pels mateixos motius, vagi trobar exagerat el missatjeinicial del agustí ....


I no pto dimitir de +, per que no ho es. Com ja saps, en els xats (i el butinet no deixa de ser un xat), i han arrobes i voice que se poden donar temporalment en cas que se cregi convienient. En aquest cas la peach no te +, simplement algun cop li han ficat si feia falta o si no hi havia cap altre @ o +.

Adeu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 maig 2005, 14:14

"Aquellos barros traen estos lodos": l'Agustí, segons el meu criteri, es sent ferit no només per l'us del seu e-mail privat (que si es cert es censurable), sinós per una serie de coses que estan passant darrerament, que censurem no sols l'Agustí sino d'altres: Viam no es pot donar el mateix tracte al insultador (que segons el meu criteri es te de fer fora sense avisar), que aquelles persones que per un excesiu sentit de la efusivtat, repeteixen varies vegades la mateixa frase, compreng perfectament que si tots fessim el mateix seria un caos.....pero no crec que sigui el càs. Afortunadament tots som diferents
No seré jo qui critiqui la formidable tasca de les @@@@, ajudant a tot aquell que té problemes, pero feu el favor de trovar una solució per aquet problema, mai pot ser "SINO T'AGRADA NO ENTRIS"

alfons

que opineu????

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 18 maig 2005, 14:17

ummmm així que se suposa que no puc demanar la dimisió de ningú???? (És mes no ens enfadarem per un voice de rés.... jajajjajaja que cabró que sóc). Doncs demano la dimisió de lanena (raó: no li senta bé l'@)...

En una comunitat grossa com aquesta hi ha gent de tota mena i uns s'agafen les coses d'una manera i d'altres d'una altra, és a dir un se pot sentir insultat per una frase en canvi un altre li pot semblar una cosa graciosa. Tot depen dels ulls amb que se miren.
Un guardià de la fé i l'ordre pot decidir al seu criteri qui s'enfadarà i qui no? (Uso la frase 'guardià de la fé i l'ordre' no en to despectiu, sino mes aviat perque se m'entengui i mantenir al marge algunes de les @), no seria tenir molta responsabilitat? Estàn capacitats per fer aquesta tasca de distinguir qui s'enfadarà i qui no? Crec que les persones ja sabem que li podem dir a un 'conegut/amic' o no, els guardians de la fé i l'ordre no estan capacitats perque no coneixen l'entorn.

Evidentment no parlo per mi, jo me guanyo les kikejades amb lo suor de mi frente (tot i que també me carregat molt morts que no em pertanyien, però vamos, suposo que és part del joc... jajajajjajajaja el que deiem de matar marcianus...).

En tot cas considero que ara per ara hi ha moltes injusticies, molts kikeijos que no són justificables i no parlem de les banejades, això mai habia estat així, qui ha decidit seguir aquest criteri tan radical? No fem exactament el mateix ara que fa dos, o tres anys? Que pasa que ens ha de dir una gent que no coneixem de rés que està bé i que no? Si us plau, no caiem en la tentació de creure que el que 'jo dic és el que val' ... Sense una argumentació coherent.
Ja no és l'excusa de dir que hi ha mainada, les converses mes cruels i salvatges que he escoltat en ma vida les he escoltat a nens que no s'aixecaven tres pams del terre.

Hi ha alguna altre motiu per aquesta mà dura?
Gastes molt ample de banda mensual i els del servidor tant fotut un toque i vols que el xat s'usi el menys millor? Si fos això no fora millor fer-ho saber que pas usar una altra tàctica?
Espero que enteneu que estic fent hipòtesis, simplement perque no ho entenc, no entenc l'actitut que s'està portant al xat del butinet.

En tot cas Carles, tu ets l'administrador del Butinet 'el que tu decideixes' va a missa i tothom t'ho respectarà, però per això la teva feina encara és més feixuga, perque jo puc despotricar de tu dels guardiants de la fe i de qui sigui, perque jo simplement sóc un nick més o menys emprenyador, però tu ets el responsable d'una comunitat d'xxx mil usuaris.
Tens molta responsabilitat, i la gent que t'ajuda en el sentit que sigui a d'assumir que el criteri que prevaleix és el teu i que han de ser conscients de que ells/elles avui i són però demà no i que el responsable màxim sempre ets tu i seràs tu qui haurà de donar la cara. És molta responsabilitat, no tothom serviria.

I pensa (perdona que faci conjetures) una cosa Carles, que te pesa com una llosa al damunt, t'equivoques si penses que la gent que habitualment entra al butinet te vol algun mal a tu o al Butinet (almenys els que jo conec).

Jo sóc un cafre per donar consells, l'únic que se m'acut és; relaxa't, tiu, gaudeix tu també del Butinet.

Espero que aquest missatge s'hagi entes mitjanament (en a justa mesura amb la que h estat redactat), jo no sóc massa hàbil amb la paraula escrita, així que és possible que algú se senti una mica ofés per alguna de les coses que dic, si ho fa, que s'hi posi fulles, perque no era la intenció :)

Au, prou per avui ja m'he guanyat un bon plat d'espaguettis!
Josep M.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 18 maig 2005, 14:38

BLUESSSSSSSSS ........ostressssss !!! com t'estimut tiuuuuuuuuuu :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 18 maig 2005, 15:11

i daaaaaale, que no coi que jo sóc dolent, no te convé.....

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 18 maig 2005, 15:17

.... Doncs em correspon a mi, que es el títol inicial de aquest post, si es tracta dels mails de butibarna.com. Única i exclusivament a mi.

El 28 de Maig organitzo (en primera persona) un Campionat de Botifarra a Barcelona, per cuya difusió, a mes a mes d’altres activitats, he realitzat un envio massiu de mails, entre els que si troben les adreces electròniques PÚBLIQUES d’usuaris del butinet - que vaig capturar en el seu moment.

Això es tot, kissies

Peach

PS. He pensat de quina cosa podria dimitir jo al butinet.... de bon humor i bon rotllo? ...... pos va a ser q no!

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 18 maig 2005, 15:35

A vore , a mi també me correspon dir alguna cosa.
La peach me va demanar que li fes micona de propaganda del campi de barna i jo vaig re-enviar el mail que m´havia enviat ella a tots els meus contactes.
Tant en el cas de l´Agusti com del blues tinc les adreças de hotmail.( nu se si son aquestes i nu se si tinc res a veure amb el lio, pero pel que fos ho dic)


Per cert........... :twisted: :twisted: JO TAMBE T´ESTIMO BLUESSSSSSSS


8) :D :wink:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 16:44

Blues, en la meva modesta opinio, els criteris son els mateixos de fa 1, 2 i 3 anys.

La diferencia es:
- Els "usuaris" esteu mes sensibles.
- Els usuaris esteu mes "tocacollons".
- Abans se saludava amb un hola xxx. Ara es saluda amb 5 "holaaaaaaaaaaaaa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx". I es saluda amb 5 per que 6 es ilegal, i com que amb 5 no etfa fora, es que es legal.
- Als inicis no es kiekjava per que simplement NO es podia, el kick es va trigar 1 anyet a fer, basicament per que als inicis no era necessari.
- El mateix pel ban, el ban va trigar mes a implementar-se, per que tampoc era necessari.
- Abans es respectava als @, ara se'ns provoca, se'ns critica, etc.
- etc.

Adeu !

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

Això

EntradaAutor: Kristina » 18 maig 2005, 17:19

...........
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:27, en total s’ha editat 1 vegada.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 18 maig 2005, 17:22

buenu buenu ja van sortint ja.... hahhahahhaha pos au peach, morfeo... DIMISIÓ!!!!!

viam carles... mes sensibles no, més tocacolloneres t'haig de donar la raó novament per la part que me toca (llons la meva imatge d'aquesta no se'n sortirà).
Coi doncs fes que només se pugui repetir cinc vegades o 4 aleatoriament així la gent s'escagarrinarà i no repetiran...
Home ho del ban ara no tinc ganes de debatir el tema.... és molt llarc, diem que per cansansi, guanyes.

Perdó a mi no, me va pas respetar mai ni déu... i pobre d'ells si ho haguessin fet...
Provocar.. ves que hem de fer el que no ens agrada jugar a la butifarra...? A més és un lloc tant cocoteru que un acaba agant-li carinyu fins hi tot a la BET que ja son ganes :)

UI com diguis que si no ens agrada la butifarra anem a un altre lloc ui ui!!!!

GAME OVER (merda no me queden monedes, casum)
Josep M.

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 18 maig 2005, 19:50

Hola de nou... sembla que el tema principal orígen de les adreces d'email privades s'està deixant una mica de banda, per aquest motiu em permeto tornar a intervenir per incidir altre cop sobre aquest punt, que és el motiu del meu post...

La meva pregunta segueix en peu, sense que ningú fins ara l'hagi contestat a satisfacció (meva, és clar...), i és la següent: COM VAN A PARAR A LA ORGANITZADORA DE BUTIBARNA LES ADRECES D'E-MAIL PRIVADES DE BUTINET?

I ara, em permeto contestar a qui, per al·lusions directes o indirectes, s'han referit a mi:

Carles:
No defenso a ningú, l'usuari kickejat ahir a la nit, ja sé que és prou grandeta per a defensar-se ella soleta...! Faltaria més...!!! No entens res, Carles, i no hi ha pitjor cec que aquell que no hi vol veure... Estic acusant i denunciant la diferència de criteri que tenen alguns "vigilants de butinet" a l'hora d'aplicar mesures dràstiques, en funció de quin sigui el tema i, sobre tot, en funció de qui tracti el tema...

Peach:
L'adreça d'e-mail a la que tu em vas enviar la convocatòria de butibarna, NO ÉS PÚBLICA..., les meves dades a butinet SÓN PRIVADES, entre elles l'adreça d'e-mail que hi figura, i, per tant no sé com t'ho podies fer per "anar recollint" dades que no es veuen, a menys que hi tinguis accés d'una altra manera... I Em remeto al segon escrit meu publicat una mica més amunt...

morfeo:
Morfi, wappa entre totes les wappes..., tranquila, la cosa no va per a tu..., jo vaig rebre el mail que em vas enviar tu a la meva adreça de hotmail. Aquesta adreça la té molta gent i podriem dir que gairebé és pública... No, no, estem parlant de les adreces PRIVADES i PERSONALS, que voluntàriament hem decidit que no fòssin PÚBLIQUES. I a aquesta adreça meva és on m'ha arribat la informació de butibarna de la peach...

I aquesta i no altra és la qüestió base del meu post... com ha arribat la meva adreça personal i privada, no PÚBLICA a mans de la peach?

Apa, doncs...

Fins després

Agustí

pluto
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 20 nov. 2002, 21:22

EntradaAutor: pluto » 18 maig 2005, 20:22

soc l unic que no ha rebut cap mail ? i aixo que nemes tinc hotmail


un guau a tots

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 20:44

Agusti ..... ho puc dir mes alt pero no mes clar: NO HE PASAT CAP PUTO EMAIL A LA PEACH NI A NINGÚ 0!!! I ES IMPOSIBLE QUE LA PEACH L'HAGI AGAFAT DE LA BASE DE DADES.

Ta mes clar????

Aleshores preocupat de com el teu mail privat a arrivat a la gent del ButiNET. Potser l'has donat a qui no devies .........

Sobre lo dels vigilants ..... no hi ha mes paranoic que el que veu teories conspoiracionistes per tot arreu.

Adeu !

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

perlas pa los serdos

EntradaAutor: Kristina » 18 maig 2005, 21:35

:roll:
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:26, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 21:41

Estic fins els collons de les bones maneres ........ això es un putiferi .....

Tothom em pot dir de tot: insultar, dimamar, criticar i jo m'haig de controlar .... ara resulta que A MI em perden les males maneres: A LA PUTA MERDA TOTS !!

Mireu ...... si teniu cap problema, us hi fiqueu fulles. Però a mi em deixeu tranquil uns dies .....

Ahhh, si algú vol que li borri les seves dades del registre de nicks, nomes cal que m'envii un email, i li borrarè el nick.

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants