Bruixeta, el retorn del Tsar!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Bonzo
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 oct. 2004, 09:58

Bruixeta, el retorn del Tsar!!

EntradaAutor: Bonzo » 02 juny 2005, 11:42

A la uni de Lleida som la supermosca TNT i els canons de Navarone junts, de que quan els adminidictadors banejeu el servidor del rectorat, quedem oblidats a més de 2 punts de distància de Rwanda o Burundi.
També sabem que quan veniu a Lleida desde la resta dels països catalans, heu d'endarrerir el rellotge un segle; per això els usuaris de totes les facultats de la udl sabem que en un món capitalista sempre paguen justos per pecadors, i que amb polítiques imperialistes o dictadures, la veu dels sense veu queda en un no-res.
Només demano a la bruixa que es baixi una mica els fums de l'@, que el poder és temptador i molt perillós quan se'n fa un mal ús. Així que, sàpigues que quan banejes a la uni, no matis mosquits a canonades que després estem nosaltres: los olvidados.

Una víctima col·lateral
(però total, com menjarem i dormirem tots igual de tranquils, aprofito i desvario una mica més: NI DIOS NI AMO)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 11:52

Hola Bonzo.

Primer de tot pots dir el mateix sense faltar el repecte a ningú.

Segon, com ja saps, a al UDL hi han certs usuaris que nomes entren a tocar la moral, i com que sortiu tots amb la matexia IP, si en baneixem a un us baneixem a tots.

Per tant, queixat als teus companys que nomes volen reventar el servidor, i no a nosaltres.

Adeu !

Bonzo
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 oct. 2004, 09:58

Señor, sí señor!!

EntradaAutor: Bonzo » 02 juny 2005, 11:57

"Somos, los olvidados, de Nicaragua al Salvador!
Somos, los olvidados, de Txiapas a Equador!
Somos, los olvidados, los pobres de cualquier nación!"

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

bien dicho bonzo

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 12:03

que ha pasado q no podemos entrar los de la uni? algo grave? sea lo q sea no hay para tanto. carlos queremos justicia o habra algun atentado con bombas fetidas en la proxima kedada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 12:07

Hola ninfomana, quan de temps !

Sincerament, no se que ha pasat .... pero no m'importa masa.

Si esteu banejats serà per algo ......

Es facil, us controleu -> no us banejem.

Adeu !

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

estamos con la regla, veo.

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 12:11

carlitos, si ni siquiera sabes q ha pasado y nos puteas a los q no tenemos culpa?? joder, para una vez q no tengo yo nada q ver. Yo quiero jugar a la butio y distraerme un poco, no puedo entrar yo? creia q registrarse el nik servia para algo... ah si, solo para captar esponsors.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 12:23

Com he dit abans .... no me fotis les culpes a mi, sino al company de la UdL causant del baneix.

I el register de nicks serveix per això si .... però com que me feu perdre el temps contestant missatjes aburds, pos no me puc dedicar a fer la feina que tindria.

Adeu !

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

muy bonito, si...

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 12:34

yo creia q estabas para estas cosas tb, para algo creaste el butinet, me parece q si te pido ayuda y sabes q estoy en mi derecho de reclamar q pueda entrar usando mi nik registrado creo q deberias acceder a mi peticion... sinó para q sirve reclamar algo justo? Puede entrar mi nik o no? Para q lo registro entonces?? Y si tu ves q contestar estas cosas q son importantes para gente de la udl son una perdida de tiempo pues no te extrañe q no nos caigas bien. Han habido mas personas q se estaban preguntando pq no se podia entrar... ya ves pues el clima q se esta creando. Pon soluciones Carlos, pq esta inmobilidad y pasotismo por tu parte es cuanto menos preocupante, teniendo en cuenta q eres el jefe.

saludos.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 12:42

Ninfomana, no m'has entés.

Ja m'agradaria arreglar-ho, però ara mateix mes impossible.

Ara mateix es baneixa per IP (es lo que hay). I no esta implementat (programat) el baneix per usuari.

Motius ? .... falta de temps. Entre la universitat i la vida privada, no puc dedicar tot el temps que voldria al ButiNET.

A mes, el poc temps que dedico al ButiNET, el dedico a millorar altres coses. Ja que no considero que això sigi prioritari.

Ah, i tens el dret de reclamar, i tant !
I jo tinc el dret de escoltar-te o no, per que te recordo que el ButiNET es un hobby, no una feina.

I per cert, per si t'has de sentir millor, "he acceptat la teva reclamació" i quan pugi implementare/programare el baneix per usuaris, però no es fàcil.

Adeu !

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

hechos, no promesas

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 12:53

me sentiria mejor si pudiera jugar a la buti, y como yo otras personas de la universidad, pero a ti no te da la gana, me ha kedado claro, registrar el nik es una chorrada pq a la postre no te sirve para una leche.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 13:00

Realment escoltes (llegueixes) algo ???

El register de nicks serveix per molt:
- Que ningú es pugi fer pasar per tu.
- Per poder enviar missatjes.
- Per tenie estadistiques dels jugadors.

I en un futur servirà per mes:
- Tenir estadistiques de partides.
- Banejar/no banejar un nick.

Però com tot .... necessita el seu temps.

Adeu !

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

q politico mas cojonudo

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 13:09

si leo y escucho, y veo q tu intransigencia es absoluta, ni pidiendote q kites el ban lo haces, a ver si te crees q los q putearon a los del chat van a estar toda la vida pendientes de volver a actuar, teneis los humos muy subidos los q usais/abusais la arroba, no se q paso, pero ya van muchos dias q no se puede entrar, pero a ti te da igual q haya mal rollo, tu solo prometes como los politicos. Queremos jugar ya!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 juny 2005, 13:22

Heu probat de demanar-ho amb bones maneres ???? Sol funcionar.

Adeu !

PD: vagi a dinar ........

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

ai mi sordito favorito

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 02 juny 2005, 13:28

a ver carlitos, ya te he dicho dos veces q si podeis kitar el ban, pero no os da la gana y yo paso de suplicar, mas de lo q me he rebajado no puede ser, y lo q no puede ser no puede ser y ademas es imposible, pero como kieras, te gusta q siga el mal rollo y pasas de solucionar nada ni de escuchar la gente q te pide q kites el ban... Come bien y no te atragantes eh, q necesitamos personas dialogantes como tu en este mundo.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 juny 2005, 13:07

ninfomana_NAZI, un exempls de bones maneres:
"Ei, que ens heu baneixat injustament als de la UdL, ens podeu treure el ban per que per culpa de una persona no podem jugar cap."

Exemples de MALES maneres:
"ea lo q sea no hay para tanto. carlos queremos justicia o habra algun atentado con bombas fetidas en la proxima kedada."
o
"Només demano a la bruixa que es baixi una mica els fums de l'@, que el poder és temptador i molt perillós quan se'n fa un mal ús. Així que, sàpigues que quan banejes a la uni, no matis mosquits a canonades que després estem nosaltres: los olvidados."

Entre d'altres perles ....


Però aquí el que no escolta, no parla correctament, amb qui no es pot dialogar, soc jo. Es hirònic.

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants

cron